nii-in, _jos_ , itse en ainakaan ole kertaakaan rekisteröinyt konsolia mihinkään enkä kuittia kaivanut mutta silti he jostain tietävät ostopäivän...
Itse tiedän että Microsoft ainakin tiesi että minun oli ostettu NetAnttilasta ja juuri oikeana päivänä. Joten ehkäpä he pitävät yhteyttä ainakin joidenkin jälleenmyyjien kanssa.
kaippa tämä oikea topicci on tätä kysyä.. itselläninkin tuo ns. red ring of death.. ja boksi kävi saksassa korjauksessa. luin jostain että noissa olisi sitten päivitetty tuuletus systeemi? onko tuo totta? oli kyllä huomattava ero vanhaan verrattuna.. mm. hioljaisempi ja sen jälkeen ei ole jumittanu yhtäkään peliä. kiitoksia vastanneille jo etukäteen
omanikin hajosi kolmeen led valoon. Saksasta tulossa takaisin...ostettu 2007 joten kiva nähdä onko melu yms. parantuneet. Aika vähäisessä käytössä ja 2 vuotta + 2 kk kesti kone ennenkuin tilttas....oli hyvä että takuu pelaa. Ei kaikki skeida yleensä toimi takuu - kiito siitä Microsoft vaikka oli tyyris pelikone ja lähinnä dvd käytössä. saas nähdä mitä ups tuo saksasta.
Terve! Tuossa olen harjoitellut parin xboxin kanssa tuota RRod korjausta (kolme vilkkuvaa valoa). Tämä sai alkunsa oman boksini hajottua. ELi jos jollain on tupsahtanut tuo Rodi ongelma ja takuuaika mennyt umpeen, voin halvalla korjata sen. Ja annan jopa pienen takuunkin. Jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä: ylijukka(at)gmail.com
Sulla kesti kauan toi konsoli. Mulla ostettu helmikuussa -09, sunnuntaina lykkäs RodD ja tänään kävi UPS:n kuriiri hakemassa huoltokeikalle saksaan. No,onneksi on takuu.
Itsellä hajosi vasta nyt oma Boxi ja näyttää olevan tehty 2005. Ostinkin sen heti kun tuli Suomeen ekat koneet. Mutta nyt ei vaan pysy käynnissä kuin pari sekuntia ja sitten kuva tilttaa. Kait se oli vaan tullut tiensä päähän
Vaadi vielä Microsoftilta uutta. He saattavat sen korvata. Ainakin tiedän että Sony on korvannut monta konsolia takuuajan ulkopuolellakin ilman veloitusta, joten yritä ainakin. Jos ei mene läpi niin Eliteä kehiin. 8)
Tänään elite malliin tuli tuo kuuluisa rrod. Eli kolmea punaista valoa vilkuttaa ja virhekoodi 0020. Kauanko huollossa yleensä kestää ja pitääkö pelkkä boksi viedä kiintolevyn kanssa ostopaikkaan?
