niin? pitäskö sitä aina punteilla puhua "vitamiineista" tai vastaavasta? itekkin puhunut esim baarissa kavereiden kanssa koneista ;D
no, jos se on joidenkin mielest outoa, niin sellaiset ei välttis oo kauheen lihaksikkaita. tsoukkitsoukki
itelläni on x360 mut edelleen, jos on fyffee ni ostakaa nyt helvetti se ps3, molemmilla on iha tarpeeks pelejä tuskin kukaa pelkän yhden pelin takia menee sijottamaa semmost summaa mitä noi konsolit maksaa yhen pelisarjan takia. ps3 on blu rayt sun muut jos löytyy uudempaa telkkua ni siit on paljo iloa melko pitkäks aikaa. Jos tietyst tahtoo vaa pelaa ni x360 on hyvä valinta, harmi vaan et netis pelaaminen maksaa, pleikkarilla pelaaminen netis ei taida maksaa..
Joo netissä pelaaminen maksaa 360:lla sen alle 3e kuussa ja saa partyt sun muut ominaisuudet käyttöön, joten kallistahan tuo ei ole.
ei se kyllä kallista ole mutta itseäni ainakin v**tuttaa suunnattomasti tuo systeemi. esim kun itse en tykkää eplata yksin juurikaan niin kaveri joutuu pelaamaan aina questina haloa, ja tällöin ei voi pelata ollenkaan esim ranked matcheja.
Eikös Xboxillekkin ollu vihjailtu ensi vuodeksi erillistä bluray-asemaa? Tulis vaan niin ei tarvis kuunnella enää ainaista "pleikkarissa on bluray" sontaa. Kummatkin on kyllä todella hyviä konsoleita ja mun mielestä on vain makuasia kumman puoleen kukainenkin kääntyy. Itse tykkään enemmän xboxin ominaisuuksista ja ohjaimesta, mutta en silti lähde mollaamaan pleikkaria, koska ei siinä mitään vikaa ole.
Vaikka tulisikin, niin PS3:lla olisi edelleen se etu että pelit saa blu-ray-levylle. (Se onkin sitten ihan eri asia, että kuinka iso etu se loppujen lopuksi on.) Erillisten asemien kautta pelien toistaminen ei vain onnistu kun välissä on USB-kytkentä. Ja Microsoftin tuntien tuolla lisäosalla olisi hintaa ainakin saman verran kuin Arcade-konsolilla.
täähän tais olla joku mikkiusofta möläytys pari kk sitten? lopulta oikoivat sanojaan että eivät tarkoittaneet bluray soitinta xbpoxiin, vaan yleisellä tasolla esim pc-koneisiin jotain bluraysoitinta =/ ois kyllä ihan kova sana bluray soitin tuohon boksin kylkeen....
Itse en ainakaa luota Sonyn valmistamisiin tuotteuisiin esim.Ps3 turvauduin vain vanhan kunnon Xbox 360 eliteen koska se on microsoftin valmistaja ja sen hyvä.
mitäpä tekemistä tuolla pleikkarin bluraylla on pelaamisen kanssa, joka on kummiskin se ensisijainen tehtävä konsolilla. Leffoja voi kattella sitten vaikka sillä omalla pc:llä..
no esim se että yhdelle bluray levylle mahtuupi dataa 25Gb/50Gb/100GB ( en nyt varma mitä bluray levyjä käyttää...), se on aavistuksen verran enempi kun xboxin DL-dvd:lle (~9Gb). No tuohan nyt ei kyllä paljoa lohduta multiplättäreiden taki, mutta yksinoikeuspeleihin mahtuu sitten sisältöä enempi...
noh, tottahan tämä on. loppujen lopuksi tämmöinen konsolien "paremmuus" ratkaistaan peleillä, eri toten yksinoikeuspeleillä. maailmassa on monia hyviä kakkuja, mutta kaikkia ei ehdi eikä pysty syömään.