1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

www.datavirta.fi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lavomir 21.08.2007.

1. budunen

budunen Guest

Täällä ainaskin odotellaan vielä. Eilen oli tullu sähkäriä et kone menossa postiin ja datavirran sivuilla kun katsoin omaa tilausta oli pending muuttunu processing..

2.  
  3. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla lukee jo delivered. :D kyllä se tossa otti yhteyttä tänään ja sanoi että oli vaihtanut siihen koneeseen paremman kotelon ja powerin.

4. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tulikos kenellekkään koneita tänään? Itselleni ei tullut, ja pistin vähän viestiä datavirtaan.

5. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulle tuli viime perjantaina kone. Näyttö vielä puuttuu, huomenna pitäs kuulemma tulla kaverille. Vanhalla näytöllä toistaiseksi touhunnut. Kaikki koneen suhteen ok. 3Dmark06:lla tuli 9036.

Viimeksi muokattu: 04.10.2007
  6. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nostetaas tätä ylös. Täällä lähdetään kohta oikeusteitse selvittelemään puuttuvaa näyttöä. Nyt 2 viikkoa oon odottanu BenQ FP241W monitoria. Viikkoon ei oo tullu vastausta sähköpostiin. Huomiseen asti annoin armonaikaa ja sit saa loppua tää farssi. Muita kohtalontovereita vielä ilman tilattuja kamoja? 20.8 tilattu kone ja vieläkin puuttuu kamaa. Ei naurata.

Viimeksi muokattu: 04.10.2007
  7. budunen

budunen Guest

Täällä odotellaan kans vielä konetta, luulis jo pikku hiljaa tulevan..perkl

8. Nortti

Nortti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Eipä taida olla vieläkään kuvia tullut vaikka on mennyt jo 2 viikkoa!

Viimeksi muokattu: 05.10.2007
  9. Chaechu

Chaechu Guest

Kun te täällä keskustelitte noista veroista, niin kyllä ainakin tuolla sivuilla väitetään että tuotteiden hintaan sisältyy arvonlisävero (22%).
    Mene ja tiedä, onko tuo sitten totta... Ite en kyllä täältä tilaa, koska luotan enemmän isompiin ja tuttuihin firmoihin.
    -Chae

10. MikroMake

MikroMake Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Ei ole kyllä tullut vieläkään mitään todisteita.

11. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä itselle kone ainakin on tullut. Mut tosiaan näyttö vielä karkuteillä. Voin laittaa kuvan kun sen saan (toiveajattelua).

12. budunen

budunen Guest

Do dii..Itselle oli tullut spostia et kone on lähetetty ja seurantakoodikin toimi:)

Laitan ensi viikolla kuvia koneesta kun se on saapunut.

13. lacto

lacto Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulle taas sano et on työmaalla tällä viikolla eikä ehdi lähettää. Onneks mulla on postiennakolla, jos venyy liikaa nii voi perua.

14. Harlie

Harlie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itellä puuttuu vielä suomenkielinen näppis(ihan perus) ja hiiri(logitech mx revolution). Koneen tilasin jo 21. päivä elokuuta ja noiden piti tulla näytön kanssa yhtaikaa viime viikon maanantaina muttei tullutkaan. Noiden lähetyskoodi ei toimi ja olen pari sähköpostia pistäny, mutta mitään ei oo kuulunu taas vähään aikaan(ainoo "viesti" on ollut automaattinen viesti jonka mukaan se on arkisin klo 8-20 poissa työmaan kiireiden vuoksi). Viimeks pistin mailia, että jos ei saa lähetettyä tuotteita niin saa lähettää ihan puhtaana rahana, että saan hankittua ne jostain muualta.

15. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itseäkin vituttaa kun saisi tuon Benq monitorin mistä tahansa liikkeestä nopeammin ja kotiinkuljetuksella. Tässä sitä sitten odotellaan ties kuinka kauan. Jos ei kykene lähettämään ni pistäis tosiaan rahat takas ni sais muualta hankittua. Vähän nihkeetä vanhalla putkinäytöllä pelailla kun on jo maksanut siitä et pitäis pelailla 24" lcd:llä...

16. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    lavomir: Pistä kuvaa kehiin siitä koneesta, ei näyttö ketään kiinnosta. ;>

17. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  18. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin voisin itsekin kirjoittaa tänne taas.

Eli sain koneeni tuossa viime tiistaina ja hyvin on pelannut, ei mitään ongelmaa. En kyllä toista kertaa ajatellut tuolta tilata.

19. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hyvin tää jätkä vastailee yhteydenottoihin. Ei oo sähköpostiin vastannut kohta puoleentoista viikkoon. Oon pistäny joku 5-6 sähköpostia ja SMS kännykkään. Onnetonta toimintaa kyl. Ei voi olla niin kiire ettei ehdi 30 sekuntia sähköpostin kirjoittamiseen uhrata.

20. Harlie

Harlie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niinpä... ite aattelin koittaa soittamista, jos ei ala mitään kuulumaan

21. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oon koittanu soittamistakin, mutta kahdesta numerosta toinen ei ole käytössä ja toiseen ei saada yhteyttä.

Jaa tämä sivu