1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox 360 vs. PS3

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Aapp_ 05.06.2006.

  1. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Joo, tiedän ettei PS3 tule vielä myyntiin pitkään aikaan mutta kysyn teiltä, mitä eroja mielestänne näillä pelikonsoleilla on? Kumpi on parempi yms? Itse olen Xboxin kannalla.
     
  2.  
  3. BitLoop

    BitLoop Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo en vielä paljoa ps3:sesta tiedä että minkälainen se tarkalleen on mutta sen verran tiedän että tehokkaampi konehan se on kuin xbox360.. ja sille tulee muutamia huippupelejä mitä ei muille konsoleille tule.. kuten killzone, metalgear solid 4 :)

    ja muistaakseni siinä on 60gigan kovokin ja xbox360 vaan 20gb.

    mut kyllä minäkin 360:sen puolee kallistun jos pitää jompikumpivalita koska tuo ps3 hintakin on niin korkea.. jotain reilut 600euroahan se tulee maksamaan. lisäksi se ohjain on täysin persiistä :D melkein täysin samanlainen kuin aiempikin ps2 ohjain.. muutama lisänappi vaan laitettu

    edit: sehän ps3 on myös hyvä kun käyttää niitä uusia blueray levyjä tjsp.. jotka on todella isokokoisia. lisäksi ps3 tukee läheskaikkia muitakin levy formaatteja.
     
    Viimeksi muokattu: 05.06.2006
  4. Aapp_

    Aapp_ Guest

    Juup, mutta huhun mukaanhan tuo PS3 tulee vasta ensi jouluna? Xboxilla on kuitenkin enemmän "roolipelejä" kuten oblivion. Silti oon aina ite pleikkaa pitäny huonompana. Kuvista päätellen 360:llä on kuitenkin lähes yhtä hyvät grafut kuin PS3:lla? Ja tuo ohjain on kauhee bumerangi. :D Käytännöllinen pelissä TY, The Tasmanian Tiger jossa heitellään bumerangeja. :) Ps. itse saan 360:n tällä viikolla ja Oblivion on pakko ostos. Halo 3 myös kunhan tulee.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.06.2006
  5. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se kapula on ihan perus sony pädi, tosin siinä kai jokin Wiinerin tapainen heilutus -ominaisuus. Eli ei siis ole sitä "australian asetta". Mutta henk. koht. mielipidettä kysytään, boksi mieluummin. Ja Wii toiseks konsoliks. ;)
     

Jaa tämä sivu