Wlan katkoo nettiyhteyttä.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi frankku 30.11.2005.

1. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No sehän tossa just olikin vähän ihmeellistä että kaverilla kun olin käymässä niin siellä toimi moitteetta pari-kolme tuntia ilman katkeamista. Mutta sitten taas kotosalla kaksi eri modeemia tekee sitä, tosin nyt oon saanu ton sähellettyä sillälailla että kun yhteys katkeaa niin se yhdistyy suoraan uudestaan... En ole tähän kuitenkaan tyytyväinen. Ei pysty.

2.  
  3. Idi_Amin

Idi_Amin Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei mulla ainakaan pätki, smcwbr-14g reititin ja soneran kaapeli käytössä...

4. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No toihan helpotti mun ongelmaa, kiitos.

5. Ezzet

Ezzet Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Harvemmin tuo vika on laadukkaissa modeemeissa mutta wlan-korteissa on kyllä eroja. Itselläni on normaali pci-kortti ja se pätkii koko ajan, jos siirrän koneen lähelle esim. seinässä olevaa sähköpistorasiaa. Mutta välittömästi puolentoista merin päässä seinästä ei tuota ongelmaa ole! Syytä en tiedä mutta huoneen eri paikoissa signaalin taso ja laatu heittelee aika lailla. Moddemi on alakerrassa ja betonia on hiukan välissä mutta eiköhän tuo signaali tule "oviaukoistakin". Muita verkkoja on alueella näkyvissä kolme.
    Sulla Frankku tuo signaalin voimakkuus ja taso on hyvää luokkaa eli tuota pätkimistä saattaa aiheuttaa varmaan joku lähistöllä oleva laite.
    Niin - mulla laitteena on tuo sama modeemi ja pci-kortti on RaLink RT2500-piirisarjalla oleva wlankortti.

Viimeksi muokattu: 08.05.2006

Jaa tämä sivu