1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

www.datavirta.fi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lavomir 21.08.2007.

1. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin tuli vastaus viesteihin. Sanoi että huomenna posti tulee noutaan tavaraa häneltä ja samalla lähtee minun tilaukseni. Katsotaan jos tällä kertaa toimisi tämä homma.

Niin ja ne jotka ovat saaneet koneensa voisivat pistää jotain kuvaa tai todistusta?

Miten muilla jotka on tilannut?

2.  
  3. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Älä ny vielä housuus lirauta.

Kato jos tänään on tullu viestiä sähköpostiin. Muutenkin uskoisin että hänellä ei ole valmiita konepaketteja vaan on laittanut sivuilleen tarjouksia ja kokoaa ne itse vai?

4. NorttiBoy

NorttiBoy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ottaisin kyllä kuvia, mutta kun se kone on kaverin, niin on vähän vaikeampaa. Minuun voit ainakin luottaa.

5. kakkonen

kakkonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tilaa jostain muualta.

Viimeksi muokattu: 24.03.2008
  6. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    On se hienoa, että joillekkin tulee tilatut tavarat. Itsellä tuli tänään kuukausi tilauksesta täyteen. Maanantaina saatu lähetyskoodi ei toimi vieläkään, eikä postista ole tullut mitään ilmoitusta. Hiukan epäilyttää että maanantaina olisi laitettu postiin ja nyt (torstai) ei vieläkään ole perille tullut, pääkaupunkiseudulla asun. Huomiseen asti annan vielä armonaikaa, sitten loppuu mun kärsivällisyys. On sitä ihmeen pitkälle riittänytkin.

7. lacto

lacto Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eihän se periaatteessa mitään merkitse tai todista, vaikka kuvia koneesta tulisi. Eihän sitä tiiä vielä varmuudella kenen ottamia kuvia ne on tai minkä koneen.

8. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä se todistaa ihan tarpeeksi. Tosin NorttiBoy:hin ainakin luotan. Itse olen lähinnä kiinnostunut siitä onko kaverin asennusjälki kuinka kiireistä yms...

9. NorttiBoy

NorttiBoy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Asennuksesta voin ainakin sanoa sen, että muuten oli ihan hyvin koottu, mutta johtoja voisi vähän siistimmin laittaa. Ja sitten se, että oli käyttäny DVD-asemaan vanhaa 40-johtimista IDE-piuhaa, kun emon mukana on tullut peräti kaksi 80-johtimista :D Niin miksi ihmeessä hidastaa sitä asemaa, vanhan "tekniikan" piuhalla.

10. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Noniin, nyt tuli sitten mailiin uusi lähetyskoodi. En sitten tiedä mitä hämäystä se maanantainen oli, mutta tämä toimii. Tänään jätetty näköjään postiin ja näkyy postin seurannassa. Ilmoittelen tänne kun olen hakenut paketin postista.

11. Raquzz

Raquzz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse tilasin jimm's pc-storesta koneen ja lähetyskoodit näytti pakettien kokoajan olevan turussa vaikkakin postiennakko laput olivat tulleet jo postilaatikkoon joilla paketit pysty hakemaan postista.

12. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itsellä pitäs huomenna lähteä tai sitten tänään mutta en ole ainakaan vielä saanut mitään koodia.

13. lacto

lacto Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Se kertoo jo liikkeestä paljon, jos ei voi maksaa postiennakolla. Liike pohjautuu siis kokonaan noille teidän ennakkomaksuille joilla herra datavirta ostaa vasta komponentit ja osat, jostain mistä nyt ostaakaan. Kyllähän sen ymmärtää, että menee puol vuotta saada kone, jos hän alkaa osia vasta etsiä saadessaan rahat. En itse luottaisi liikkeeseen, jossa ei ole postiennakkoa.

14. Harlie

Harlie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No se ettei voi maksaa postiennakolla on sinänsä ihan ymmärrettävää, jos ei ole mikään "kunnon" yritys, koska epäilen ettei kaveri kuitenkaan mikään superrikas ole, joten sillä ei varmaan oo juuri varaa sellaseen, että joku vaan tilaa koneen ja jättää sen noutamatta. Eikä välttämättä osien tilaamiseenkaan ilman maksamista. No... eihän sitä koskaan varmasti tiedä. Itelle tullu keskusyksikkö ja saksalainen näppis. Näyttö, hiiri, wlanin antenni(unohtu paketista) ja suomalainen näppis puuttuu vielä(saksalaista ei tartte palauttaa). Se vähä mokas mun näytön kanssa kun olin halunnu mustan DVI-liitäntäisen 22"näytön niin se oli luullu et yhtä benq:n näyttöö olis ollu mustana, mutta ei se ollutkaa musta. Nyt mulle pitäs mulla sitten musta 22" samsungin näyttö DVI:llä eli hyvällä säkällä vaikka 226BW.

15. tunnuz

tunnuz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kappas vai! Viikko sitten annettu postin seurantakoodi alkoi viimein toimimaan. Tänään (torstaina) on lähtenyt paketti roihuvuoresta.Sähköpostiin ei herra Datavirta ole vastannut 3 päivään.Nyt odotan jännityksellä minkälaisia komponentteja lähetys sisältää.

Ilmeisesti painostus rikosilmoituksen teolla viimein joudutti asioden kulkua.Kummallista touhua joka tapauksessa...

Viimeksi muokattu: 20.09.2007
  16. Demus

Demus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi ei sitten tilaisi itse suoraan saksasta?

Ihme touhua herra Datavirralta kylläkin.

17. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Doddii, nyt lähti meikänkin tilaus tulee tänne päin eli ensi viikolla sitten. Hidasta toimintaa mut kyllä se näyttää sieltä tulevan.

18. ygizz

ygizz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko nyt kaikki jotka on tilannut saanu koneet? Tai onko kaikille ainaki tulossa?
    ku oon laitellu mailii datavirran kans yhes paketista... e vielä oo tilannu sitä ku ei oo massii... mutta lupas miettii jos ens viikol saisin postiennakolla.. :) niin hyvän tarjouksen anto et pakko oli alkaa miettiin...:

>>>>1 x NZXT Lexa Redline Edition - No PSU
    >>>>1 x MSI P35 Neo-F
    >>>>1 x INTEL CORE 2 QUAD Q6600 2.4GHZ S775 (BOX?)
    >>>>2 x Kingston ValueRAM 1024 MB DDR II 800 MHz PC2-6400 CL5
    >>>>1 x SAMSUNG 500GB SATAII 16MB
    >>>>1 x CLUB 3D GF 8800GTX 768MB GDDR3 PCI-E DUAL-DVI TV RETAIL
    >>>>1 x LiteOn 20A1P DVD±RW 20x - Black - Bulk
    >>>>1 x OCZ STEALTHXSTREAM 600W
    >>>>1 x MICROSOFT VISTA HOME PREMIUM FI OEM
    >>>>
    >>>>TARJOUSHINTA: 1100,- / Kasattuna/Toimitettuna

19. J3ke

J3ke Guest

Taas Newbie. Katsoin samanlainen paketti eräästä verkkokaupasta 1404e ilman kasaamisia tai vastaavia. Onpa outoa.

20. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ygizz kyseli jo uutta konetta jossain toisessa ketjussa, ja teki sitten tarjouspyynnön datavirralle. Hyvä tarjous kieltämättä.

21. Edzge

Edzge Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu