1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox ja NAT

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi hosuli 04.02.2010.

  1. hosuli

    hosuli Member

    Liittynyt:
    25.07.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei apua tarvitaan xboxin,kannettavan kanssa.Nyt sain vihdoin liven toimimaan 3g yhteyden kanssa mutta boxi huutaa open NAT:iä,kun mulla on moderate.En vai tiedä miten saisin sen openiksi,luin netissä kyllä ohjeita,mutta en ymmärtänyt niitä,joten kädestä pitäen pitäisi neuvoa.Onko olemassa vaara riski jos NATin laittaa openiksi,pikemminkin tarvitsen tuota liven pelaamiseen.kiitos : ) anteeksi laitoin vahingossa värään kategoriaan,xbox 360 piti mennä.
     
    Viimeksi muokattu: 04.02.2010
  2.  
  3. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Tuskin 3G yhteydellä saa NAT portteja avattua?
    Vai onko sinulla joku kotiboksi jossa on mahdollista konfiguroida yhteys asetuksia?
     
  4. hosuli

    hosuli Member

    Liittynyt:
    25.07.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saannen kysyä mitä meinaat tuolla kotiboksilla?Itse asiassa mulla on kannettava jossa on HSPA modem,olen vain lukenut paljon juttuja tästä 3g jutusta, portforwausta.Huono homma on vain se,ettei tällä hetkellä ole modeemia.
     
  5. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Kannettavan sisäinen 3G modeemi. Joo tuskin siinä mitään nat asetuksia on. koptiboksilla meinaan erillistä 3G modeemilaitetta joka jakaa kotiverkkoon nettiä.
     
  6. hosuli

    hosuli Member

    Liittynyt:
    25.07.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aivan,kiitos paljon tiedoista,täytyypi noita 3g modeemilaiteitta katsoa sitten.Olisiko sulla ehdotuksia/halpaa versiota noista modeemeista?En tiedä oiken näistä kovinkaan paljon.
     
  7. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Ei...tarkoitin, että jos sinulla olisi tuollainen 3G modeemi niin siinä saattaisi olla NAT jota voi konffata. Nyt NAT on operaattorilla ja siihen et pääse millään käsiksi...et vaikka mitä laitteita ostaisit.

    Aina voit kysellä asiasta operaattorin tuesta, mutta muuta keinoa ei ole.
     
  8. hosuli

    hosuli Member

    Liittynyt:
    25.07.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okei,kiitos kuitenkin.Pitää luovuttaa tämän suhteen sitten.
     

Jaa tämä sivu