1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox 360 ja pc

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Asbel 13.05.2012.

  1. Asbel

    Asbel Member

    Liittynyt:
    16.01.2010
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli ongelmana olisi, että Xbox ei havaitse yhtäkään kolmesta tietokoneestamme. Haluaisin siis yhdistää boxin omaan koneeseeni tuota Windows Media Centre:ä varten, mutta kun se ei noita koneita havaitse... Yksi pc on siis kiinni modeemissa, kahteen muuhun pöytäkoneeseen tulee langattomasti netti reitittimeltä, samoin kuin Xbox 360 S. Kaikki tarvittavat portit olen mielestäni avannut, mutta ei siltikään. Olisin hyvin kiitollinen jos joku osaisi auttaa, sillä tuntuu, että olen jo yrittänyt kaikkia mahdollisia neuvoja mitä netistä löytyy, mutta siltikään ei noiden yhdistäminen onnistu.
     
  2.  
  3. Swol

    Swol Regular member

    Liittynyt:
    01.02.2007
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko katsonut xbox.com sivuilta kuinka tuo tapahtuu?
     
  4. Asbel

    Asbel Member

    Liittynyt:
    16.01.2010
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen katsonut, mutta Xbox ei siltikään löydä tietokonetta, eikä tietokone boxia. Olisiko kellään siis antaa neuvoa, kuinka nuo laitteet voisivat havaita toisensa/mikä niitä voisi estää havaitsemasta toisiaan?


    edit: Eipä enään mitään, sain tuon toimimaan kun säätelin vielä vähän asetuksia.
     
    Viimeksi muokattu: 14.05.2012

Jaa tämä sivu