1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

www.kitupiikki.net

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Jumppa 21.03.2004.

  1. Varmint

    Varmint Guest

    En kyllä minäkään.Oli aika köyhät valikoimat.

    Mutta asiasta kolmanteen, tuo Pioneer DEH-P5500MP ei kovin pahan hintainen ollut,kyseistä soitinta ei varmaan saa suomesta mistään alle 350€
     
  2.  
  3. n_r

    n_r Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    908
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin se 10000 euron raja ei kosketa YKSITTÄISTÄ tilausta vaan KOKONAISmyyntiä :)
     
  4. jarzza

    jarzza Guest

    Jos kokonaismyyti johonkin EUmaahan ylittyy
    30000e per. kalenterivuosi,aletaan TÄMÄN JÄLKEEN (ei peritä takautuvasti)periä ALV:n erotusosuus.
     
  5. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Lähti kitupiikistä tilaukseen 2 kpl Memorexin cd-r levyjä. Ei ollu musta paha hinta. 35 e ilman postikuluja kappale.
     
  6. laaman

    laaman Member

    Liittynyt:
    16.06.2002
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    1. alv sisältyy jo hintaan
    2. hinta on aina toimitettuna lähimpään kotipostiisi, siis lopullinen hintasi
    3. jos tilaat 6 x100kpl bulkpaq tuubia hintahan on vain 81€ tuubilta postikuluineen
    4. minä pidän eclipsen levyjä parempina kuin bulkpaqia, hintakin vain alk. 69€/100kpl, olen poltellut yhden sadan kappaleen tuubin eikä yhtään sutta
    5. ennakkomaksu tarkoittaa, että Andreas postittaa tavarat suomeen, vasta kun rahat näkyy hänen suomalaisella tilillään
    6. hän on mun saksalainen kaverini ;)
    7. kitupiikki on ollut vasta viikon virallisesti auki joten valikoima laajenee kyllä
     
  7. d_2ned

    d_2ned Regular member

    Liittynyt:
    27.01.2003
    Viestejä:
    309
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ei ollenkaan paska ideatasolla. ihmettelinkin jo joskus miksei kukaan ole tälläistä ideaa keksinyt.. nyt sitten vain odotellaan koska on poitsulla suomen ahne verottaja kimpussa epäeettisestä kauppatavasta.. ;)
     
  8. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kuha ne saa autot tonne niin voi alkaakkin jo tilailee :)

    Medioissa mä ainaki pitäydyn vielä nierle.de:ssä, tulee halvemmaks.
     
  9. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kitupiikistä on helpompaa. Suomalainen palvelu. Ei postikuluja.
     
  10. gain

    gain Active member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1,005
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aivan. Valikoima ei ole ehkä niin laaja kuin Nierle.de:ssä, mutta varmasti jo pelkän suomenkielisen palvelun avulla tavoittaa hyvin suomalaisia.
     
  11. zyzko

    zyzko Member

    Liittynyt:
    09.01.2004
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos kyseessä ei ole suomalainen yritys (niinkuin ei ole) niin eipä sillä "suomalaisella palvelulla" paljoa mitään tee, kun kuluttajansuoja on täsmälleen sama kuin saksasta suoraan tilatessa - jokainen sitten tehköön hintavertailut tapauskohtaisesti.

    Itse kun en periaatteesta mitään maksa ennakkomaksulla "hämärille tileille" niin tuo kitupiikki on ehdottomasti pois laskuista, jos nierle tms. jättää tavaransa toimittamatta, on minun erinomaisen helppo reklamoida suomeksi Luottokuntaa kun maksu on tehty luottokortilla.
     
  12. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No tuolla on suomalaiset töissä, että kyllä sinne ku soittaa nii saa varmaan helposti palvelua.
     
  13. kuminalli

    kuminalli Member

    Liittynyt:
    12.03.2004
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ideana mitä mainioin. Saatan hyvinkin tilata kimpassa muutaman tuubin.

    Zyzko: onnistuuko Luottokunnan reklamointi Nierlessä, kun maksu kerran tehdään Paypallilla?

    Itse luottaisin ainoastaan Verified By Visa-liikkeisiin.
     
  14. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No en usko, että ois hirveän kannattava yritys, jos ne varastaisi rahaa sillein, että kerrotaan, että myy tuotteita ja maksa ennakkoon tilille. Ois varmaan jo viranomaiset saanu ne kiinni...
     
  15. DVDR(W)

    DVDR(W) Guest

    Se riippuu myös siitä markkinoiko yritys tuotteitaan suomeksi. Joissain tapauksissa kun yritys selvästi markkinoi tuotteitaan suomeksi ja tietty siis suomalaisille niin voidaan käyttää riitatapauksissa myös Suomen kuluttajasuojalakia. Toisaalta silläkään ei ole mitään merkitystä. Koko kuluttajasuoja on yksi iso vitsi. Kaikki riippuu lopulta siitä kauppiaasta kuinka hän haluaa toimia. Mitään pakkokeinoja kun kuluttajasuojalla ei ole. Eli jos kauppias ei vain vittumaisuuttaan halua tehdä niinkuin kuluttasuojalain mukaan pitäisi, niin ainoa tapa saada rahat takaisin on haastaa kyseinen kauppias oikeuteen. Voi tulla todella kalliiksi (ja viedä paljon aikaa) lähteä haastamaan esim alle 100 euron kauppasummaa takaisin...

    Esim semmoista kauppaa kannattaa välttää kuin norskit.de. He päätivät olla maksamatta puuttuvaa ~30 euron summaa, joka heidän olisi kuulunut maksaa takaisin. Ainoa keino jolla rahat olisin takaisin saanut olisi ollut oikeudenkäynti. Kauppias vei voiton ja sai pitää rahansa koska minulla ei todellakaan ole aikaa/rahaa lähteä tuollaista summa perimään takaisin.
     
  16. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toi olisi kyllä ärsyttävää! Mä pistäisin kyllä jokaiselle foorumille tosta juttua, ja ilmoittaisin niille, että tilauksia alkaa luultavasti vähenemään, jos ei maksa sitä rahaa takaisin =D. Mutta ainakin minä tiedän etten tilaa norskit.de paikasta.
     
  17. makiaho5

    makiaho5 Member

    Liittynyt:
    04.02.2004
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onko kukaan tilannu tuolta mitään että onko tuo luotettava kauppa

    ajattelin tilata mp3 soittimen autoon ´


    sillai että ottaa rahat mutta ei laita tuotetta tulemaan
     
  18. laaman

    laaman Member

    Liittynyt:
    16.06.2002
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  19. Terris

    Terris Regular member

    Liittynyt:
    07.02.2004
    Viestejä:
    185
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Meitsi tilas tuolta. Ei oo kyllä vielä saapunu...
     
  20. Rezz

    Rezz Member

    Liittynyt:
    29.03.2004
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On kai tuota ainakin kokeiltava...
    Ihan hyvältä mestalta tuntuu ainakin mitä olen aikaisempia viestejä lukenut!!!
     
  21. Watercool

    Watercool Member

    Liittynyt:
    07.04.2003
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Meikä kans pisti tilauksen menemään, jännityksellä odottamaan mitä tuleman pitää
     

Jaa tämä sivu