1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox 360 vs peli pc?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi jarkko.83 19.01.2006.

  1. KovaLuu

    KovaLuu Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin ja mitä sitten kun sulla hajoo konsolista dvd asema???
    --->Huoltoon ja montakohan sataa korjaukseen menee...

    Sama tietokoneella
    --->haet kaupasta 50€ boxin ja osaat sen itte siihen laittaa.
     
  2.  
  3. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Markoissa voi jokunen tosiaan mennä.

    Väite joka ei pidä aina paikkaansa. Toisaalta, ajattelutapa juontaa pelaajan näkökulmasta, josta voisi vetää johtopäätöksen, että aika moni osaa kyllä konsoliinsakkin vaihtaa sen aseman ihan itse.
     
  4. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ite en ole ainakaan massan mukana ostaja että kun tolla on niin mullakin pitää olla vaan ostan mitä ite käytän

    joulu pyhynä pelasin 8bit nindentolla legend of zeldan (eka zelda) uudestaan läpi mun mielestä vieläkin hyvä peli vaikka olen "aikuinen" ja AKU ANKASTA en ikinä luovu vaan luen ja pelaan nyt ja aina minulle mielen kiitoisia pelejä oline sitten "lasten" tai "aikuisten"

    niin kuin aiemmin mainitsin pelissä pitää olla juoni kunten MGS-1 tai FF8 jotta sitä jaksaa pelata välillä on kummiskin kíva ajaa Burnout 3 Takedown peli kun nääs ratti raivo peli

    no ei ole paljoo mulla on yks Socom 2
    PS1 aikaan niitä oli enemmän mutta ei paljoo

    mutta kokoelma retro pelejä 1990->2000 pitäisi tulla enemmän pelasin äsken 2h Gun Smoke Arcade peli lyötyy Capcom Generations vol 2 PS2 DVD:eeltä

    http://www.llamascores.org/games/gun.smoke/gun.smoke.png
     
    Viimeksi muokattu: 10.04.2006
  5. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    FF11 on erikseen ja se on nettipeli.
     
  6. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    FF11 on erikseen ja se on nettipeli.

    Omasta mielestä näitä ei voi vertailla hirveästi keskenään, koska pc:t kehittyy kokoajan. Kun taas konsolit siirtyvät eri malleihin harppauksien avulla.

    Kuten moni tietää että pc:lle tulee erillisiä fysiikkakortteja jotka nostavat suoritustasot taas konsolien kanssa kilpailtaviksi.

    http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/tietokonepelivideot/3d-raiskinta-toiminta/5492/
     
    Viimeksi muokattu: 19.04.2006
  7. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    [bold]Sori virhe FF X2 = FF12 ei FF11 mutta pelin pelaajat varmaakin tietävät joten ihmettelen kommentti[/bold]

    [bold]Mikä netti pelistä tekee paremman näköisen[/bold] kuin "yksin peli" onhan esim pc:eellä tuhansia yksin pelejä jossa netti mahdollisuus mätkiä ulkomailla asuvaa pelissä kuonoon tai voihan esim PS2:sella haastaa Burn out 3 pelissä kilpa ajoon netin välityksellä tai pelata yksin peliä

    [bold]sanon edelleen että minusta pelin sisältö on se tärkein[/bold] piti sitten mistä vaan ei se ulkonäkö\GRAFIKKA ole pääasia jos ei jaksa pelata peliä kuin 5min esim hesan stokkalla on voi pelata Burnout Revenge XBOX 360 consolilla mutta se on melkein sama kuin mulla on Burnout 3: Takedown PS2 paitsi grafiikka päivityksellä PC:eellä se on [bold]VAIN PÄIVITYS[/bold] kyllä se näyttää hienolta ja kanaattaa OSTAA jos ei omista Burnout 3: Takedownia PS2:sella TAI X-Boxilla tai jos haluaa X-BOX 360 grafikka näytteen kato liite kuvat

    http://www.gamespot.com/xbox360/driving/burnoutrevenge/screenindex.html

    Netti ominaisuus peleissä varsinkin PC:eellä on lähes pakollinen nyky päivinä koska on haastavampi pelata "elävää" ihmistä vastaan kuin laskelmoivaa AI(teko äly) vastaan ihminen on arvaamaton toisin kuin AI vaikka F.E.A.R teko äly on eritän hyvä

    luulen että vaikka pc ja consolit kehityisivät kuinka paljon niin monilla tulee olemaan pc ja consoli kotona ite olin pitkään consoli pelaaja kun inhosin pc bugeja jatkuvaa raudan ostamista että kaikki toimisivat nykimättä Consoli on dvd sisään ja virta päälle idealla
     
    Viimeksi muokattu: 19.04.2006
  8. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  9. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  10. Whiitzer

    Whiitzer Member

    Liittynyt:
    27.05.2005
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ainahan konsolit ovat ilmestyessään "parempia", kun pc:t koska niihin on panostettu monta vuotta ja niiden on pysyttävä kyydissä mukana seuraavat 2-4vuotta.

