1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"wow"world of warcraft hankkimisen arvoinen?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi konAnd1 26.03.2007.

  1. wowfiikki

    wowfiikki Guest

    Tai vain lataat sen wow-europe.com osoitteesta!
     
  2.  
  3. Cr3at1v3

    Cr3at1v3 Member

    Liittynyt:
    21.04.2007
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jolloin jää kaikki manut ym muut tilpehöörit levyjä myöten pois kokonaan? Itse en en ole yhtäkään peliä ostanut ns. Direct-2-Drive systeemillä, enkä todennäköisesti koskaan myöskään tule tekemään niin. Kyllä vannoutuneena pelaajana voin upottaa sen sijaan muutaman kympin ja vähän ylimääräistä Collector's Editioniin kuin ostaisin pelin ilman mitään.

    Itselläni kaikki Guild Warsin osaa, ja yksikään ei ole tullut omistukseeni esim. ilman pelialueen karttaa (collector's editionit) saatika sitten levyjä tai manuscriptejä. ;)

    Guild Wars:n storylinesta muuten mainio kerronta toisessa Special Editionin kirjasessa, musteella painettuna, kirjailijan kirjoituksen tyylisenä.
     
  4. karhu123

    karhu123 Guest

    heh itse olen wowin pelaaja ja on myös gw nighfall ja sanon että wow on parempi VAIKKA siinä on kk maksu .. 1 parempi tarina.2 BG:eet hyviä.ja bla bla bla saisin vaikka kuinka ison listan mutta ei jaksa laittaa...
     
  5. karhu123

    karhu123 Guest

    *koukuttava joillekkin* ööh kaikki wowin pelaajat ovat 60-70lvl eli on jo koukussa + muutamat uudet.. ja *isin rahoilla 13vuotioita* omasta mielestäni wowin pelaajien íkä on siinä 15-16paikkeilla
     
  6. Oxdorf86

    Oxdorf86 Guest

    keskiarvo kunnon killoissa o about 18-20
     
  7. karhu123

    karhu123 Guest

    no viellä parempi^^:p
     
  8. Poksupete

    Poksupete Regular member

    Liittynyt:
    22.04.2007
    Viestejä:
    274
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    vovi on pepusta
     
  9. vaetti

    vaetti Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    387
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    poksupete, sulla ei taida olla kaikki ihan kohdillaan näiden kahden viimesen viestin perusteella.
    aiheeseen liittyen, anarchy online on kokeilemisen arvoinen peli. ite pelasin sitä vajaan vuoden, enkä edes päässyt korkeimmalle levelille, joten tekeminen ei varmasti lopu kesken ja vielä vähemmän, jos hankit lisäosat, mutta sillon taas tulee kuukausimaksu maksettavaksi (15e)
     
  10. karhu123

    karhu123 Guest

    poksupette o pepusta^^:)
     
  11. Falconzz

    Falconzz Regular member

    Liittynyt:
    12.01.2007
    Viestejä:
    193
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Turhin peli ikinä!!!
     
  12. karhu123

    karhu123 Guest

    *turhin peli* sano se niille yli 7mil pelaajalle ja luku kasvaa päivä päivältä^^
     
  13. loladin

    loladin Member

    Liittynyt:
    13.10.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    WoWia kaks vuotta aktiivisesti pelanneena voin sanoa että hyvä ja koukuttava peli kyllä on. -> Kaks vuotta samaa jaskaa jauhaneena oli liikaa ja nyt tili "jäässä".
    Hyvässä killassa olen ja kohtuu hyvät hahmotkin on, mutta kun ei jaksa enää napata, niin ei.

    Aikansa kutakin. Säästyypähän se 13e kuukaudessa vaikkapa ruokaan. :)
     
  14. karhu123

    karhu123 Guest

    no joss on hyvässä killassa niin joss ei ole elämää niin voisi 24/7 olla tekemistä esim raideja ja kaiken näköistä killan kanssa..
     
  15. GGNap

    GGNap Member

    Liittynyt:
    06.06.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No jos ette tuota kuukausimaksua halua maksaa pelatkaa privaattiservuilla, mainostussyistä en voi pistää linkkiä mutta ne ovat ilmaisia ja TÄYSIN laillisia..

    btw. wowia pelaavat muutkin kuin 13 vuotiaat -_-
     
  16. miigu

    miigu Guest

    Arvioin asiaa vähän eri näkökulmasta. Kahden vuoden pelaajana voin suositella WoWia kaikille joilla on aikaa. Itse en näe kuukausimaksua minkäänlaisena esteenä, mutta huomasin hetken pelattuani mainoslauseista poiketen ettei pieniä hetkiä pelaillen saa aikaiseksi mitään. Oma aikatauluni tunti tai pari päivässä ei riittänytkään mihinkään jos halusi uutta hyvää haarniskaa tjsp. päälle. Luolastoihin kavereiden etsimiseen meni suurin piirtein puoli tuntia, itse dungeonissa puolestatoista kolmeen tuntiin.

