1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox 360:n hankinta

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Juspee 11.10.2007.

  1. Juspee

    Juspee Member

    Liittynyt:
    11.10.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen vähän ajatellut hankkia kyseisen pelikonsolin nyt lähitulevaisuudessa, mutta löytyisi vielä kysymyksiä joihin kaipaisin vastauksia.
    Telkkarina on Tämä Panasonic
    Saako tuosta telkkarista suoraan tulemaan teräväpiirtokuvaa Xboxiin vai joutuuko jonkin roikan hankkimaan noiden väliin?
    Ja yleisesti saako tolla telkkarilla pelattua kunnolla? Ruudunpäivitys?
    Itselläni tiedot näistä vehkeistä ei ole mitkään mahtavat niin sen takia kyselen.

    Entäs sitten mistä saisi Tampereen seudulta itse konsolin kaikkein halvimmalla. Vertaa.fi ei kovin kattavaa tarjontaa ainakaan antanut.
    Playeronen konsoli on tähän mennessä halvin minkä olen löytänyt Premium pakettina.
    Onko muuten tuolla Corella, Premiumilla ja Elitellä mitään oikein massiivista eroa? Premium kaikkein paras vaihtoehto tällaiselle peruspelaajalle kovonsa takia?


    Kiitokset etukäteen jo kaikille avusta.
     
  2.  
  3. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Jos olet HDMI-paikkaan tuota Xboxia laittamassa niin silloin sinun tarvitsee ostaa hdmi-johto, sillä premium paketti ei sisällä hdmi-kaapelia. Tuolla telkkarilla pelaaminen onnistuu hyvin =) Ja niinkuin sanoit että peruspelaajalle premium on vieläkin paras vaihtoehto (huom. oma mielipide).
     
    Viimeksi muokattu: 11.10.2007
  4. janikosk

    janikosk Member

    Liittynyt:
    13.11.2005
    Viestejä:
    29
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Taitaa olla se Gigantti yksi halvimmista paikoista Treella. Ja tuo telkkari vastaa omaa Lg:n 32" lcd:tä. Teräväpiirron saat käyttöön boxin mukana tulevalla johdolla. Lykkäät vaan piuhan tv:n komponentti liitäntään. Premium pakettia suosittelen koska sitä Eliteä ei kai vielä pysty modaan. Yksi tuttu noita modailee Treella muistaakseni 20e hintaan jos kiinnostaa. :)
     
  5. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihmetyttää, että miksi tuo Pro (298€) on halvempi kuin Premium (348€)? Ainakin Gigantissa. Onko se tuo HDMI liitäntä tuossa Premiumissa? Eikö Pro:n saa johdolla HDMI:hin? Tosin ei sille ainakaan toistaiseksi ole tarvetta.
     
  6. ojamyyra

    ojamyyra Member

    Liittynyt:
    23.11.2005
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo tuossa Premium paketissa on tuo kyseinen HDMI liitäntä.
     
  7. Aapeli94

    Aapeli94 Regular member

    Liittynyt:
    04.05.2007
    Viestejä:
    110
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minun tietääkseni halvimmat hinnat löytyy Tästä. Ostit sitten HDMI:llää tai et :D
     
  8. Samba92

    Samba92 Member

    Liittynyt:
    09.10.2007
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen itekkin miettinyt Box360:n hankkimista. Sitä vaan, että mistä se kannattais hankkii.
     
  9. jin80

    jin80 Member

    Liittynyt:
    20.07.2005
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin kanssa tuon Xboxin jossa on tuo HDMI-liitäntä. Tarkalleen ottaen ko. konsoli tulee hobby hallin kautta. Okei, oli rahat vähissä, oli pakko ostaa ylihintainen laite osissa...:p Mitenkäs tuon boksin modaus mahtaa tapahtua, ku olen jäänyt ihan paitsi täst 360:n modauksesta. Vanha boxi löytyy modattuna olkkarista. Mistä ja mitä mun tarvii ostaa että ylipäätään pystyn tuon poksin modaamaan? MODPIIRI.COM? Auttakee ny miestä mäessä ja kertokaa mulle lisää tuosta modaamisesta. Lakkaako LIVE toimimasta? Vaikka PM:nä jollei tääl foorumil saa aiheesta keskustella... :)

    Ja kiitoksia jo etukäteen...

