1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox 360 vai Wii?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Froober 20.06.2008.

  1. Froober

    Froober Member

    Liittynyt:
    11.03.2008
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun ei tiedä niin kysyy... Eli siis. Onko Wii mitenkään missään nimessä parempi kuin xbox360 ja toisinpäin... oon kattonu täältä xboxin tietoja ja täältä Wiin tietoja... Noista päätellen Wii jää 360:n alle... Onko näin? ja kumman itse ostaisit?

    EDIT: Niin juu ja jos Xbox 360, niin mikä malli? (arcade,pro,elite...)
     
    Viimeksi muokattu: 20.06.2008
  2.  
  3. AppZ

    AppZ Guest

    Itse ostaisin xbox 360 arcaden, koska
    se on halvin. Mutta toisaalta Wiin koska se on
    kestävämpi kuin tuo xbox 360 laite joka saattaa hajota
    vaikka oiskin falcon mallinen piirisarja. Kolme punaista
    valoa saattaa ilmestyä juuri kesken parhaimpien pelihetkien.
    Ja sitten on lähetettävä konsuli Saksaan korjattavaksi sekä
    odotettava pahimmillaan kuukausia uuden saapumista.
    Pisteet menee kyllä Wiille.
     
  4. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    No joo kyllähän se xbox voi hajota vaikka onkin falcon, mutta samalla tavalla voi hajota myös wiikin. Hajoamisprosentti ei ole enää paljoa korkemapi kuin muilla.

    Itse hommaisin konsolin käyttötarpeen mukaan. Eli vaikka kumman pelit kiinnostaa enemmän. Wiillä ei ole kovinmontaa hyvää peliä, mutta jos haluaa pelata juuri niitä pelejä niin mikäs siinä.

    Eli hinta on melkein sama molemmilla konsoleilla, joten suosittelisin käymään läpi konsolien pelivalikoimat ja päättää siitä kumpi kiinnostaa enemmän.

    Toinen asia mikä kannattaa ottaa huomioon on se että minkälainen telkkari löytyy. Vanhalla kuvaputkella ei paljoa juhlita boxin kanssa, mutta uudemmalla telkkarilla pääsee nauttimaan jo kunnolla.
     
  5. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tässä pitää kyllä tietää mitä pelailet ?
    On tuo wii ja boxin vähän erimeiningin koneita.

    Wiistä sanoisin vain sen, että onhan tämä uusi ohjain kiva. Mutta ei ne oikein kunnon pelejä ole saanut sen ympärille rakennettua. On se Guitar Hero todella hyvää viihdettä. Mutta en töistätullessani, jos tahtoisin vähän rentoutua, ala sitä rämpyttämään.
    Tunnen 2 ihmistä jolla on wii. He pääsääntöisesti pelaavat tietokoneella tai kolmospleikkarilla. Sitten välillä parin kaverin kanssa, pelaavat jotaan hassua peliä, ehkä tunnnin.
     
  6. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Wiille kyllä löytyy roppakaupalla hyviä pelejä omasta mielestä.
    Ja kun mielipiteitä on monia niin on mahdoton sanoa jollekkin muulle mitkä pelit ovat hyviä ja mitkä eivät.

    Itse olen pelannut paljon wiin oston jälkeen ja en nyt usko että itse olisin juurikaan mitään jaksanut pelata pleikka kolmosella tai x360:lla. Pc pelaaminenkin on jäänyt kokonaan tuon rakkineen oston jälkeen.

    Wiin hyviä puolia itseni mielestä on ehdottomasti uusi tapa ohjata ja onhan tuo laite todella pieni ja hiljainenkin. Pelit ovat omaan makuuni todella loistavia...

    Grafiikaltaanhan X360 on kuin toiselta planeetalta mutta itselleni merkkaa eniten pelattavuus, hauskuus yms.
     
  7. infernocs

    infernocs Member

    Liittynyt:
    24.08.2004
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Osta molemmat, wii taitaa olla joku 250€ ja xbox360 acade 200€, ei tule kovin kalliiksi.
    Wiillä on kivoja bilepelejä ja loistava Resident Evil 4 wii ed.
    Mutta kunnon tappohommiin pääsee sitten boxilla tai PS3 koneella.
    Itellä on ne kaikki.
     
  8. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hanki xbox..Toi wii on ihan lelu..Ei edes 720p saa tolla..
     
  9. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Miksi wii on lelu ja xbox ei?
    Ei resoluutio autuaaksi tee :)
     
  10. Sivva

    Sivva Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2004
    Viestejä:
    215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aivan, keskittyisivät pelitalot tekemään hyviä pelejä, eikä vain päivittämään grafiikkaa.
     
  11. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Noo..Se on ihan mielipiteeni,vaikea perustella asiaa..Itse näkisin Wiin sinä.
     
  12. jahlberg

    jahlberg Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2005
    Viestejä:
    171
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelin ostamaan boxin taitaa tulla eniten rahoille vastinetta sillä. Parilla kaverilla myös wii ja eipä ne sitä enää paljoa pelaile aluksi se oli ihan hauska, mutta nopeesti siihen kyllästyy ku ei loppupeleissä ole sille kovinkaan hyviä pelejä. Ja jos se rahasta on kiinni niin ostaa arcade mallin ja siihen sit kovon jos tulee tarvetta.

    Jostakin luin et joku oli jossain haastattelussa sanonu et
    "Wii on ku virus ensin ostat sen itselle ja sit näytät sitä kavereille ja itse taas kyllästyt siihen ja kaverit taas näyttää muille kavereille." Jos se nyt jotenki noin menee.
     
  13. Supo

    Supo Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2002
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos haluat pelata grafiikkapävityksiä, osta poks.Jos haluat hyvän pelikoneen, osta Wii.Ei se turhaan ole uusista pelikonsoleista maailman eniten myydyin.Jengi vaan haluaa nykyään laatua ja elämyksiä, mitä poks ei tarjoa.
     
  14. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kannattaa miettiä mihin tarkoitukseen se tulee ja mitä pelejä pelaat? Wii:lle ei ole tainnut tulla yhtään kunnollista fps peliä eikä strategiaa. Jos haluat pelata pilipalipelejä kavereiden kanssa kimpassa typerää ohjainta liikuttaen niin osta wii, jos taas ei ole noita niin kutsuttuja kavereita osta ihmeessä xboxi.
     
  15. juntti11

    juntti11 Member

    Liittynyt:
    01.03.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen wiin omistaja ja hieman kyllä petyin, mutta se ei olekaan tarkoitettu yksinpelattavaksi, vaan kavereiden kanssa pelattavaksi. Kone kannattaa valita tuolla perusteella jos kavereita löytyy niin ottaisin Wiin mutta kavereiden puutteessa valitsen Xboxin. Nyt on tuo Wii myynnissä ja tällä viikolla olisi tarkoitus ostaa Xbox kun tota pätäkkää on.
     
  16. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Aika moni on kyllä sitä mieltä että kunnollisia strategia ja fps pelejä ei ole julkaistu muulle kuin pc:lle.

    Näppis + hiiri yhdistelmä vaan on sattuneesta syystä ylivoimaa...
     
  17. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no joo tottahan tuo on, mutta ainakin xboxin yritykset ovat aivan toista tasoa kuin wii:n....
     
  18. jartar

    jartar Senior member

    Liittynyt:
    07.04.2004
    Viestejä:
    8,485
    Kiitokset:
    111
    Pisteet:
    143
    Totta!
     

Jaa tämä sivu