Niin... Esim: Gears Of War(tulossa mahdollisesti trilogia/sekä leffa ei tosin lähivuosina), Assassin`s Creed, Halo3/Wars, Bioshock, Timeshift, Army of Two, Gta4, HEH!! Turok, Resident Evil5, Stranglehold (Max Payne kopio, mutta muuten hyvä), Devil May Cry4, Clive Barker's Jericho. Että siinähän tämän vuoden pelit paitsi Gta4 joka tulee helmikuussa-08 joten rahat loppuu ja nukkuminen vähenee! PS3 saattaa olla myös ostos listalla, mutta vasta silloin kun hinta putoaa!!
Itse kyllä valitsisin/valitsen XBOX:in. Se on jotenkin painunut tuonne takaraivoon, kun omistan tällähetkellä "alkuperäisen XBOX:in. Pleikkarilla on kyllä monipuolisemmat pelit, esim. Singstar, Eyetoy, Buzz ymym
itse pelasin kaverilla joskus haloa (jotain versioo mitä kaikki hehkutti) Ite en voinut muuta sanoa, ku että ihan paska mun mielestä.. no yleensäkkin räiskintäpelien pelaaminen pädillä on mun mielestä hanurista verrattuna hiireen + näppikseen..
Kyllä se X360 PS3:sen voittaa! En rupee syitä luettelemaan kun olen ne aiemmin jo jossain ketjussa luetellut...
Oma valintani näiden kahden väliltä tulee olemaan XBOX360. Kunhan vaan rantautuisi suomeen HDMI:llä varustetut premiumit niin kauppaan käy tieni. XBOX360 miellyttää enemmän pelivalikoimansa osalta, graafisesti pelit ovat lähes samalla viivalla PS3:n kanssa. Eikä sitä sovi kieltää etteikö hintakin vaikuttaisi..
xboxissa toi verkkopeliominaisuus taitaa olla ihan hanurista. Ainakin ton yhden videon mukaan, jossa ei voi valita serveriä mihin joinaa. Yhdistäminen servolle voi kestää helposti viisikin minuuttia ja voit joutua jollekkin kakkaservolle.. toivottavasti sony sentään osaa hommat..
Tuo servuun liittyminen riippuu pelistä.. Esim. Rainbow Six: Vegasissa servulle pääsee muutamassa sekunnissa ja siinä voi itse valita servunsa kun taas Shadowrunissa kestää useita minuutteja.
Pyhimys ei taida tietääkkään mistä puhuu, tai ainakin olet ihan kujalla. mut anyway se konsoli hankitaan mitä omat porukat käyttävät. Sekä kannattaapi käydä alan liikkeissä kokeilemassa kumpi sopii paremmin itselleen ja tietenkin selaamalla mitä pelejä eri koneille on tarjolla.
Se servuun liittymisen kesto saattaa johtua shadowrunissa siitä että siellä on niitä windows vista pelaajia.... ei ainakaan itellä ole ollut mitään ongelmia X360 live pelaamisessa!
Kyllä se on ihan Shadowrunin oma vika, sillä arvosteluissa tästä on rokotettu. Tosin siihen tuli joku pätsi jonka piti korjata ongelmia joten en tiiä sitten tarkemmin.
On muuten aika P*****stä jos joutuu odottelemaan minuutteja et pääsee pelaamaan!! Ihme ettei pelin tekijä ole siihen puuttunut tuotantovaiheessa.
En jaksa omaa threadia väsätä ni kysyn tässä. Voiko boxilla asennella linuxin(ubuntun)? Vaatiko tämä mitään modauksia tai muita säätöjä?
Ei pysty X360le linuxia. PS3 pystyy, mutta mitä sillä tekee? pystyt siirtämään materiaalia ihan pc>x360 jos haluat. Modaamalla saat x360 liven toimintakyvyttömäksi.
Hyvä jos näin on... Itse kävin katsomassa "Xbox 360 ja modpiirit" aiheen. Ja sielä kerrottiin että modaamalla ei Live toiminut enään. viesti 20.heinäkuu07
ok kiitos vastauksista. Suositelkaa vielä telkkaria jolla saan boxista kaiken irti. Itse olen katellut tätä Mirai DTL-642E500 42" Full-HD LCD tuo on vain 50hz ja satuin katsomaan toista threadia jossa ilmoitettiin että jotkin pelit vaativat 60hz?
Varmaan ihan hyvä töllö tuo Mirai jos on tulossa pelkästään pelikäyttöön. Kontrasti tietysti voisi olla parempikin, mutta varmasti ajaa asiansa.
Tarkoitus olisi myös liittää se koneeseen leffojen katselu tarkoituksessa ja ehkä pelaamiseenkin. Mietityttää, että kannattaako suosiolla ostaa vähän kalliimpi(=laadukkaampi?) tähän käyttöön? entä miten kontrasti ilmenee?
Boxista kaikki irti.. Siihen ei tarvita FullHDtä Vaan 1080i tuki. Aika jänne jos Mirais ei ole 60Hz tukee. Ainahan lisäämällä hintaa saa uudempaa/enemmän tekniikkaa. Jos edullisesti haluaa päästä niin 32" on varmasti hyvän kokoinen. Hinnat 599-700€ Omassa allekirjoituksessa kaikki pelaa mukisematta keskenään.