Mikäli ostettu alle 14 vrk:tta sitten tuo konsoli,niin vie myymälään. Mikäli vanhempi, niin soitto suoraan mikkisoftan tukeen ja antavat ohjeet miten toimia. UPS- kuriiripalvelu noutaa koneen himastasi ja tuo takaisin , kun huolto suoritettu. Huolto ottaa aikaa 2-4 viikkoa. Oma juuri mennyt saksaan a matka kesti noin 3 päivää. Tossa oman boxin matkapäiväkirja. Mikkisoftalle soitto 20.7.09, sain tiedot. Soitin UPS ja sovin noudoksi UPS kanssa 22.07.09 . Menee vielä pari viikkoa,ennenkuin palautuu boxi. FRANKFURT DE 25.07.2009 5:41 SAAPUMISSKANNAUS DUSSELDORF DE 25.07.2009 2:40 LÄHTÖSKANNAUS DUSSELDORF DE 24.07.2009 23:40 SAAPUMISSKANNAUS LANGENHAGEN DE 24.07.2009 19:29 LÄHTÖSKANNAUS 24.07.2009 16:31 SAAPUMISSKANNAUS COPENHAGEN DK 24.07.2009 9:25 LÄHTÖSKANNAUS 24.07.2009 5:15 SAAPUMISSKANNAUS HELSINKI FI 22.07.2009 18:30 LÄHTÖSKANNAUS 22.07.2009 16:43 LÄHTÖSKANNAUS 22.07.2009 12:37 NOUTOSKANNAUS DE 20.07.2009 6:45 LASKUTUSTIEDOT SAATU
02/09 ostettu X0 lykkäsi RroD:n 19.7. Ups:iin otettu yhteys 20.7, nouto 22.7 (kuten sovittu) ja konsoli palautui tänään 3.8. Ups oli käynyt ovella jo 31.7 mutta eipä ketään kotosalla. Kohtuullisen nopeata toimintaa huollon/toimituksen osalta. Konsolia ei korjattu, laitettu suoraan uusi tilalle.
Nostan aikas vanhaa topiccia, anteeksi siitä. Mutta oma boksi pisti tuossa eilen hajoten, E74 vika joka on näköjään yleinen laitteistovika. Rekisteröin poksin Xbox:in sivuille ja sieltä otin huolto/korjaus kohdan kautta eteenpäin. Tuli kaikki sähköpostit ym. ja UPS:ssän äijän pitäisi jossain välissä tulla. Soitan maanantaina että onko sieltä oikeasti joku tulossa ja mihin aikaan. Elektroniset rahtikirjat tulostan, ja ne vissiin menee siihen mukaan sitten, vai miten? Ja pitääkö sinne laatikon sisään laittaa omia tietoja? Entäs miten se palautusosoite siihen päälle? Tyyliin: Miten homma siis menee?
Tulostat viivakoodipaperin (rahtikirja) , teippaat laatikon kanteen ja se on siinä. Sitten vain odottelet kuriirin tulemista, edellyttäen, että olet UPS:lle soittanut ja sopinut päivän milloin noutavat.. Viivakoodilapussa on sun tiedot jo valmiina, eli palautusosoite yms. tiedot. Älä lähetä alkuperäisessä XO:n laatikossa, mikäli haluat laatikon säilyttää. Eivät palauta laatikkoa vaan konsoli palautetaan pakattuna ihan normi pahvilaatikkoon.
28.7 soitin ups:lle 29.7 haettiin boksi. 10.8 tuli huollosta. Eli 13 päivää meni viikonloput mukaanlukien. Erittäin tyytyväinen oleen huollon toimivuuteen. Korvaukseksi tuli tuo 1kk live-aikaa. Olin silver, joten hyödyin vain boksin hajoamisesta. Vikaa oli ilmeisesti emolevyssä sekä dvd-asemassa. En ole 100% varma mikä asema minulla oli. Muistaakseni Hitachi-Lg tai Toshiba-Samsung. Kuitenkin hirveä sirkkeli. Nyt boksiin on vaihdettu Benq tai Lite-Onin asema, joka on huomattavasti hiljaisempi. Toivottavasti ei tarvitse kuitenkaan vähään aikaan viedä boksia huoltoon. Xboxin sivuilla lukee, että konsolini takuu raukeaa 16.1.2010. Konsoli on ostettu 24.5.2008 ja siinä on 24kk takuu. Miksi xboxin sivulla on tämmöinen tieto. :O
Miten on raukeako takuu jos on vaihtanut kuoret??(läpinäkyvä vihreä) Tänään otti ja hajosi xboxi 360 kolme punaista valoa.
uskoisinpa että raukeaa, koska nuo kuorethan eivät ole mikkisoftan hyväksymiä, ja muutenkin yleensä takuu raukeaa jos koneen avaa. soitto takuuseen kyllä varmistaa asian.