1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Xbox 360 äänet? Kytkentä PC näyttöön?

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi Tsaarnou 27.02.2008.

  1. Tsaarnou

    Tsaarnou Member

    Liittynyt:
    04.11.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli asensi xbox360 konsolin tietokoneen näyttöön. Näytössä ei ole siis kaiuttimia. Kuva näkyy, mutta miten saan äänet toimimaan? Johdossa, joka menee xboxista näyttöön on myös punainen ja valkoinen johto...

    Kaiuttimina minulla on logitechin 5.1 (malli)
     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eli en tiedä mitä kaapelia olet käyttänyt kun olet liittänyt koneen näyttöön. Mutta useimmissa kaapeleissa on erikseen äänilähdöt (RCA-liittimet). Eli sinun pitää kytkeä ne erillisiin kaijuttimiin. Useimmiten stereoista löytyy aux liitännät tai jotain vastaavaa mistä äänet voi ottaa pihalle.
     
  4. Tsaarnou

    Tsaarnou Member

    Liittynyt:
    04.11.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  5. Tsaarnou

    Tsaarnou Member

    Liittynyt:
    04.11.2007
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No nyt toimii! Kaiuttimien laatikossa oli joku systeemi mihin kaiuttimet sai liitettyä.
     
  6. nlitement

    nlitement Member

    Liittynyt:
    15.12.2004
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    VGA-setikkeen mukana tulee RCA-3.5m muunnin..
     
  7. zlognaut

    zlognaut Member

    Liittynyt:
    16.10.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä siis miten? Mulla on näytössä dvi ja vga liitännät, ja meinasin jo ostaa hdmi-dvi piuhan, mutta onneksi huomasin ajoissa että siitä ei saa ääniä.
    Ajattelin jo että ottaisin äänet sillä boksin mukana tulevalla piuhalla, mutta sen estää jo se että se mötikkä on liian iso ja peittää sen hdmi liitännän.
    Elikkä onko olemassa sellasta piuhaa jolla saisi äänet? entä onko halvempia vaihtoehtoja?
     
  8. maihel

    maihel Guest

    joo, itselläni sama probleemi, paitsi että ehdein jo ostamaan hdmi-dvi piuhan ja itsestään selvyytenä pitämäni 3,5mm liitäntä boxissa olikin tarua. Onko jollakulla tietoa, että toimiiko usb, kuulokkeet boxin kautta?
     
  9. zlognaut

    zlognaut Member

    Liittynyt:
    16.10.2006
    Viestejä:
    16
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs itse ostin tällasen http://www.cheapestmods.com/cmfin/product.php?i=187
    Paitsi että typeryyttäni maksoin siitä ~35€ paikallisessa pelikaupassa
     
  10. McTre

    McTre Regular member

    Liittynyt:
    19.03.2008
    Viestejä:
    490
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi ei. Huonolaatauista VGA-kuvaa... Sehän on analogista.
    Jos tahtoo kytkeä boxin HDMI- DVI kaapelilla miten saa äänet ? vai pitääkö käydä ostamassa erikseen kaapeli jossa on äänet erotettuna ?
    Saako äänet esimerkiksi scart kaapelilla ? Vai onko boxissa erikseen edes HDMI ja Scart reikää ?
     
  11. Silicosis

    Silicosis Guest

    Itse olen miettinyt onnistuisiko tällainen viritelmä: "xbox360 vga-kaapeli, johon laitetaan jatkoksi vga-dvi + skaalain-adapteri, josta sitten vedetään dvi-hdmi-kaapeli televisioon" Boksissa kun ei satu olemaan hdmi-liitintä. Viisaimmat vastatkoon, itse en ole löytänyt toistaiseksi netistä vastaavanlaista viritelmää.
     
  12. p2pbbq

    p2pbbq Guest

    itsellä menee hdmi-dvi piuhalla kuva näyttöön. ja äänet sain laittamalla tuohon liittimeen missä rca ja digitaalinen ääni rca-3,5mm jackilla tietokoneen line in paikkaan :D
     

Jaa tämä sivu