1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

xbox 360 huolto

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Pume 07.03.2007.

  1. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jaahas nyt tuli minullekkin tämä kuuluisa red ring of death, pitänee soittaa huoltoon. oli jo arvattavissa että tämä tulee joskus kun on kaatuillut boksi aika paljon :S

    20.11
    hyvin toiminut tähän asti omalta osaltani, soitto tukeen jossa setvittiin hetiki noita yhteystietoja ja muita asioita, sitten soitto kuljetusfirmaan ja huomenna tulee kuljetusfirman (UPS) pojat hakemaan poksin pois saa nähdä kuinka kauan boksi viihtyy lomalla saksassa.

    28.11 nyt boksi vasta saksaa, eikä vielä edes määränpäässä, millä helevetin polkupörälä ne sen oikein kuskas tuonne jos 8 päivää kesti?
     
    Viimeksi muokattu: 28.11.2007
  2.  
  3. Ikutzu

    Ikutzu Guest

    Itse ostin boxini noin viikko sitten ja omasta mielestäni se pitää melko kovaa ääntä. Välillä boxi kyllä on niin hiljaa että ei edes ole varma onko se edes päällä, mutta viimeksi eilen illalla katsoessani DVDtä oli pakko lopettaa kesken koska ääni oli niin kova, ja tänään kun koitin katsoa elokuvaa loppuun niin kuva valui/heilui jonkun aikaa, ääniä kuului, mutta kuva pysyi samana(edelleen heilui/valui mutta heiluva kuva ei muuttunut) ja noin 10 sekunin päästä elokuva jatkui kohdasta johon olin eilen jäänyt.

    Onko nämä ilmiöt normaaleja vai olenko onnistunut ostamaan jotenkin paranormaalin vehkeen...?
     
  4. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Kyllähän tuossa taitaa vikaa olla. Boksilla luultavasti edessä saksan-matka, mikäli et saa liikkeestä suoraan uutta kun noin uutena temppuilee. Kannattanee myös tarkistaa että kaapelit ovat kunnolla kiinni.
     
  5. Miqqe

    Miqqe Guest

    Gigantissa ainakin suostuvat vaihtamaan alle kuukauden vanhan boxin =)
     
  6. finck

    finck Regular member

    Liittynyt:
    10.12.2004
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tänään levis oma. soitto ja 5pv sisällä pitäisi tulla rahtisälät kuskin kera. mites ton etulevyn kanssa kun on tuollainen futis-aiheinen. pois vai uskaltaako jättää koneeseen? ei kai ne koko masiinaa vaihda?...
     
  7. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Kyllä sieltä aika usein ihan uusi boksi tulee. Eli kannattanee pistää se alkuperäinen faceplate paikalleen..
     
  8. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    näkyykö kuljetuspalvelun sivuiölta milloin boksi lähtee huollosta takasin? vai tuleeko sieltä spostia sitten?

    vippii oma boksi ollut matkalla 11/23/2007 4:42 P.M. lähtien ollu matkalla, ja 11/28/2007 saapui frankfurthiin, eli nyt menny lähes kaksi viikkoa kun boksi HUOLLOSSA ja yhteensä mennyt noin 23 päivää kun boksi ollut muilla mailla......mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa boksin matka saksasta --> suomeen kestää noin viikon vielä :S
     
    Viimeksi muokattu: 10.12.2007
  9. phiitpoi

    phiitpoi Guest

    Kävi boksi huollossa, emolevysulanu.

    Vaihtaako ne Falconin emot takuukorjauksiin, vai pistääkö ne saman paskan emon mikä tossa on ollutkin ?

    vaihtaa tänää noi tuulettimet boksiin repiä takuu :D
    vois kestääkki pitempää, noi vakiotuulettimilla voi paistaa kanamunat dvdaseman pääläki.
     
  10. velokki

    velokki Member

    Liittynyt:
    08.01.2006
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu, oma boksini on lähdössä kohtiapuoliin elämysmatkalle Saksaan.
    Tukipalvelu oli hyvää, tosin siitä rutiininomaisesta speechistä ei jäänyt paljoakaan mieleen. Onko siis niin, että soitan UPS:ään jotta ne tulevat hakemaan pakettini? Laitan pakettiin kiinni oman palautusrahtikirjan ja odotan?
    Vai miten?
     
