1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"wow"world of warcraft hankkimisen arvoinen?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi konAnd1 26.03.2007.

  1. konAnd1

    konAnd1 Guest

    siis yksinkertaisesti onko tämä hintansa arvoista. ja voitte kertoa myös omia kokemuksianne, ja kertokaa myös kommentteja pelistä.
     
  2.  
  3. henkettu

    henkettu Guest

    !MUN! mielestä toi WOW on maailman surkein peli. Sit vois joskus mätkiä, jos olis netistä ladattava ja ei mitään ****** kuukausimaksuja.
     
  4. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kuka tykkää kuka ei. Olihan tuo omasta mielestä mielenkiintoinen kun kokeilin pelata. Ei tuo kovin huono peli voi olla kun pelaajia tuntuu piisaavan.
     
  5. konAnd1

    konAnd1 Guest

    minäkin varmasti olisin jo ostanut sen ja ainakin kokeillut, mutta häiritsee tuo kuukausimaksut tuntuu liialta rahastukselta 13e/kk.
     
  6. smaga

    smaga Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2006
    Viestejä:
    1,284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Siinäpä tuo onkin kyseisen pelin varjopuoli. Kuukausimaksun takia tuota en aiokaan ostaa. Ei olisi rahasta kiinni, mutta voi tuon 13e paremminkin varmaan käyttää.
     
  7. konAnd1

    konAnd1 Guest

    samoin kyllä multakin irtois toi 13e kk mut se on vaa tietokonepeli.
     
  8. muranziel

    muranziel Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    281
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän se mukaan tempasee jos yhtään RPG:t on mieleen. Ja wowiahan ei tarvitse ostaa voidakseen kokeilla. Pyydät joltain kaverilta Guest passin ja lataat itse pelin wow-europen sivuilta. Guest passilla saa 10 päivää aikaa kokeilla onko mieleen, muutaman rajotuksen kera tosin.

    Ja mitä kuukausi maksuun tulee: ~0.5€/vrk ei ole paha. Itseni ei ole mistään tarvinnut luopua, eikä kuukausittaiset menot ole kasvaneet kolmeatoista euroa.
     
  9. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    10 Päivän kokeilutilin voi tehdä täällä. Ei tarvitse mitään kutsua kaverilta ja itsekin olen pari kertaa testaillut. Hyvin toimii ja koukkuun vois jäädä jos olis aikaa pelata.
    https://signup.worldofwarcraft.com/trial/10dayfreetrial.htm
     
  10. L1M175

    L1M175 Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    204
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä tuota pelaa varsinki nyt ku kaveri anto oman acconsa meikulle... hankki elämän :( puolet datis luokasta wowittaa joten on "hauskaa" pelata isomman porukan kans :)
     
  11. konAnd1

    konAnd1 Guest

    siis voinko pelata tällä sen 10 päicää ilam questpassia?
     
  12. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Kyllä. Painat vain tuolta linkkiä, luot tilin, imutat asennuspaketin ja pelaat 10 päivää ilmaiseksi. Pieniä rajoituksia olen kohdannut kuten vaihto- ja huutokauppaa ei voi käydä, mutta ei haittaa menoa.
     
  13. konAnd1

    konAnd1 Guest

    kaiken muun olen tehny mutta en löydä sitä msitä imuttaa se itse asennuspaketti ?
     
  14. konAnd1

    konAnd1 Guest

    otinko oikean? tältä amerikkalaiselta sivulta toi pien texti oikea alanurkka joku WOWclient.exe?
     
  15. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  16. s1mppeli

    s1mppeli Guest

    Itse pelaan WoWia ja mielestäni se on täydellinen. Aivan turhaa kuunnella vinkumista, että 12e kuussa on sairas summa rahaa. Ja ne ketkä kertovat, että ovat kokeilleet Wowia viikon eivätkä pitäneet.. niin no.. siitä pelistä ei mitään saa irti viikossa. itse peli alkaa vasta, kun lvl 70 on saavutettu.. ennen sitä se on tosin vain ylenpalttista hakkaamist, mutta sitten kuin max lvl määrä on saavutettu, tulee pelistä uskomattoman hienoa! Hinta on pelin väärti!!
     
  17. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Juurikin ehkäpä tuon takia en ole hankkinut ko. peliä, enkä ikinä tule hankkimaan. Mulla on myös muuta elämää, toisin kuin joillakin muilla WoW:n hankkineilla :p
     
  18. Shadows13

    Shadows13 Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2005
    Viestejä:
    713
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Osta wow myy elämä.
     
  19. BuRuChA1

    BuRuChA1 Member

    Liittynyt:
    19.04.2007
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse olen pelaillutr WoW:ia jo vuoden ja mukaansa tempaava on ;) ei ole paska vaan hyvä
     
  20. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä varmasti on aika addiktoiva peli. Tuotahan pitäisi saada pelailla 10 päivää ilmaiseksi kun lataa netistä testauspaketin. Siinä kait sitä voi joka ukko testata jääkö koukkuun ja pitääkö pelistä.

    Onhan se tietysti niin että kuukausimaksuun vastinetta saisi olla pelailemassa aika tiiviisti ettei mene rahat hukkaan.
     
  21. Cr3at1v3

    Cr3at1v3 Member

    Liittynyt:
    21.04.2007
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin itse ainakin tekisin pientä tutkimusta liittyen vaihtoehto-peleihin. Etenkin jos on sen verran aivoja että ei maksa siitä joka kuukausi jotain että voi pelata, niin näille ko. henkilöille (minä mukaanluettuna) löytyy rutkasti vaihtoehtoja, niin ilmaisia kuin myös kaupallisia.

    Tässä muutama esimerkki:

    Guild Wars (kaupallinen, hinnat 25-55e)
    Last Chaos (ilmainen, ei muitakaan maksuja)
    Silkroad Online (ilmainen, ei muitakaan maksuja)
    Anarchy Online (ilmainen, lisäosat maksullisia)
    Rappelz (ilmainen, ei muitakaan maksuja)

    Kaikkia näitä olen kokeillut, ja etenkin Silkroad Online, sekä Anarchy Online ovat aika koukuttavia. Guild Wars itselläni onkin kaikkine kampanjoineen (Prophecies, Factions, Nightfall), ja Eye of The North on todennäköisesti seuraava hankintani kyseiseen sarjaan.

    Niin ja vielä pieni editti tähän: Itselläni on myös WoW, mutta kas kun en ole yhtään peliaikaläpyskää innostunut hankkimaan. Miksi? Koska pelaan Guild Warsia ja muita vastaavanlaisia pelejä (aina kun tyttäreltä ja töiltä ehdin). Ne ovat ilmaisia, joten eurot eivät häviä bittiviidakkoon siksi että et ehdi pelaamaan.
     
    Viimeksi muokattu: 21.04.2007

Jaa tämä sivu