1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox 360 - 249 € vs. Xbox 360 Elite - 319 €

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi KoSSuT 02.01.2009.

  1. KoSSuT

    KoSSuT Member

    Liittynyt:
    19.12.2007
    Viestejä:
    69
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kumpi paketti on konnattavampi hinta/laatu suhteeltaan? Tekeekö eliten massiivisen isolla kovalevyllä mtn.? Kertokaa omia mielipiteitä ja auttakaa mua Xboxin ostossa.. :D
    Kiitos!
     
  2.  
  3. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos tulet omistamaan paljon pelejä, etkä tykkää DVD-aseman melutasosta niin Eliten 120GB:n kovo tulee tässä vaiheessa apuun (saat asennettua pelit kovolle ja melu häviää). Muuta eroa noissa koneissa ei sitten oikeastaan olekaan värin lisäksi.
     
  4. pitokokka

    pitokokka Regular member

    Liittynyt:
    12.11.2008
    Viestejä:
    163
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elitessä taitaapi olla myös kaksi piuhaa enemmän: HDMI ja sovitin, jolla saa äänen ulos (2xRCA + digitaalinen?) käytettäessä HDMI:tä. Elitepaketissa oli myös Scart sovitin, tätä en nähnyt eliten paketin kuvissa.

    Eliteä ei kannata ostaa 319 eurolla. Niitä saa, parin pelin kera, alle 300 euroon.

    Kovalevykapasiteetille on käyttöä, jos omistaa useita pelejä ja haluaa vähentää xboksin meluisuutta (pelien tallennus kovalevylle).
     
  5. asator

    asator Member

    Liittynyt:
    06.08.2008
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tämä scart sovitin löytyi ainakin myös minun 60gb mallista.
    Ja siitä vallinnasta, se riippuu aika paljon siitä aiotko asennella niitä pelejä kovalevylle ja latailla Livestä Demoja ja muuta sälää.
     
  6. KoSSuT

    KoSSuT Member

    Liittynyt:
    19.12.2007
    Viestejä:
    69
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo en mä mitään aio noilla hinnoilla ostaakkaan.. Kaveri on Thaimaassa ja kysyy vaan et kumman se tuo sieltä mulle. Mut ongelma on et mut on vaan tommonen vanha telkkari joten mitä teen HDMI piuhalla(vai?).

    On toi Xboxien hintaero kuitenki vähän liian iso jos hyödyn siitä vaan sen että se vähentää melutasoa vaikka en melusta pidäkkään, vai mitä mieltä ootte?
     
  7. Jouko?

    Jouko? Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    3,858
    Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Omasta mielestäni Eliteä ei ole oikeastaan järkeä ostaa, sillä 60GB:n kovolle mahtuu pelejä ihan riittämiin. Ja uskoisin että harvat pelaa kovinkaa montaa peliä aktiivisesti (mutulla mennään).
     
    Viimeksi muokattu: 02.01.2009

Jaa tämä sivu