  11. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    joo soitat vaan tonne UPS:n sieltä tule lisää ohjeita, muistaakseni piti paketa tavalliseen pahvilootaan ( semmoseen huomaamattomaan) jossa sitten se rahtikirja läpinäkyvällä teipillä päällä ( tai siis silleen että se näkyy + ettei lähe heti ekassa paikassa irti)
     
  12. velokki

    velokki Member

    Liittynyt:
    08.01.2006
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitokset, soittelen huomenna UPS:lle. Eivät varmaan ole uusia tapauksia nämä 360:set. :D
     
  13. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ei, sieltä kyllä osaavata neuvoa. kannattaa siis pakata ihan vaan tommoseen rukseeseen pakettiin ja vaikka sanomalehtee suojaks,m sieltäpä sitten USP:ltä tulee lissää ohjetta. kannaattaa myös miettiä sitten vlamiiks millon on hyvä aika hakea se pois koska he kysyvät sitä sitten... itsellä meni siinä sitten sotatessa jotta millon käy ja millon ei :D
     
  14. valkkari

    valkkari Member

    Liittynyt:
    25.12.2003
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Saas nähdä mitä tuliaisia oma boxi tuo saksan reissultaan. Seurannan mukaan näyttäis olevan eilen lähteny Saksasta kotiin. Miten on..... Vaihtaaks ne osat kokonaan noihin uudempiin versioihin.... vai korjaako ne vain viottuneet. Kun itellä toi boxi on noita vanhimpia malleja.... kohta 1.5v. palvellut.... ja vissiin DVD asema sanoi ittensä irti.... Tai.... no levy hajosi sisälle..... ja sitten se ei enää lukenutkaan mitään levyjä.
     
  15. thejammy

    thejammy Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2006
    Viestejä:
    1,823
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    tapauskohtanen mitä tekevät. itse sain uuden boksin :)
     
  16. Lerppu86

    Lerppu86 Active member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    3,489
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Minä kävelin liikkeeseen takuu kuitin kanssa, Kysyi ongelman ja tyrkkäs uuden koneen räpylään. Vanhan kovon sain säilyttää.

    Sano vaan että turhaan sitä sinne huoltopalveluun pistää kun voi olla että yhtä sekasi on vähän ajan päästä kun takasin saat. Sit se selitti mulle jotain että he työntävät tavarat itse sinne huoltoon ja jos huollossa vika ilmenee nii antavat liikkeelle uuden tuotteen tilanne. Eli teoriassahan kauppa ei häviä siinä mitään.

    Uusi toimi aivan ongelmitta niin pitkään kun se minulla oli..
     
  17. velokki

    velokki Member

    Liittynyt:
    08.01.2006
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu olisin vienyt kyllä liikkeeseen 2v-takuuajalla, mutta kun se 2v takuu meni rikki jo, 2kk sitten. Nyt mennään siis 3:tta vuotta jo, joten ainoa vaihtoehto on 3 viikon elämyksellinen Saksanmatka(sisältää hotellin ja kuljetukset). :D
     
  18. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Uskallatko kertoa missä liikkeessä näin mahdollisesti toimittiin?
     
  19. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Anttiloissa takuukäytäntö on että kahden vuoden takuu -> boxi vaihdetaan uuteen jos vikaa ilmenee. Ennen hoidettiin tuon ms tuen kautta, mutta nykyään helpommin asiakkaan kannalta. Kolmen vuoden takuusta en osaa kommentoida.
     
  20. Lerppu86

    Lerppu86 Active member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    3,489
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Prismasta omaan koneeni aikoinaan hankin. Miksen sitä "uskaltaisi" mainita. Sitä minä en tiedä oliko myyjän selityksissä perää mutta jos laite on viallinen onhan heihän uusi annettava takuuta vastaan. Minäkin soitin aluksi sinne asiakaspalveluun ja kerroin koneen tilanteen hepulle joka otti kyllä kaiken mahdollisen tiedon irti ja neuvoi eteenpäin. Jos minä itse sen olisin joutunut lähettämään huoltoon ja siellä se olisi korjattu tai lähetetty uusi niin kysymys kuuluu että mitä iloa siitä takuu kuitista olis ollu?

    Minä ainakin palautan vialliset tuotteet kauppaan, kokeilkoot siellä jos eivät usko ja lähettäkööt eteenpäin tai työntäkööt paalaimeen. Sama se minulle kunhan uuden saan tilalle. Ja tähän mennessä olen aina saanut vähintään korvaavan tuotteen tilalle.

    Parhaissa tapauksissa olen kuullut että laitteet ovat jääneet matkalle eikä niistä sen kummemmin ole kuulunut. Joten miksi tehdä vaikeimman kautta.
     
  21. Lerppu86

    Lerppu86 Active member

    Liittynyt:
    07.01.2008
    Viestejä:
    3,489
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    näin sen pitäisi toimia joka liikkeessä. Ajatellaan tilanne jolloin ostat valmiiksi rikkinäisen tuotteen niin pitääkö se silloin lähettää jonnekki huoltoon?

    vähän veikkaan ristiin.. Voi olla että asiakkaat valitsee siitä eteenpäin paremmin hommansa hoitavan liikkeen.
     

Jaa tämä sivu