1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox elite ja philips romppu

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi pisberg 16.07.2008.

  1. pisberg

    pisberg Guest

    yep kävin hakemassa elite boksin, mallia falcon luulisin mutta ongelmana että siinä tuo philipsin(i think) asema johon ei näköjään löydy hackeroitua firmistä.kannattaako odottaa firmistä vai lähettää modpiiri.comiin modattavaks piirillä? sitten toinen kyssäri=) onko noita varmuuskopioita todellakin noin hankala polttaa jos image löytyy valmiina? näyttää kauhealta prosessiltä sekin=)
     
  2.  
  3. Baabo

    Baabo Regular member

    Liittynyt:
    21.02.2007
    Viestejä:
    191
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainoa asema johon tarvitsee piirin on hitachi v79. Sitten on vielä lite-on jolle ei voi vielä tehdä mitään.
    Taisit etsiä vähän väärällä hakusanalla. Asema tunnetaan paremmin BenQ.

    Pelin saa poltettua helposti xbox backup creatorilla ilman pahempaa säätämistä. Mutta jos haluat pelin live-varmaksi, niin siinä on sitten säätämistä.

    Suomenkieliset ohjeet: http://krypt0n.50webs.com/data/mod/BenQ.html
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2008
  4. ArchDevil

    ArchDevil Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    126
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Modpiiri.com ei suorita enää firmwaren päivityksiä HDMI-mallin konsoleihin, joten he eivät luultavasti modaa boxiasi edes piirillä.

    Tuosta pelien poltosta sen verran, että helpointa polttaminen on CloneCD ohjelmalla (huom. ei CloneDVD). Painat vain paria nappia ja valitset imagen. Mitään muuta säätöä ei tarvitse tehdä :)
     
    Viimeksi muokattu: 16.07.2008
  5. pisberg

    pisberg Guest

    eli ymärsinkö nyt oikein=) että mulle löytyy firmis jota voin itse päivittää?
    en kyllä varmasti liveä tule käyttämään kovinkaan paljon mutta en sieltä bannejakaan kyllä halua.
    mikä hdmi bokseissa on joka pelottaa modpiiri.comia huomasin kans että piiri+asennus oli poistettu kukonaan.

    EDIT: juuh näköjää löytyy, on aina hyvä lukea tarkasti vastaukset ennenku itse laittaa uutta viestiä=)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.07.2008
  6. pisberg

    pisberg Guest

    miksi ei esim nero ei sovellu polttoon, sitä käytän kaikkeen muuhunkin.
     
  7. pisberg

    pisberg Guest

    ja tota kohtaa en ymmärrä :

    "Muista kopioida ORIG.BIN hyvään talteen esim. CD:lle, ettei sinun tarvitse ottaa nykyisestä firmwaresta uudelleen kopiota jos uusi firmware julkaistaan BenQ-asemalle."

    mistä mä ton löydän ja miten mä sen kopsaan?
     
  8. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuolla aika nippu ohjeita ja opastuksia.
    http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=3087
     
  9. pisberg

    pisberg Guest

    niin mutta ei tuohon benQ asemaan mitään miten vanha firmis säästetään..
     
  10. pisberg

    pisberg Guest

    noniin pojjat nyt on poksi leviällä täsä ja asemassa lukee Philis&Lite-on digital solutions corporation, 74850C ...

    Eli olisko Im fucked ja proper sihe perään,
    oikea ilmaisu tähän kohtaan?


     
  11. ArchDevil

    ArchDevil Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    126
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuota ei vielä hirveesti modailla, joten ainut vaihtoehto on odottaa, että sille julkaistaan Xtreme firmware. Aika paska mäihä kävi sulla :(
     
  12. pisberg

    pisberg Guest

    mulla käy aina näin prkle.. ja ei noita asemiakaa käy toiseen merkkiin vaihtaa vissiin..

    EDIT:ja ei taida giganttikaa ottaa takas ku mikkishitin tarra meni rikki=D
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.07.2008
  13. ArchDevil

    ArchDevil Regular member

    Liittynyt:
    29.12.2006
    Viestejä:
    126
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eivät tosiaan taida takaisin ottaa :) Noihin boxeihin voi vaihtaa eri merkkisen aseman, mutta tällöin sinulla pitäisi olla alkuperäisen aseman firmwaren varmuuskopio tallessa. Ja tuosta LiteON:in asemasta sitä ei saa mitenkään. En usko että kovin pitkään menee ennen kuin tuollekin ilmestyy joku Xtreme firmware, sillä tuo asema alkaa uhkaavasti yleistymään.
     
    Viimeksi muokattu: 17.07.2008
  14. pisberg

    pisberg Guest

    no eikai täsä muu sit auta ku odottaa,
    ja kiitokset tältä erää jatketaan kun firmis on julkaistu!=)
     
  15. pisberg

    pisberg Guest

    siis mä en tosta varmuuskopion poltosta nyt oikeen saa taas otetta=)
    mulla 2 tiedostoa, yks .dvd ja sitten se ite image, pitääkö näille tehdä jotain (esim. use ssmerger 1.3) vai voiko ne laittaa heti grilliin? cloneCD ehdotettiin helppona mutta mieluiten sais myös olla live varma,vai onko se sen arvoista?

     
  16. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tossa hyvä ohje IMG Burnerille.
    http://krypt0n.50webs.com/data/mod/Backup.html#poltto
     
  17. pisberg

    pisberg Guest

Jaa tämä sivu