1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wolfenstein

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi AnttiS 23.08.2009.

  1. AnttiS

    AnttiS Member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkos joku pelaillut tän jo läpi?? Millä aseistuksella ton viimeisen örkin saa lopullisesti hengiltä? Siis olen jo saanut sen pois suojakentän takaa..

    EDIT: Meni jo läpi..
     
    Viimeksi muokattu: 25.08.2009
  2.  
  3. Daword

    Daword Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2009
    Viestejä:
    1,940
    Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48
    jaa a, just aattelin kokeilla onko ees sellanen peli että viittii varttii kauempaa ees pelata.
     
  4. Ozss

    Ozss Regular member

    Liittynyt:
    03.05.2007
    Viestejä:
    391
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Yksinpeli tässä on todella loistava. Ensimmäinen peli moneen vuoteen, jota tulee pelattua ehkä jopa läpi asti. Grafiikat ovat hienot ja pelattavuus on kertakaikkiaan hyvä. Tämä ei olekaan mikään teknologia demo. Saisi Crytek ottaa tästä mallia. :)
     
  5. Daword

    Daword Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2009
    Viestejä:
    1,940
    Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48

    noh kyl toi ihan ok on mutta en siltikään sano että olisi hyvä tai edes huippu.. jotain uupuu vieläkin. Olen aika kriitinen pelien kanssa koska olen lähes kaiken pelannut ja tämän takia vaatimus taso noussut turhankin korkeaksi.

    arvosanaksi antaisin 7/10
     
  6. DragoonJ

    DragoonJ Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2005
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

    Olen aikalailla samoilla linjoilla Dawordin kanssa. Jotain tuntuisi pelistä puuttuvan. Kuitenkin se on ihan kohtuullinen ja jaksaa pelata ainakin kerran läpi.

    Mitä AnttiS:in kysymykseen tulee, niin yritän saada tänään pelattua läpi tuon ja katsoa, jos saan neuvottua apuja.

     
  7. neccis

    neccis Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2007
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miten teillä pyörii moninpeli? Itsellä fps droppaa joskus alle 30, yksinpelissä kyllä mennään +50 käytännössä jatkuvasti. Ajattelin vaan että luulisi sigun kokoonpanolla nyt pyörivän, ei peli nyt niin mahdottoman siisti kuitenkaan ole.
     
  8. Daword

    Daword Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2009
    Viestejä:
    1,940
    Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48

    joo ei toi peli kauheesti vaadi, voi toki olla netti pelin lagi piikki jonka vuoksi fps tipahtanee?
     
  9. neccis

    neccis Regular member

    Liittynyt:
    20.02.2007
    Viestejä:
    209
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    AA oli 4x niin tiputin yhteen, vähän tuntuu auttavan. Moninpeli vaikuttaa vähän kökösti koodatulta, tiedä sitten. Vähän kyllä täytyy sanoa että peli oli pettymys, varsinkin moninpeli.
     
  10. Daword

    Daword Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2009
    Viestejä:
    1,940
    Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48
    jaksoin mä tota jotain tyyliin 3-4 tehtävää pelata ja siinä se.. kai sitä ehkä sit josain välis ku on tappavan tylsää niin sit viel hieman koittaa.
     
  11. Thald0r

    Thald0r Member

    Liittynyt:
    30.05.2008
    Viestejä:
    34
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ihan OK peli, mutta moninpeli kökköä (tosin en pidä kunnolla mistään moninpeleistä paitsi EVE Onlinesta). Graffiikka nupit kaakossa niin näyttää hyvältä, vaikka decalien määrä voisi olla tietty aika paljon suurempi decal lifetime myös.

    Onkos muuten muilla tullut ongelmia sairaalakentän kohdalla kaatuilun kanssa? Itsellä kaatuu aika randomisti varsinkin autosave-paikkojen lähistöllä ja noin parin minuutin jälkeen kaatuu melkeen joka kerta kun aloittaa pelaamisen. Pari kertaa aloittanu alusta ja päässy kerran loppariin saakka kun vaan juoksi läpi eikä jäänyt kaivelemaan goldeja ja intelejä, mutta muilla kerroilla aina sairaalassa alkanu kaatuilu ja Vistan virhelogi ei paljoa viasta kerro. Olisiko vika raudassa vai Vistassa vai pelin koodissa? Näyttävästi ainakin Wolfensteinin foorumeilla valitettu paljon tästä PC-version kaatuilusta ja kukaan ei oo saanut selvyyttä Activisionilta tai mistään muualtakaan viasta. Moni käyttäjä tosin tuolla foorumilla heittäny arvauksena korruptoituneet savetiedostot, jotka syntyvät x-määrän tallennuksia jälkeen.
     
  12. AnttiS

    AnttiS Member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla ei kaatuillut kertaakaan sinä aikana kun tätä pelailin..
     

Jaa tämä sivu