    Itse ainakin odotan, että Xbox360:n hinta laskisi nykyisestä ja sitten voin harkita ostamista, mutta eipä senkään jälkeen oikein tiedä kannattaako.

    Itse olen tuosta Nintendon Wii (entinen Revolution), että kyllähän siihen tulee ne perus marjot, koska ne myyvät hyvin ja eikä niissä koskaan mtn vikaa ole ollut, mutta eiköhän sitä Wii:llä tule olemaan myös näitä "isojen poikien" pelej.

    Mielipiteeni PS2, Xbox & GameCubesta on että GameCube on ylivoimasesti viihdyttävin kaveriporukalla, Xbox ja PS2:nen on pikemminkin justiinsa yksinpeleihin tai sitten kaksisteen peluuseen (boxin live tietty myös).
    Pelasimme meinaan serkkujen kanssa viime kesälomalla jokaisella noista konsoleista ja tulimme kyllä siihen tulokseen, että Cube:lla oli kaikista viihdyttävintä pelata ja isot miehetkin jaksoi hakata niitä Marjoja sun muita "lasten" pelejä :p.
     
  11. timonsteri

    timonsteri Regular member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    600
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Boksin hinta laskee vissiin ps3:n julkaisun yhteydessä. Kovalevyllinen versio n. 100egellä, coresta en muista. ..Ja viimeistään hinta laskee uuden piirin myötä..
     
  12. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin verratkaa te vaan,että saatte todella hyvän pelinautinnon noin 1000 eurolla tietokoneesta (näyttö mukaanlukien) ja samalla voitte tehdä myös monia muita asioita.Missä on konsoleiden internet?Sähköposti?Ei missään.Joten osta PC!Huippukonsolit maksaa ton 400+siihen pelit.Osta Sinä vaan 70 pelejä kaupasta jos on kerran rahaa..Mutta entäpäs sitten kun olet kerran pelin läpi mennyt?Yksinpeli oli ihan jees,mutta enemmän oltiin kaivattu.Saat loisto idean!!!Oi että unohdin tyystin ton nettipelin.Painat multiplayer kohdasta..Odotat..Odotat vielä vähän.."Make sure that your Xbox 360 is connected to internet".Siis kerro lisää sinä hoet.Mikä se internet on?!?Täytyykö semmonenkin ostaa?Pc tietäjä naureskelee revetäkseen,että sinne meni sun pelit kun ei löydy nettiä.Noh..Marssit kauppaan..Tarvisin tommosen internet yhteyden että voisin pelata X360:llä netissä.Paljonkos semmonen maksaa.Noh varttoos..se on tommonen 30 €/kk.Noniin..Siitä vähän lisäkuluja pojan pelaamiseen.Kuka ostaa netin pelkkää konsolipelaamista varten?En ainakaan minä!Joten suhteessa ei niitä konsoleita voi hirveesti alennella hinnassa jos vertaa pc:hen.Tiedän kyllä,että tietokoneeseen tarvitsee myös internet yhteyden,jos tarvitsee,mutta sitä käytetään johonki hyvään ja aitoon tarkoitukseen myös,kuten sähköpostiin.

    :/

    E:Korjailkaa jos olin väärässä.

    Lisää eddaa:Niin ja vaikka tulevaisuudessa voisikin kirjoittaa sähköpostia konsoleilla,niin valitkaa te vaan kirjaimia sillä pallukkaohjaimella jostain listasta.HaHaa!Joudut ostaan näppäimistön!Kuten pc:ssä!LOL!Eikä aitoja FPS pelejä kuitenkaan millään puolipallolla ohjata vaan hiirellä!Et sää voi leikkiä tarkka-ampujaa millään x360/ps2 ohjaimella.Se tappihan pyörii niin villisti,että ammuskelet ympäri jalkoja sitä vihollista!
     
    Viimeksi muokattu: 05.05.2006
  13. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Toi FPS pelien kontrollit on ihan tottumus kysymys. Sellanen henkilö joka pelaa enempi konsolilla, on todennäköisesti melko samoilla viivoilla hiirellä pelaavan PC:n käyttäjän kanssa.
    Pädillä pelatessa on jopa puolensakkin. Esim. eteen ja taakse päin mentäessä ei tarvitse välttämäti käytellä erillisiä juoksunappeja, kun pädeissä on analogisia tatteja kaksi.