    Yhteenvetona sanoisin että kiireisille henkilöille en peliä suosittele, mutta jos etsit peliä jonka kanssa voit viettää enemmän aikaa, go on.
     
  17. loladin

    loladin Member

    Liittynyt:
    13.10.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Totta on että peli vaatii aikaa, jos haluaa edetä ja saada hyvät varusteet jne. Ennen Burning Crusadea kiltaraideja oli kolme-neljä per viikko (MC-BWL-AQ-Naxx), ei siinä mitään, edetä sai jos halusi.
    TBC:n jälkeen raidien koko pieneni ja selvästi killan "kehityskaari" tyssäsi siihen pieneen ydinporukkaan.
    Omalla kohdalla olikin kysymys siitä, että kun kaikki alkaa toistaa pikkuhiljaa itteensä, niin ei vaan jaksa. Ja kun raideille ei enää "mahdu" mukaan, niin ei mitä siinä enää itkemään. Move on! :D

    Nyt on LotRO koneessa ja uutta uraa alkamassa. Saas nähdä milloin tuossa tulee kyllästyminen vastaan.. :/
     
  18. KFang

    KFang Regular member

    Liittynyt:
    18.01.2007
    Viestejä:
    197
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vaikka tämä meneekin OT:ksi niin kertoisitko oma kohtaisia kokemuksia kyseisestä pelistä...

    Itse olin noin 3kk sitten kahden vaiheilla WoW:in ja LotRO:n kanssa, päädyin WoW:iin kun kaverit sitä niin kehuivat ja toiseksi LotRo:sta en silloin tiennyt kovinkaan paljoa. Onko peli ostamisen arvoinen ja kuinka hyvin se on verrattavissa WoW:iin? Tiedän että LotRO:ssa ei ole vielä kovinkaan suurta pelaaja massaa mutta löytääkö siellä peliseuraa dungeoneihin/grp tehtäviin ja kuinka ystävällistä porukkaa siellä ylipäätään pelaa, sekä mikä on tuo paljon puhuttu ikähaitari?

     
  19. pseDe

    pseDe Guest

    Itse kokeilin wowia 1kk ajan mutta into sitten lopahti. Kyllähän se hyvä peli oli mutta itse en suoranaisesti mmorpg peleistä perusta. Voithan ostaa kaupasta 30€ 2kk peliajan jolloin et varsinaisesti sitoudu maksamaan sitä 13€ kuussa ja voit lopettaa kun haluat. Myyt sitten vaikka accosi jollekkin kaverille jos ei iske.
     
  20. loladin

    loladin Member

    Liittynyt:
    13.10.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hyvin paljon on samankaltaisuuksia kuin WoWissakin. Interface on aikaslailla sama kuin WoWissa, classit on nimetty erilailla, mutta samankaltaisuudet löytyy niistäkin.
    Positiivisena parannuksena näihin "kerää kymmenen jäniksen tassua" -questeihin on, että jokaiselta raadolta saa sen tassun, eikä drop-rate ole 1:10. Eli tälaisia questeja on, mutta sitten on myös paljon erilaisia.
    Dungeoneita en ole vielä päässyt pelaamaan (oon vasta lvl 9), mutta grouppina (fellowship) olen questeja tehnyt ja tämä toimii samanlailla kuin WoWissa.
    Ikähaitarista en osaa sanoa. Itse olen kolmekymppinen ja eilen teimme parin päälle kakskymppisen kanssa questeja. Jonkinverran General-channelilla tulee tätä "Can some1 help me plzzzz" -spammia ja viimeyönä tuli jopa ensimmäinen goldfarmer -whisperikin. Nämäkin puolet ovat siis niin kovin WoWista tuttuja.
    Mulla on koneena Athlon64 3200+, 1gb 400DDR ja x800 pro. Peli pyörii mainiosti 1280x1024, high asetuksilla (very high maksimi, jolla alkaa pykimään), bloomit on päällä ja muutkin karkkiefektit.

    Kerrassaan kaunis peli myös ääniltään. Pieniä bugeja oon huomannu siellä täällä grafiikassa ja muutamat npc:t tuppaa olemaan tuplana tienpäällä (tai sitten se oli vaan toi olut..). Pelihän päivitty jo 1.2 ja eiköhän noikin bugit korjaannu ajanmittaan.

    Kuukausimaksuista ei mulla pelaaminen ole ollut kiinni. Mä maksan siitä mikä kiinnostaa. :)
     
  21. loladin

    loladin Member

    Liittynyt:
    13.10.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No niin ja menihän tuo postaus quoten osalta reisille.. Toivottavasti saatte selvää. :D :D
     

Jaa tämä sivu