1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

www.datavirta.fi

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi lavomir 21.08.2007.

1. twos

twos Guest

Noniin paketti tuli ehjänä perille mut kuitti puuttuu... on kyl viimeinen kerta ku tuolta tilaan mitään.. ... :(
    ei jaksa parii kuukautta odottaa et saa jonkin osan minkä on jo maksannut

2.  
  3. Harlie

Harlie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ootko varma että kuitti puuttu... itekään en sitä heti huomannu, koska se oli pahvilaatikon pahvien välissä silleen että sitä ei huomannut aivan ensisilmäyksellä

4. Zax1

Zax1 Guest

Monilla saiteilla kuten täälläkin on ollut puhetta ettei kannata tilata paikoista joissa ei saa postiennakolla. Eli ei missään tapauksessa ennakkomaksulla.

5. twos

twos Guest

kyl mä aika varma oon..ei löytynny koko laatikosta..

6. Harlie

Harlie Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No niin... tänään sitten postista tuli näppis, hiirimatto ja lappu, jossa luki että hiiri saapuu tukkuun 16.11... siitä "hyvityksenä" tuli hiirimatto... se on kyllä semiruma muovinpala, johon on tungettu punaisia ledejä ja tribaalikuvioita reunoille
    ottaa kyllä aika pahasti päähän että vieläkään ei tullut sitä hiirtä jota tässä nyt ehdottamasti eniten kaipasin...
    nyt vaan pitäs päättää että valittaako kuluttajaviranomaisille vai odotteleko jos se hiiri vaikka sieltä jouluks tulis. alkuun nyt ainakin pistän sille sähköpostia että voisko se pistää rahana ton summan, vaikka se ei todennäköisesti vastaakaan.

7. Limes

Limes Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itsellä kans tuolta saamatta tavaraa yli 1000e edestä. Koska olette viimeks saaneet tuolta mitään vastauksia sähköposteihinne?
    Ittelle ei oo kuukauteen vastattu mitään! Tai no tuleehan sieltä se automaatin vastaus et 'Ei tavoitettavissa 8-20 arkisin..' mut se siitä sitte..

8. default_

default_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Saanen tiedustella oliko sulla maksukuitti tulostettuna, jotain sähköpostiviestejä ym. kun kävit tekemässä ilmoituksen? Tai oliko jotain tarkempia tietoja tästä datavirrasta ? Mä käyn nimittäin huomenna itse poliisilaitoksella samalla asialla.

9. Xza123

Xza123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ite kävin kysymässä poliisilaitokselta että mitä tehdä, ja ne sano et tee netissä se ilmoitus. En ole ainakaan vielä tarvinnut niitä lappuja.

Kannattaa varmaankin pistää talteen ne kaikki sähköpostit/maksukuitit(joko tulostaa tai säilyttää sähköpostissa ym jos tarvii). Itellä on ne kaikki mailit sähköpostissa tallessa ja nettipankista saa maksukuitin tulostettua.

Viimeksi muokattu: 06.11.2007
  10. lavomir

lavomir Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kirjoitin itse vapaamuotoisen selostuksen päivämäärineen tapahtumaketjusta. Sen verran paljon ollu sekoilua tässä kaupankäynnissä. Ei ollu kuittei mukana tai sähköpostiviestejä. Sanoin kyllä että ne löytyy jos tarvitsee. Olisi kyllä hyvä idea tulostaa pari sähköpostia ja ottaa se "kuitti" mukaan. Ton lisäksi vaiks se vapaamuotonen selostus tapahtumista. On helpompi siellä sit kertoa miten kauan on kestänyt ja miten on edennyt juttu.

Annoin heille osoitteen joka oli paketissa jonka sain, sekä puhelinnumeron joka oli sähköpostissa. Näiden lisäksi myös tilinumeron johon maksoin.

11. default_

default_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toissapäivänä lähetti näytön. 2kk tilauksesta.

12. Kiedis

Kiedis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jaaha...En kyllä taida itse omaa konetta moisesta paikasta tilata vaikka saisi 200e halvemmalla. Olen ennenkin taistellut kauppojen kanssa kuluttajaviraston välityksellä, lopulta sain tahtoni läpi, kun kuluttajavirasto antoi kaupalle kehoituksen palauttaa rahat. Kyseessä kuitenkin aivan toisenlainen tapaus. En jaksa odotella, joten maksaisin mielummin pari sataa enemmän ja saisin koneen heti, kun että odottelisin kuukauden jokaista osaa kohti.

Viimeksi muokattu: 11.11.2007
  13. Limes

Limes Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuinkas menee? Onko kukaan saanu mitään viimeaikoina? Sähköpostivastauksia tullu tai mitään kuulunu?

14. Xza123

Xza123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eilen oli tullut postia. Mulla oli vaan kone aikalailla v*tuillaan niin en voinu tarkistaa..

Mutta tällänen maili tuli sieltä

"Hei,

olemma tuolta tilaukset@datavirta.fi osoitteesta pariin otteeseen
    lähettäneet mailia mutta vastausta ei ole kuulunut niin kokeillaan tätä
    kautta.

emme löytäneet mistään viestistänne tilinumeroanne joten voisitteko
    ilmoittaa tilinumeron niin hyvitämme tuon summan.

tänään on 15 päivä joka on meillä hyvitys päivä aina tarvittaessa.

Yst.Terv.
    Datavirta"

Tais vissiin toimia toi rikosilmoitus... :)

Mut saas nytten nähdä koska rahat tulee... Jos tulee...

Viimeksi muokattu: 16.11.2007
  15. Xza123

Xza123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tais ilmeisesti rikosilmoitus tehdä asiansa.

Oli hyvitys tullut tilille viimeinkin, vaan pari kuukautta myöhässä...

Pitänee vissiin perua se rikosilmoitus sitten..

Mites muilla? Mitään edistystä?

16. Limes

Limes Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei oo tullu mailiin vastausta eikä kuulu mitään.

17. neverlost

neverlost Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kirjoitanpa minäkin kokemukseni tähän... eli itselleni tuli myös maanantaina kahden kuukauden odottelun ja rikosilmoituksen jättämisen jälkeen vihdoin ja viimein kone sellaisena kuin olin sen tilannut, paitsi että Inno3d:n näyttis oli vaihtunut Club3d:n omaan kun Innon omat oli loppu, ja kovalevy oli vaihtunut Samsungista Seagate Barracudaan. Kokoonpano oli siis seuraavanlainen:

Intel Core 2 Duo E6750
    Club3d Geforce 8800GTS
    2 Gb RAM
    500 Gt Seagate Barracuda
    DVD-DL
    Antec Sonata III

Ja hintaa oli 710,- eli ei todellakaan paha, mutta tosiaan pari kuukautta epävarmuutta sai sen eteen sietää. Rikosilmoitus varmasti vauhditti asiaa...

18. Xza123

Xza123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On se kumma miten rikosilmoitus tuntuu vauhdittavan tätä kaveria asioiden hoitamisessa.

Olis varmaan pitänyt tehdä se ennen kuin tilas mitään sieltä niin oils varmaan saanut tavarat alle viikkoon... ;)

19. Petos78

Petos78 Guest

Jos mua kusetettais tohon malliin niin etsisin ton kaverin kyllä käsiini!!

20. MajeZ

MajeZ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Petos78= datavirta.

21. Petos78

Petos78 Guest

Hyvä arvaus mutta väärin.

Jaa tämä sivu