1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

www.datavirta.fi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lavomir 21.08.2007.

1. budunen

budunen Guest

Hyvä juttu!

Ihmisen luonne on vaan nykyään sellanen et kaikki pitäs saada heti ja nopeesti ja sit kun tapahtuu jotain tämmöstä niin menee heti hermot:)

Mutta datavirran nettisivuille kannattaisi kyllä laittaa myyjän nimi yms. sekä puhelimen numeron perään että vastaukset tapahtuu suurimmalta osaltaan sähköpostin välityksellä.

Toisi ainakin omastamielestäni paljon enemmän luottoa firmaan.

2.  
  3. Harlie

Harlie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nyt asiat näyttäisivät olevan aikas lupaavasti... Postissa odottelee 21,7 kg painava paketti noutajaansa... nyt ottaa vaan päähän kun ei posti ole auki lauantaisin. Pelotti vielä vähän aikaa sitten, kun lähetyksen seuranta näytti aluks ton paketin painoks 0,25 kg... olis ollu aika kevyt kone. Pistän tod.näk vielä sitten jotain viestiä kun oon saanu sen koneen postista, että onko siel ne osat mitkä piti yms.

4. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En pistäisi tuon piikkiin, että pitäisi saada heti kaikki, vaan epätietoisuuden piikkiin.

Seurantakoodin pitäisi toimia heti, kun paketti on postissa. Paketin paino tosin tulee yleensä vasta logistiikkakeskuksessa järjestelmän tietoon.

5. Jontter

Jontter Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kaikki paketit näkyvät ensin 0,25kg painoisina. Mutta hyvä jutttu jos datavirta saa asiat hoitoon..

6. kakkonen

kakkonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässäpä tilaamani kokoonpano:

Emolevy: ASUS P5K

Näytönohjain: CLUB 3D GF 8800GTX 768MB GDDR3 PCI-E DUAL-DVI TV RETAIL

Prosessori: INTEL CORE 2 DUO E6850 3.0GHz BOX

Näyttö: BENQ FP222WH 22" WIDE 5ms,HDMI

Kiintölevy: SAMSUNG 500GB SATAII 16MB (NCQ)

Muisti: 2 x Kingston ValueRAM 1024 MB DDR II 800 MHz PC2-6400 CL5

Kotelo: NZXT Lexa Blueline Edition

Virtalähde: OCZ StealthXStream 600W

DVD-asema: LiteOn 16A7S DVD±RW 16x SATA - Black - Bulk

Hintaa tälle paketille tuli 1292€, sisältäen kasauksen ja postituksen. Kaupan päälle vielä Flexiglow xRaider-hiirimatto. En suosittele.

Viimeksi muokattu: 24.03.2008
  7. Taikatikk

Taikatikk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselleni seuraavanlainen paketti:

1 x NZXT Lexa Blueline Edition - No PSU
    1 x ASUS P5K
    1 x INTEL CORE 2 DUO E6750 2.66GHz BOX
    2 x TWINMOS 1GB DDRII800 mhz
    1 x SAMSUNG 320GB SATAII 16MB (NCQ)
    1 x CLUB 3D GF 8800GTS 320MB GDDR3 PCI-E DUAL-DVI TV RETAIL
    1 x LiteOn 20A1P DVD±RW 20x - Black - Bulk
    1 x Antec SmartPower 2.0 500W
    1 x MICROSOFT VISTA HOME PREMIUM FI OEM

TARJOUSHINTA: 900,-

Ilmainen postitus ja kasaus. Tulee sieltä jokin mattokin, todennäköisesti sama kuin kakkosella. Loistava tarjous, mutta asiakaspalveluun voisi hieman panostaa. :)

8. J3ke

J3ke Guest

Jaa.. Kaksi uutta jäsenentä on paukahtanut konepaketteineen. Herättää epäilystä.

9. fundat

fundat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaksi vanhaa käyttäjää jotka epäilevät jokaista käyttäjää jolla on kyseisestä firmasta positiivisia kokemuksia. Vähintään yhtä epäilyttävää..

10. dabamana

dabamana Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Siis ei voi todd. kuullostaa liikaa siltä, että myyjä itse on käynyt kirjoittamassa.

