Hintahan ei ole MS:lle sama tietenkään. Mutta kun konsolin kustannukset tippuvat pienemmän prosessoritekniikan kanssa niin siitä säästyneitä kuluja voidaan siirtää parantamalla jotain osa-aluetta. Ja kun ei ole salaisuus että voitot otetaan peleistä konsolipuolella niin xbox 360 on todella hyvässä asemassa kun jokainen konsoli tuottaa voittoa 70$. Näin ollen ei olisi mikään ongelma tarjota ostajille samaan hintaan 120 gigaista levyä uuden v2 mallin muodossa. Nostaisi ostaja määriä ja löisi mukavasti kapuloita Sonyn rattaisiin. Jos huijaamisesta on oikeasti kyse niin Sony kerkesi huijaamaan asiakkaitaan 16 kertaa PS2 konsoleiden aikana sillä niin montaa erilaista konsolia on ollut myynnissä. Lisäksi nämä ihmiset ovat tulleet "huijatuksi" hyvin monta kertaa sillä melkeinpä mitä tahansa ostaa niin vuoden päästä saa samaan hintaan parempaa tai erilaista.
Eikä ole. Jos haluaa pelikonsolin niin on varsin järkevää vertailla hintoja millä niitä saa. Raudan tasossa on tietenkin eroja ainakin Wii:n kohdalla, muut ovatkin suunnilleen tasoissa (luultavasti). TOTUUS PELAAMISEN KANNALTA Wii 270€ Xbox 360 379€ (GoW bundle 399€) PS3 550€/650€ (Basic/Premium) ...Siitä voi sitten mieleisensä valita, kullakin omat kriteerit.
ostakaa hyvät ihmiset se kone jolle "mieli" pelejänne tehdään eniten,ei tehojen,merkin tai ulkonäön perusteella.itse olen 10vuotta ostanut viihde elektroniikan sonyltä,mutta peli konsoli xbox360.ratkaisu boksiin vain ja ainoastaan peli puoli,vaikka nykyään kaikki pelit näyttäis tulevan kaikille alustoille.kova levy ja sen koko,onko tietoo onko joskus tulossa isompaa,itse olen kuullu huhuja mutta mitään virallista en.80luvusta asti zelda on määrännyt mikä kone ainakin pitää olla,mielipiteitä pelistä.
Ja tällainen artikkeli löytyi gamespotista. Ei se PS3 niin ylivertainen ole ainakaan grafiikoiltaan tämän vertailun perusteella, jossa vertaillaan keskenään X360:lle ja PS3:lle ilmestyneitä multiformaattipelejä: http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html Eikä ole tarvinnut katua kun X360 tuli ostettua...
kuinkahan moni luopuu pelkästään hinnan takia ps3:sta.hinta on omasta mielestä aika huima vaikka olis kuinka sinistä sädettä tarjolla,ja vielä kun tämä ominaisuus ei näytä kiinnostavan edes laite/peli/musiikki ja elokuva firmoja.ellei maailma ole muuttunu viime päivistä.kyllä kone varmaan on hyvä,mutta hinta.ja totta kai osat maksaa ps3:ssa,sen takia hintakin korkea,mutta kilpailu taitaa kääntyä 360:nen puoleen,ei tekniikka vedä vertoja pohjalliselle rahapussille.
Kuka tuon kirjoitti? En ainakaan itse löytänyt sitä. Vai onko hatusta vedetty? Tuokin on nähty ajat sitten, vertaillaan julkaisupelejä ja vuoden vanhan konsolin pelejä keskenään. Ei saada parasta mahdollista vertailua kyllä.
Häh? Ei juma kyllä te aika väkinäisesti yritätte näitä selviä totuuksia kierrellä! Sama peli, eri konsoli. Selvät erot.
