1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

X-BOX ja DVD-R(W)

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pandora 23.10.2002.

  1. pandora

    pandora Guest

    Miten on, kykeneekö xbox toistamaan dvd-r(w) levyille poltettuja leffoja?(Ilman mitään mod-piirejä ym) Playstation 2:lla toimii hienosti..

    -Pete-
     
  2.  
  3. habatus

    habatus Guest

    Toimii hienosti, tai rw:itä en oo koittanut. Mulla on kyllä modattu laatikko mutta ei sen pitäis vaikuttaa kun se kerran ne suostuu tunnistaan moitteetta.

     
  4. zender55

    zender55 Guest

    Millä ohjelmalla olet tehnyt kopiot peleistäsi? (käykö esim clonecd tai nero?)ja onko tietoa toimiiko pelit myös uusissa modaamattomissa X-boxin ja PS2:sen malleissa?

     
  5. habatus

    habatus Guest

    Oon hakenu ne netistä, parista omastani oon kyllä tehny varmuuskopion niin että oon buutannut xboxin EvolutionX:llä joka tekee siitä FTP-serverin ja sitten siirtänyt xboxin asemassa olevan dvd:n verkon yli FTP:llä tietokoneelle ja polttanu PrimoDVD:llä (UDF-formaattiin, tiedostonimien pituudeksi 128 ja Joliet jos muistan oikein). Eli millään Nerolla ei onnistu, ja sulla tarvii olla modattu loota että voit buutata tohon EvolutionX:ään tai pelatakses noita pelejä.
     

Jaa tämä sivu