    Jino80
     
  10. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  11. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Kyllähän sen boksin modaamaan pystyy (kuten jo edellisestä viestistä ilmi kävi) Siihen liittyy kuitenkin huomattavasti isommat riskit kun esim vanhan boksin kanssa. Suurin ongelma on se että hirveän suuri prosentti X360 konsoleista leviää käsiin ihan normaalikäytössä. Kun kerkiät modata koneesi ja se sitten losahtaa viikonpäästä rikki, niin takuuhan ei sitä korvaa. Joillakin on lakannut Live toimimasta ja joillakin ei.. Mahdollista se kuitenkin on.

    Ei ehkä ainakaan ihan heti kannata modata. Voi nimittäin vähän ketuttaa maksella boksia osamaksulla, jos se samaanaikaan makaa vaan nurkassa vilkuttaen kuuluisaa "kolmea punaista valoa".
     
  12. Pritton

    Pritton Member

    Liittynyt:
    11.11.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Uutta ketjua viitsi tehdä niin tänne vaikkapa sitten.

    Itelläkin olis xbox 360 hankinta edessä tässä jossain vaiheessa ja näyttöön olis tarkotuksena liittää. Näyttönä on tämä. Minkäs näköstä kaapelia ja palikkaa pitäis hommata että ton sais liitettyä esim. siihen premium malliin, mitä tiltin kaupassa myydään?
     
  13. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Veikkasin VGA kaapelia. Itse ostin juuri Premiumim. Pienoinen pettymys on ollut se, että television (minun tapauksessa tykin) pitää aika monessa pelissä tukea 60Hz systeemiä. Tätä en tiennyt. Mulla on aika vanha tykki ja se ei tue, joten uudemman tykin ostoksi menee.
     
  14. Pritton

    Pritton Member

    Liittynyt:
    11.11.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli varmaan ihan tälläisellä. Kun ei itellä oikeen oo tietoa siitä, että mimmoset liitännät siellä boksin takana on. Vai onko toi tarkotettu tyyliin telkun kautta koneen näyttöön jtsp? Mitä eroa esim. tähän?
     
  15. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Itsekin olen juuri boxia ostamassa ja käsittääkseni suurin syy hajoamiseen on kuumeneminen. Tämän takia kysyisin että myykö mikään liike vesijäähyjä xboxeille? Olen pari sellaista boxia nähnyt ja kiinnostaisi tietää että onko ne itse tehtyjä vai ostettuja jostain.
     
  16. Nemon

    Nemon Member

    Liittynyt:
    27.09.2004
    Viestejä:
    72
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lämpöongelmiin voi löytää helpotusta Talismoon tuulettimella, riittävällä ilmansaannilla(sijainti), laittaa pienet tassut boxin kulmiin jotta boxille syntyy allekkin kiertoilmaa. Myös hajoamista kuulemma voidaan välttää menemällä ensin dashboardiin kun on lopettanut pelin ja siitä vasta sammuttaa boxi. Aivan niinkuin jotai rekkaa tai kuormaaja sammutettaessa.
     
  17. Agathon

    Agathon Member

    Liittynyt:
    14.04.2002
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toi kumijalkahomma oli hyvä. Pitääkin dusaa. Mistä muuten näkee onko emolevy se uusi vai vanha? Niistäkin jostain luin, että on suuria eroja hajoavuudessa.
     
    Viimeksi muokattu: 13.11.2007
  18. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mitäs pelejä kannataisi hankkii boksille ( omistan : orange boksin , nfs pro street, gears of war , Bio shock , Ghost Recon
     

Jaa tämä sivu