    Enkä mä oikein tajua miksi konsolilla pitäs nettiin edes päästä siinä mielessä, että sillä pitäisi olla helppoa surffailla.
    Sehän konsolissa on etuna, että ne ovat ohjelmallisesti kevyitä, jotta prosessoritehoa jää peleihin.
     
  14. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin mut siis joudut kuitenkin ostaan sitten pc:n,jos haluat hoitaa jokapäiväisiä töitä kuten joillakin talouksilla laskujen maksaminen pc:llä ja sähköposti.
     
  15. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aika ontuvaa on jos alkaa pelilaitetta vertaan arjen askareihin.

    Toisaalta kaiken sen mitä PC:llä teet pankkijuttuja, voit tehdä ihan maksu-/nostoautomaateilla.

    Myöskin jos vertaa että surffaat netissä parin laskun takia ja mailin, niin siihen kelpaa 100€ kannettava huutonetistä. Pelaamiset sitten konsolilla, joka tulee tässä suhteessa halvemmaksi.
     
  16. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    [bold]ensinäkin X-Box ja X-Box 360 ovat ainoat jossa maksullinen netti yhteys[/bold]

    esim olen pelannut jotain yli 60h PS2 burn out 3 takedown peliä yksin ja netissä eikä maksa mitään ja on pc:eellä [bold]
    jotkut serverit on maksullisia eikä se ole pc:een tai konsoli valmistajan vika[/bold] että pelin valmistajat haluaa rahastaa netti pelaamisella mutta 90% pc netti peleistä on ilmaisia kuten ps2 peleistä

    olen Varjon kanssa samaa mieltä miks ihmeessä peli consoli pitäisi olla muuta kuin pelaaminen eihän se sitten enään ole
    PELI CONSOLI vaan multi media laita tai pc

    miemato jotain kysyttiin että miks ei ole mitään muutakuin pelaamisee littyvää tavarat uudessa WII (revoluution) kuten ps2 voi kattoa dvd leffoja ym niin vastaus oli lyhyt ja itimekäs EIKÖ TÄMÄ OLE PELI CONSOLI eikä multi media pc:ee

    kyllähän se PC:ee netti yhteys maksaa jotain itellä 25e kk
     
    Viimeksi muokattu: 05.05.2006
  17. KovaLuu

    KovaLuu Regular member

    Liittynyt:
    14.06.2005
    Viestejä:
    154
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei todellakaan!
     
  18. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Miten niin muka ei voi olla? Haluaisin perusteluja..
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2006
  19. Sokar80

    Sokar80 Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    2,319
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    niin hyvät perutelut kiitos
    eikö tyttö ystäväsi ole sanonut että [bold]puristele hellästi älä niinkuin lypsäisit maitoa[/bold] sama tohon PS2 ohjaimeen ne "tatit" toimii loistavasti jos niitä osaa kasitellä olen pelannut PS2 FPS pelejä kuten Black , MGS 1-2 ja Socom 1 -2(socomissa on hyviä sniper osuuksia) kyllä toimii hyvin ja esim tasohyppely pelien pelaaminen hiirellä tai näppiksellä on tuskallista verrattuna ps2 ohjaimeen ja auto pelejä voi pelata ilman rattin ostamista hyvin consoleilla mutta näppiksellä auto pelin pelaaminen on surkeata joten joutuu ostaa pc:eelle ratin jos haluu pelata auto pelejä

    olen pelannut kaverilla X-boxilla (ite omista PS2 ja PC) Halo 1 ja 2 sitten kun se halo 1 tuli pc:eelle niin ostin sen kyllä sitä näppis hiiri yhdistelmällä pelaa mutta kyllä consoli ohjain on parempi mun mielestä
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2006
  20. Whiitzer

    Whiitzer Member

    Liittynyt:
    27.05.2005
    Viestejä:
    80
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eiköhän meillä kaikilla, jotka tänne kirjottelemme niin ole jo se PC ?
    Ettei meidän tarvitse katsoa siinä kun hankimme pelaamiseen vehjettä, että pystyykö sillä surffaan, koska me voimme tietenkin säilyttää sen vanhan PC:n siinä rinnalla ja surffata sillä ja tehdä kaikki muut työt sillä ^^ ja [bold]PELATA[/bold] sillä konsolilla :D
     
  21. BlackL7s

    BlackL7s Regular member

    Liittynyt:
    26.08.2005
    Viestejä:
    710
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo mut nyt puhuttiinkin varmaan niistä kellä ei ole pc:tä tai pelikonsolia.
     

Jaa tämä sivu