1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

WinXP MCE ja maksulliset kanavat + Conax emulaattorit?

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi pain83 25.03.2007.

  1. pain83

    pain83 Member

    Liittynyt:
    14.11.2005
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve,
    tuli pulma eteen. Haluaisin saada MTV3 MAXin näkymään WinXP MCE koneessani, jotta voisin tallettaa sieltä tulevia ohjelmia. Minulla on jo MTV3 Maxin kortti ostettuna ja se toimii ok digiboxissani. MCE koneeni DVB-T kortissa ei kuitenkaan ole Conax lukijaa ja se vähä mitä olen niistä lukenut niin ei kuulemma toimi kunnolla. Olen kuullut kuitenkin ns. Conax emulaattoreista, joihin voisin kopioidan korttini tiedot ja saisin nykyisellä DVB-T kortillani näin myös Maxin näkymään MCE:ssä. Voisiko kenties joku auttaa hieman, kun en moisia emulaattoreita löytäny MCE:lle ja emulaattorit mitä löysin niin oli saksaksi...
     
  2.  
  3. masa3

    masa3 Member

    Liittynyt:
    02.03.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  4. PZQ

    PZQ Member

    Liittynyt:
    29.03.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Cruzilla oli sisäinen digikortti johon saa kortinlukija suoraan kiinni, vistan ajureista ei hajuakaan, xpmce löytyi, hintaa sille tuli kaikkineen joku 150€.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Anysee E30 Plus on USB-liitettävä digiboksi, kortinlukijalla ja kiitettävän hyvällä katseluohjelmalla varustettu. Toimii hyvin. Ostin Helsingin Itäkeskuksesta hintaan 156€.
     
    Viimeksi muokattu: 03.04.2007

Jaa tämä sivu