1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

www.datavirta.fi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lavomir 21.08.2007.

1. Limes

Limes Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse sain rahat vihdoinkin takas ku maahantuojalle ei tullutkaan sitä tuotetta minkä olin tilannut. Rahat (1200e) oli lainas siellä syyskuun alusta asti, välissä pitkä jakso ettei mitään kuulunut. Oli silloin kuulemma ollut rakentamassa rivitaloja eikä vastannut.

2.  
  3. Maizzi

Maizzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaveri ottaa rennolla asenteella tuon kaupan pitämisen. Rivitalojen rakentaminen ei ole kyllä kovin pätevä syy pitää rahoja itsellään.

4. vmm88

vmm88 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tottakai rivitalojen rakennus on hyvä syy pitää rahaa!!!
    Rakentaminenhan syö rutosti valuuttaa...

5. Maizzi

Maizzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Totta, toivon mukaan pistää talot vuokralle ja vuokralaisten rahoilla sitten tuon saakelin datavirran toimimaan.

6. kmketola

kmketola Guest

Vieläkö jengi jaksaa ootella noita HD3870 -näyttiksiä tulevaksi tässä kuussa ? vissiin tuo GNT tuo niitä Suomeen ? Mahtaisko ne siellä tietää milloin niitä oikeasti tulee tänne ja millaisia eriä. Datavirran arvio on 15.1.08 (missä oma tilaukseni on sisällä), mut en oikein usko et tulee silloinkaan.

Täytynee silti vielä jaksaa ootella. Näyttiksenä tällähetkellä Asus EN6200LE halpis kortti, että sain edes uuden koneen laitettua kuntoon.

7. daizdel

daizdel Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Takuuasioissa kannattaa ottaa suoraan yhteyttä laitteen valmistajaan, niin saat parhaiten ja nopeiten homman hoidettua. Yleensä valmistajilla on maakohtaisesti järjestetty huolto!

8. Arriax

Arriax Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jees tässä mun kokemukseni, kellään samantyyppisiä? Onko liikkessä vai postissa vika:
    Tilaus tehty 28.12
    Tuli emailiin että tilaus postitettu 2.1
    Ja postin lähetyksenseurantatunnus mukana, se toimi, mutta paketti ollut nyt 2vk jumissa tampereella, enkä sielä asu. Missä vika?
    Ei ole kysymyksiini Hra Datavirta myöskään vastannut.

9. Limes

Limes Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vois kuvitella että vika on tällä kertaa postissa jos ne on sen jo ottanu kuljetukseen sen seurantakoodin mukaan.. Soita sinne postiin suoraa ja kysy mikä on homman nimi!

10. PQG

PQG Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minun mielipiteeni datavirrasta on se että en tilaa enää ikinä kun maksoin 18.12 ja vasta 11.1 tuli postiin.

11. Rubertti

Rubertti Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Tai sitten saa vuokralaiseksi kopioita datavirrasta, asuvat kuukausi tolkulla ilmaiseksi ja lopuksi ennen lähtöään myyvät vielä huushollin tavarat.

12. Arriax

Arriax Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Näin aattelin, mutta varmuuden vuoksi käväsen tänään paikkakuntani postitoimistolla selvittämässä asiaa ja laitan ne sitten vaikka soittamaan sen paketin perään ja toivon että vika tosiaan on postissa, pistää vaan meinaan ärsyttämään ja tämän threadin lukemisen jälkeen pelkään että ei ookkaan postin vika.
    Ilmottelen tänne myöhemmin että miten kävi.

13. wallu667

wallu667 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    18.12 tilasin kotelon ja näyttiksen. 27.12 maksoin rahat tilille. 3.1 vastannut viimeeksi lähettämääni viestiin. Kokoajan olen odottanut lähinnä tuon näyttiksen (gf8800ft) saapumista. Ovat käsittääkseni loppu myös muistakin kaupoista, joten en ole vielä täysin luopunut toivosta, että saisin maksamani tavarat. Jos ei mitään kuulu maanantaihin mennessä, niin silloin taidan laittaa rikosilmoitusta vireille..