Yksinkertainen kysymys. Kuka sen kirjoitti, ja mistä pelitalosta? Edit: Nojoo, luin tarkemmin, sanoi että joku tuttu isosta puljusta olisi tuon takana, olisi vaan kiva tietää nimi ja firma. Olisi vähän luotettavampi. Mitä totuuksia? Sitä että pelintekijöillä on ollut enemmän aikaa tehdä toiselle koneelle pelejä? Enempi kokemusta = parepi lopputulos.
Niin eli xboxilla on aina 1 vuosi enemmän kokemusta, eli xboxilla on aina parempi lopputulos? Kyllähän ne boxin pelit aivan alussakin oli saman tasoisia. Niin voishan se nimen tietäminen olla ihan kivaa, mutta eihän se mitään muuttaisi. Kertohan se syynkin miksei nimeä julkaistu. Koska se työskentelee sekä mikkisoftalle että sonylle. Eikä ole tuo sivustokaan mitenkään puolueellinen, että tuskin niillä on mitään syytä keksiä noita juttuja.
Jusunakki ei taidakkaan muistaa kun xbox 360:n pelit näyttivät ihan hirveiltä julkaisun aikoihin. Graafisesti siis todella kaukana siitä mitä ne tällä hetkellä ovat.
Eivät kyllä näyttäneet. Ton logiikan mukaanhan xbox360 on siis parempi ostos koska sillä tulee aina olemaan vuoden etumatka kehityksessä, kunnet konsolien rajat tulee vastaan. Tosin boxilla on silloinkin vuosi enemmän kokemusta kuinka tehdä pelejä konsolin äärirajoilla.
Harvempi 360:n julkaisupeli kyllä oli sitä "next-gen" kamaa grafiikan osalta, ja osassa oli ruudunpäivitys ongelmiakin.
Kerroppas Jusunakki, että mikä Xboxin julkaisu peleistä näytti edes lähelle siltä mitä nykyiset pelit näyttävät. Itse ainakin muistan otsikot siitä, että miten kehnolta xboxin pelit näyttivät julkaisussa ja ne undercovan mainitsemat fps ongelmat.
Juu en ole jusunakki, mutta vastaan hänen puolestaan. eli hyviltä näyttivät seuraavat pelit: -Need for Speed: Most Wanted -Project Gotham Racing 3 -Quake 4 ja nämä kaikki olivat julkaisupelejä. En omista noita, mutta mitä demoista ja tutuilta kuulut, niin nu olivat ainakin hyviä, mutta huonoa en ole kuulut mistään julkaisupelistä.
Tosta NFS:MW oon vähän eri mieltä ainakin demon perusteella, mutta noi kaks viimeista kyllä näyttävät hyvältä. Lisäksi voisi maitita vaikka COD2
gamespotin arvostelu quake 4: "There's a good game in Quake 4, but it's buried under several layers of highly disappointing graphical performance issues."
Jep, Q4, COD2, PGR3, jopa Kameo ^^ näytti ihan hyviltä. Ja samaa mieltä tosta NFS:stä osin, kyllähän sen huomas että oli aika huonosti käännetty konsolille. Ei silti mikään aivan törkeä peli, ei sinne päinkään No nyt ne alkaa oikee kunnolla hinkkaan googlee että ne löytää jokasen arvostelun jossa noita pelejä on vähänkin haukuttu Ei tarvi vaivautua, kun itsellänne tuskin on omakohtaista kokemusta noista peleistä (paitsi ne sellaset "joo mun kamun äidin siskon kaimalla on toi ja se näytti ihan paskalta...")
Ei sitä googlen kanssa tarvitse tonkia, (tai no ehkä nyt kun julkaisusta on aikaa) että löytää kommentteja/arvosteluja siitä miten 360:n pelit eivät olleet paljoa xboxia kummoisempia. Ja sanon tämänkin vain sen takia että väitit että ne pelit ovat saman näköisiä kuin vuosi sitten, eivät ole.
lol....jos joku on noin sanonut, ei ole ikinä kokeillutkaan 360:sta, tai sitten kyseessä ollut kuvaputkitelkkari.