11. NorttiBoy

NorttiBoy Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Herra Datavirta ainakin mulla kirjoitti näin:

12. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nooh itselleni ei ole kuulunut mitään sitten torstain. Sanoi perjantaina viimeistään laittavansa postiin, en ole saanut lähetystunnunusta tai mitään. Ei ole vastannut mihinkään viestiini.

Alkaa jo ärsyttään kun toisen kerran jättää laittamatta.

Olisiko kenelläkään tuota puhelinnumeroa mikä toimisi niin voisin ottaa yhteyttä?

13. Webez

Webez Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos löydät jostain puhelinnumeron, johon kauppias vastaa, niin viitsisitkö heittää minullekkin sen puhelinnumeron. Haluaisin sanoa pari valittua sanaa palkanmaksusta.

14. websters

websters Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tilasin 3.9 seuraavan paketin ja pyysin siihe tarjoushintaa

NZXT Lexa Blueline Edition, ASUS P5K,INTEL CORE 2 DUO E6750 2.66GHz BOX, OCZ DDR2 PC2-5400 OPS 2GB KIT, SAMSUNG 320GB SATAII 16MB,
    Inno3d 8800 GTS 320MB DDR3 - Overclock Edition,
    SAMSUNG 18X DVD+/-RW MUSTA SATA, OCZ GAMEXSTREAM 600W

itse paketti oli päälle tonnin muistaakseni ja tuolta tuli tarjoushinta 870,- joka sisälsi kasauksen + toimituksen

kävin paketin hakemassa postista perjantaina ja hyvin pelaa

kaupanpäälle sain jonku katodiputken oli uv mitenköhä saisin tuosta uv:stä irti kaiken eli joutuuko kopan sisältä maalaamaan jotain että tuo toimis pimeällä vai pitäiskö sen näyttää yöllä iha erinlaiselta?

toisin nuo siniset led tuulettimet taitaa haitata aika paljon tuota uv valoa?

15. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Melko pienellä katteella taitaa kaveri myydä...

16. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse tilasin koneen 29.8 ja maksoin sillon. Olen kyllä viestinyt myyjälle ja hän minulle. Nyt tosiaan toista kertaa näyttää siltä että ei pistänyt postiin, koska en ole saanut mitään lähetystunnustakaan.

Kai sitä vois yrittää perua, ei jaksa kuunnella enää syitä minkä takia ei lähtenyt.

Mikä huvittavinta tässä on, että tilasin ennen kuin Websters ja minulla on tilauksessa sama kortti kuin hänellä. Datavirta sanoi sen olevan loppu ja vielä sanoi että tilaukset käsitellään siinä järjestyksessä missä ne on maksettu. Eli minun olisi pitänyt saada kone perjantaina, mutta silti en saanut ja Websters sai ennen.

Mikä mättää?

17. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täällä rupee kans pikkuhiljaa kärsivällisyys loppumaan. 20.8 kone tilattu. Koneella hintaa hiukan alle kaksi tonnia ja ei vaan tunnu millään tulevan. 7.9 piti tulla alunperin. No ei tullut. Siinä sitten heiteltiin juttua puolin ja toisin. Viime perjantaina sano et laittaa postiin, aika hiljasta ollut.

Ei mua nyt tässä viikko pari kaada, mut vituttaa kun sanotaan jotain ja sitten toimitaan ihan toisin. Katotaan nyt kuin kauan menee, paremmalla tiedottamisella ei jäisi todennäköisesti mitään hampaankoloon tästä kaupasta (ymmärrän et kaverin "firma" ei oo mikään verkkokauppa.com), mut katteettomat lupaukset kerta toisen jälkeen pistää vihaseks. Itsellä kuitenkin periaate et lupaukset pidetään.

Viimeksi muokattu: 17.09.2007
  18. kakkonen

kakkonen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heh, eihän toki. Kunhan koitin kertoa että myyjä on likainen homo.

Viimeksi muokattu: 24.03.2008
  19. willew

willew Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jep, just toi ottaa päähän kun ei pidetä sitä mitä sanotaan.

20. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kakkonen: Laita muutama kuva kokoonpanosta, olisi kiva nähdä millaista jälkeä kaveri tekee. =)

21. Taikatikk

Taikatikk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen ollut alusta asti mukana keskusteluissa, ja tänään hain jo aikaisemmin mainitseman paketin. Homma toimi, mutta ihan liian takkuisesti. Sanoi laittavansa hiirimaton, mutta ei. Elämä pilalla.

Jaa tämä sivu