1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

www.datavirta.fi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lavomir 21.08.2007.

  1. Maizzi

    Maizzi Regular member

    Liittynyt:
    18.05.2007
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Uhkailut ym. leegot kurkkuun toimenpiteet mielestäni voivat vain pahentaa asiaa. Kannattaa odottaa ihan rauhallisesti.

    Itselläni on nyt jotain positiivistakin mainittavaa DV:n toiminnasta,
    Eilen hän laittoi mailia että HD3870 mallia ei ole saatavilla, kävisikö tilalle jokin vastaava, kuten inno3d 8800gt.

    Laitoin sitten hänelle mailia että laita tuo inno3d 8800gt postiin niin homma on selvä.

    Tänään tuli maili jossa kerrottiin että: Tilauksenne on postitettu ja mailissa tuli mukana lähetystunnus, lähetys on nyt jo rekisteröitynyt postin järjestelmään ja on mitä luultavimmin huomenna minun noudettavissa.

    Että jotain positiivista tästä +1½kk odottelusta oli, sain 230e näyttiksen 205e hintaan, ja ilman postikuluja. Sikäli mikäli tuolta postista ei nyt tule jotain tiiliskiveä postimaksuineen päivineen. :D

    Suosittelenkin että otatte ihan rauhallisesti noitten tilauksien/peruutuksien kanssa. Uhkailusta ei tosissaan ole hyötyä.
     
    Viimeksi muokattu: 14.02.2008
  2.  
  3. Lerppu

    Lerppu Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2004
    Viestejä:
    741
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Älä nyt vielä liikaa hehkuta. Odota kunnes on tuote kädessä sovitulla hinnalla:)
     
  4. Maizzi

    Maizzi Regular member

    Liittynyt:
    18.05.2007
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olet oikeassa. :D Ilmoittelen sitte huomenna kannattaako hehkutella.
     
  5. LiZarD22

    LiZarD22 Member

    Liittynyt:
    13.02.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hmm..mites ihmeessä saatte yhteyden datavirtaan? sähköpostin kautta minulle ei ole vastattu sen jälkee kun tilasin kotelon ja maksoin sen ja eikä tosin vieläkään ole vastattu mitään datavirran suunnalta saati edes puhelimitse ei saa olleskaan yhteyttä sinne päin.. kertokaas minullekkin miten ihmeessä saatte yhteyden sinne päin? tahdon kyllä vilpittömästi tietää tuon asian
     
  6. Maizzi

    Maizzi Regular member

    Liittynyt:
    18.05.2007
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pommitat vaan mailia hulluna noihin info@datavirta.fi ja asiakaspalvelu@datavirta.fi osoitteisiin.
     
  7. LiZarD22

    LiZarD22 Member

    Liittynyt:
    13.02.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tämä selvä tuli näin jo aamutuimaan laitettuakin viesti tuonne datavirran suuntaan ny sit vain ootella tuleeko mitään vastausta :) jos ei niin uudelleen pommittaa viesteillä ni eiköhän se vastaile jossakin vaiheessa miullekkin..
     
  8. Sanzu

    Sanzu Regular member

    Liittynyt:
    31.10.2006
    Viestejä:
    814
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Älkää alkako spämmäämään sille niitä viestejä, pääsette vaan spamfiltterille kertomaan tarinoita. Ottakaa nyt niihin kuluttajaviranomaisiin yhteyttä.
     
  9. LiZarD22

    LiZarD22 Member

    Liittynyt:
    13.02.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jeps.. soitinkin tänää kuluttajaneuvojalle tuossa asiassa ja käski katsoa rahojeni maksua ainaskin 2 viikkoa vielä eteenpäin kun tämä minun tapaukseni on vielä näin nuori niin käski katsella vähän myöhemmälle tuota miten käy sen maksun puolen kanssa jos ei kuullu 2 viikon jälkeenkään mitään datavirran suunnalta niin soitto uudelleen kuluttajaneuvojalle niin hän rupeaa hoitamaan tuota asiaa..
     
  10. LiZarD22

    LiZarD22 Member

    Liittynyt:
    13.02.2008
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    näin sen palvelun pitäisi toimia Datavirrassakin! mutta kun ei toimi niin ei toimi..

    Terve,

    Tilaus on tällä hetkellä käsittelyssä, arvioitu toimitusaika on 1-2 arkipäivää. Seurantakoodi tulee sähköpostiinne samana päivänä kun tilaus toimitetaan.

    --

    Ystävällisesti,

    Matti Asikainen
    Jimm's PC-Store Oy
    Web-myynti
    www.jimmspc.fi

     
  11. Maizzi

    Maizzi Regular member

    Liittynyt:
    18.05.2007
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noniin, datavirrasta saapui tänään Inno3d 8800gt ja vielä kaiken kukkuraksi OC versio, hintaa tuli 205euroa. :) Hyvin kävi siis minulla DV:n kanssa. 250euron kortti 205eurol. Kuitit ja kaikki löyty pakkauksesta.

    Fiuh, onpaha tääki rumba ohi. :D
     
  12. cLonx

    cLonx Active member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    1,255
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Luultavasti DV tekee nyt miinusta ja lujaa, jotta pääsisi tästäkin pälkähästä. Oppiipa sekin kaveri.

