1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

XBOX ei lue uusia DVD levyjä, mutta vanhoja kyllä

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi speedh 31.05.2009.

  1. speedh

    speedh Member

    Liittynyt:
    31.05.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen saanut uuden ongelman XBOX:n kanssa. Olen tehnyt niin kuin aikaisemmin eli tallentanut PC:llä Nero ohjelmalla omia DVD videotiedostoja. Sitten laittanut levyn XBOX:iin ja siellä sitten ohjelmassa ihan normaalisti kopioinut sieltä levyltä tiedostot XBOX:in kovalevylle.

    Nyt sitten kun yritän tehdä samaa, niin XBOX ilmoittaa että aseta levy. Eli se ei edes tunnista että levy on sisällä. Kun laitan asemaan vanhan tallennetun DVD levyn lukee XBOX sen ihan normaalisti. Eli missä ihmeessä on vika. Koitin tallentaa kannettavalla tietokoneella DVD levylle kamaa ja sitten sen avata XBOX:ssa, mutta EI LEVYÄ oli XBOX:in vastaus.

    Olen kokeillut polttaa videotiedostoja noin 4 eri levylle ja kaikissa sama vastaus...

    TOivotaan että joku osaisi auttaa mua tässä asiassa...

    KIITOS
     
  2.  
  3. Arazor

    Arazor Guest

    Olisikohan joku asetus väärin poltto-ohjelmassasi.
    Tässä olisi ohje Xboxissa toimivien levyjen polttamiseen:
    http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxtoimlevpolt.html
    Oletko käyttänyt myös samoja levyjä, mitä Xbox nytkin lukee?
    Xbox saattaa nimittäin olla nirso levyjen suhteen.
    Vikaa saattaa olla myös omassa tietokoneesi DVD-asemassa tai Xboxin laserissa.
    Modpiiri.com sivustolla on ainakin uusia lukupäitä THOMSONin TOP-60 DVD-asemaan sekä Samsungin SOH-D12 / SOH-D16 laserin tilalle.
    Suosittelen kuitenkin testaamaan vielä jollain toisella DVD-asemassa ja poltto-ohjelmalla.
     

Jaa tämä sivu