1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wlan ja ps3

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi zapp3r 12.01.2009.

  1. zapp3r

    zapp3r Member

    Liittynyt:
    18.10.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ensinnäkin,tiedän,että jossain täällä on samankaltaisia osioita,mutta aloitan silti uuden.

    Ostin verkkokaupasta netwjork 54mbs tukiaseman ja nyt olisi ongelmana tuo pleikkarin pää tai jokin muu. Olen kytkenyt tukiaseman telewellin 501 v3 perään ja saan kyllä pc:n nettiin ilman ongelmia,mutta voisiko joku kertoa miksi plege heittää vain jotain ilmoitusta(tyyliin:110072208)?en muista nyt tuota koodia kun kirjoittelen töistä,mutta voisiko joku edes listata mitä voisin yrittää tehdä.Kiitos
     
  2.  
  3. karb0

    karb0 Regular member

    Liittynyt:
    16.04.2006
    Viestejä:
    308
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    suosittelen että otat virhekoodin muistiin ja etsit googlesta kyseistä koodin tarkoitusta, silloin saat selville missä on ongelma
     
  4. zapp3r

    zapp3r Member

    Liittynyt:
    18.10.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vastaan tähän itse. Minulla oli ongelmia tuon yhteyden kanssa, mutta blondi kun ilmeisesti olen, en tajunnut heti tuosta wlan-reitittimestä laittaa toistakin piuhaa tuohon modeemiin.Kun sen kiinnitin, niin pleikkari löysi heti etsimänsä ja hyvin on toiminut.

    En tosin tiedä vieläkään olisiko sen pitänyt sillä yhdelläkin toimia,mutta hyvä näin.Lähtee suihkukoneeseen pyyhe kainalossaan.....;D
     

Jaa tämä sivu