    EDIT: Typo. :s
     
    Viimeksi muokattu: 18.02.2008
  13. Glabro

    Glabro Member

    Liittynyt:
    04.11.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jaahas, samaan satimeen jouduin siis.
    Joulukuussa tuli jo 8800GT tilattua. Peruutin jo tammikuussa.
    Lähetin hepulle kuitenkin valituksen, josko ei haluaisi syytelistan kasvavan.

    Onko nyt niin, että hepusta on soitettu tarpeeksi kuluttajaneuvojaan ja voin ottaa suoraan yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan tai poliisiin?
     
  14. daizdel

    daizdel Member

    Liittynyt:
    20.12.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, kuluttajariitalautakunnan käsittelyssä voi mennä vuosikin aikaa, joten muista vaatia viivästyskorkoineen rahasi takaisin!!
     
  15. tunnuz

    tunnuz Member

    Liittynyt:
    19.09.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  16. OOIE

    OOIE Regular member

    Liittynyt:
    04.03.2007
    Viestejä:
    760
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Että ku repesin:

    pro80:
    Tavara saapu 3vko myöhässä!Myyjä munasi 2 kerta lähetys kanssa,mutta ei suostu palauta rahat.Mies ei pysty toimitaa tavara ja valitaa mä mukan kysy liika.Törkeä asenne.Sun maili perustella sun äidinkielis o vähän heikko.Annoit 5e arvonen katodiputki,vau.

    hra. datavirta:
    HAH! TÄTÄ MIESTÄ TAI NAISTA EN SUOSITTELE SITTEN LAINKAAN A) MENE KOTIMAAHASI JOS SUOMEA ET OSAA b) MINÄ EN OLE VALITTANUT MITÄÄN! VOIN KYLLÄ TULLA KÄYMÄÄN JOS ON JOTAIN JUTELTAVAA! ja C) OLE ONNELLINEN EI SUN TARVI HÄVETÄ

    datavirralla taitaa mennä todella hyvin...
     
  17. KieMi

    KieMi Member

    Liittynyt:
    03.03.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joop sama juttu täällä niinkuin monella muulla.
    Eli joulukuussa tilasin hd3870. Kun sitä ei näkynyt niin peruin kaupat helmikuun alussa, tai ainakin yritin.
    Mitään ei ole kuulunut sitten tammikuun alun DV:stä.
    Annoin aikaa keskiviikkoon palauttaa rahat. Jos ei tule niin asia menee tasantarkasti kuluttaja-asiamihelle ja poliisille.

    Ottaa pattiin.

    BTW. kuis toi sähkönen rikosilmotus tehdään? Mihi siin pitää kirjotella DV:n tiedot jne. Apu olis tarpeen kun ensimmäistä kertaa sitä teen.
     
  18. kemerus

    kemerus Member

    Liittynyt:
    10.01.2008
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo se näytti vähän kankealta... mutta itselläni homma menee nyt siinä, että kuluttajaneuvojan pitäisi ottaa yhteyttä DV:lle. Toimitin kaikki paperit sinne, kun pyydettiin.

    Tulosteet E-mail -keskusteluista DV:n kanssa, kopio maksukuitista (tai ainakin jonkin näköinen "kuvaruutukaappaus", kun kerran verkkopankin kautta on maksettu).

    Täytyykin tästä taas kohta soitella, onko asia mitenkään edistynyt.
     
  19. Glabro

    Glabro Member

    Liittynyt:
    04.11.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä kun olemme samassa satimessa, niin voisimme pitää yhtä. Itselläni on vielä reklamaatio tekemättä, kun kotona ei netti toiminut. Kuluttajaneuvoja ei todellakaan ollut yhtä avulias kuin teillä, sanoi vain, etteivät he voi tehdä asialle mitään.
     
  20. daizdel

    daizdel Member

    Liittynyt:
    20.12.2007
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä tein kuluttajaneuvonnan www sivujen kautta valituksen ko hepusta ja sen firmasta. Olivat yrittäneet tavoittaa herraa, mutta tuloksetta. Tämän jälkeen neuvoivat tekemään kuluttajariitalautakuntaan valituksen ja se piti tehdä kirjallisesti ja lähettää ohjeessa mainittuun osoitteeseen. Kuluttajariitalautakunta voi antaa asiasta yksipuolisen päätöksen vaikka Herraa ei tavoitettaisikaan. Ainoa ongelma tuossa on se, että tuon krl:n päätös voi kestää jopa vuoden. Ainakin mulle ilmoittivat niin. Samalla, kun tein tuon ensimmäisen valituksen kuluttajaneuvojalle, niin tein myös rikosilmoituksen hepusta. Sieltä ei ole vieläkään kuulunut mitään. Taisi olla tammikuun puolenvälin paikkeilla kun laitoin asiat vireille. Oottelen ihan rauhassa, koska vaadin myös viivästyskorot yms kulut, joita noiden valitusten tekemiseen meni, joten joskus ne tulee korkoineen rahat takasin, tai sitten hepulta lähtee leegot... :)
     
  21. kemerus

    kemerus Member

    Liittynyt:
    10.01.2008
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olipa merkillistä ! oli vissiin huono päivä tai sitten vaan muuten väärässä ammatissa :-(. Joo tottamaar pidetään yhtä. Kait se sitten seuravaaksi on tuo krl -homma edessä. Täytynee kyllä kanssa korkojen kera vaatia summa takaisin.

    ko. näytönohjaimen olen aikoja päiviä saanut verkkokauppa.comista. Siellä sentään osaavat homman toisin kuin eräässä nimeltä mainitsemattomassa puljussa.
     

Jaa tämä sivu