14. K5000

K5000 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jahas, samaisesta liikkeestä odotetaan kans tuota Club 3D:n 3870:tä. Olis ollut ehkä hyvä kans googlettaa tää topicci ennen tilaamista. :D
    Joulukuussa tilattu ja katottu vaan kun päivämäärät venähtää ja venähtää, nythän siellä lukee yhä tuo sama ETA 15/01/2008.

Olen itse asiassa jo perunut kaupan sähköpostitse (täysin tietoisena tästä threadista luettuna, että rahoja saanee todnäk karhuta), saas nyt nähdä tuleeko rahoja tai korttia. Tässä vaiheessa oikeestaan kumpi tahansa kelpaisi.

15. daizdel

daizdel Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, mulla sama juttu, tosin tilasin ja maksoin vähän aikasemmin. Tietääköhän tuo dadavirtanen, että jos sitä vastaan tehdään rikosilmoitus, hänelle voidaan antaa sakot. Vai ymmärsinkö itse oikein tuota rikosilmoituksen teko ohjetta tältä osin:

"Rikosilmoituslomakkeessa kysytään myös suostumustarangaistusmääräysmenettelyyn. Suostuessaan rangaistusmääräysmenettelyyn asianomistaja suostuu siihen, että poliisi voi antaa rangaistusvaatimuksen eli ns. sakon rikoksesta epäillylle henkilölle. Tällöin juttu voidaan vähäisissä rikosasioissa käsitellä ilman, että se viedään tuomioistuinkäsittelyyn."

16. Maizzi

Maizzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse ajattelin odottaa vielä kiltisti tuota HD 3870 näyttistä ainakin siihen asti kun muista kaupoista sitä löytyy. Ei nimittäin muualtakaan löydy kyseistä ohjainta.

17. kemerus

kemerus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    K5000!, ilmoitteletko sitten aikanaan kuinka hommassa kävi. Saatko rahat takaisin vai pullahtaako kortti yht'äkkiä kotiisi.

Itse kanssa ajattelin Maizzin kanssa vielä vähän odotella :-(

18. Arriax

Arriax Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs itselläni näytti käyvän erinomainen tuuri Hra Datavirran suhteen, postipiste johon pakettini saapuvat on sen verran pieni että siellä ei ole sitä rekisteröinti juttua, joten paketti näytti olevan tampereella, vaikka seoli todellisuudessa ollut jo tuossa lähellä sen 2vk. Olivat ilmeisesti lähettäneet saapumisilmoituksen, muttei se vaan ollut tullut perille.
    Paketti ehjänä ja sisus sitä mitä tilasin.
    Tsemppia teille muille.

19. Maizzi

Maizzi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onneksi olkoon! :D Luin muropaketista että kyllä joku muukin oli saanut näyttiksen ihan viikon sisään perille. Toivoa on, vihaan odottamista!

Viimeksi muokattu: 17.01.2008
  20. daizdel

daizdel Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onneksi olkoon vaan kaikille, ketkä sieltä on tavaransa tai rahat saaneet. Minä aion katsoa asian loppuun asti. Niin kauan että hra DV:n toiminta liikkeenharjoittajana on ohi. Se juippi katuu vielä, että alkoi minun kans temppuilemaan.

21. K5000

K5000 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kävinpä taas katsomassa sivuilta, onko muutosta tuon 3870-tilanteen kanssa. Eipä ollut, mutta rupesi oikein naurattamaan, kun varmaan 25. kerran luin tämän tekstin:

TILAAMALLA VARMISTAT OLEVASI ENSIMMÄISTEN JOUKOSSA! TULOSSA RAJOITETTU ERÄ!!!!

:D

Jaa tämä sivu