1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

wolfenstein enemy territory

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi thejammy 04.05.2006.

  1. miles_

    miles_ Guest

    Jotkut servut pitää "ladautua" kaksikin kertaa. Valittaako mitään?
     
  2.  
  3. zao

    zao Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    öö välilä valittaa jotain ET versiosta tai server is only LOW players en muista menikö se nuin mitä sielä luki
     
  4. Joel89

    Joel89 Regular member

    Liittynyt:
    03.08.2006
    Viestejä:
    289
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Xfire on hyvä, jopa parempi kuin team speak.
     
  5. miles_

    miles_ Guest

    Lukikohan " Server is for low pings only. " ?
    Jos ET versiosta valittaa niin päivitä siihen versioon mikä serverillä on. Todella paljon suosittelen kuitenkin että päivität uusimpaan 2.60b versioon!
     
  6. miles_

    miles_ Guest

    E: Tuli tuplat minulla. :( :S
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.06.2007
  7. miles_

    miles_ Guest

    Jos serveri etsintä ohjelmaa etsit niin Qtracker on mielestäni paaaljon parempi. Hyvänä kakkosena tulee All-Seeing Eye. Linuxille XQF.
    Xfire on mielestäni turhan hidas ohjelma.

    E: Niin ja jos voice-chatti ohjelmaa etsit niin TeamSpeak on minusta parempi. Xfire... taas turhan hidas minun mielestäni. TeamSpeak on myös paljon "kevyempi" ohjelma, eli tarvitse niin paljon keskusmuistia koneesta jota tarvitaan pelin pyörrittämiseen.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 16.06.2007
  8. zao

    zao Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    justiisa tota Server is for low pings only. se valittaa. koitan laittaa 2.60b:n
     
  9. TonySx

    TonySx Member

    Liittynyt:
    17.09.2007
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    osaako joku kertoa minkä takia noissa talvi mapeissa mulla rupee noi värit vetään omiansa.johuutko siitä kun latasin jotain ajureita..?
     
  10. 2teemu2

    2teemu2 Guest

    En tajua tätä kun pistetaan toi patch 2.60b sinne etmain kansioon.. niin mikä kansio sinne.. laitetaan kun tossa kansiossa joskan latasin (patch 2.60b) on jotain 1 kansio jonka sisällä on 3 kansioo niin minkä mää niistä otan ja laitanko sen sinne etmainiin.. oon kokeillu jo kaikkia.. Eli mikä neuvoksi?????

    vastauksia ois kiva kun tulis nopeeta kun on ollut Et:n pelaamisessa aikas kauan taukoo ;D
     
  11. miles_

    miles_ Guest

    Kyllä se ET 2.60b patch tiedosto on päätettä .exe, joten sen kun vait aukaiset ja seuraat tiedoston antamia ohjeita niin se osaa itse laittaa oikeisiin kansioihin ne tiedostot.

     
  12. miles_

    miles_ Guest

    Asenna koneeseen uusimmat näytönohjaimen ajurit ja kokeile uudestaan.
    PS: Olet myös saattanut asentaa/kopioida ET:hen pari tiedostoa jotka muuttavat talvimapit kevät-teemaan.
     
  13. 2teemu2

    2teemu2 Guest

    Niin siis kun avaan sen tiedoston niin .. niin sen kansion sisällä on readme sekö pitäis lukee?? (se on vaan jotain paskaa.. =/) siis pitäis sen mennä niin kuin se 2.60 sillain niin kun installoiduks??? tai jotain.. =(
     
  14. V2J

    V2J Member

    Liittynyt:
    01.10.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    IP:82.118.208.185:27960#1
    IP:82.118.208.185:27970#2

    Siinä on kaksi Suomi servua. Kummassakin on jaymod ja 2.60b.

    tervetuloa pelailemaan!
     
  15. V2J

    V2J Member

    Liittynyt:
    01.10.2006
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ja kummassakin on xp save
     

Jaa tämä sivu