1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma X-Plane 10 asennuspolku ongema

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mkuusio 13.01.2017.

  1. mkuusio

    mkuusio Member

    Liittynyt:
    09.05.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,


    Kyseessä simulaattori X-Plane 10 global. Asennuksessa kysytään polkua/kansiota johon
    X-Plane asennetaan. Jostain ihme syystä tuo ei hyväksy mitään asema/kansio-yhdistelmää.
    Suosituksissahan on, että tuo asennettaisiin työpöydälle, joka jo oletusarvoisesti kuulostaa
    kummalliselta. Olen myös työpöydälle asennusta yrittänyt, sama tulos, ei hyväksy polkua.
    Olen yrittänyt myös ajaa setup:ia admin-oikeuksilla, ei vaikutusta tälläkään.
    Herja on: Choose the correct X-Plane Folder. Please choose the base directory of your X-Plane installation, for example C:\X-Plane.
    Mulla oli asennettuna ennen demo versio X-Plane 10:stä, jonka kuitenkin poistin ennen täyden version asentamista. Mikä ihme siis voisi olla vialla? En ole kyllä tällaiseen ongelmaan minkään muun tuotteen kanssa törmännyt. Voisiko siis rekisteriin jäänyt jokin roska joka estää asennuksen?
    Käyttöjärjestelmä: Win 8.1 64-bit. Kiitoksia mahdollista vastauksista.
     
  2.  
  3. mkuusio

    mkuusio Member

    Liittynyt:
    09.05.2010
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vastaan tähän muiden tiedoksi, että uudelleen asentamalla tuon demon niin alkoi homma toimimaan.
    Jotain roskaa siis koneeseen oli jäänyt demon poiston yhteydessä.
     

Jaa tämä sivu