1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Winfast ja tekstitys

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi jusip76 19.08.2007.

  1. jusip76

    jusip76 Member

    Liittynyt:
    19.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve,

    Osaakohan joku auttaa, kun Winfast USB donglen kanssa on sellainen ongelma, että tekstit YLEn kanavilla näkyy ohjelmassa mutta tallennuksesta puuttuu. Ongelma esiintyy sekä Winfastin omalla ohjelmalla että Dvbviewerillä. Dvbviewerin tallennusasetukset pitäisi olla oikein, muttei silti toimi. Käyttis on XP ja tallennukseen käytän ts-formaattia. Katseluohjelmana olen käyttänyt Cyberlinkin powerDVD:tä.
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Cyberlinkin powerDVD:tä varmaan pitäisi kytkeä Transport Streamin, (.ts) näyttäminen . Itse en ole käyttänyt ko. ohjelmaa. DVBViewer ainakin tallentaa ne, jos asetukset on oikein.
     
  4. jusip76

    jusip76 Member

    Liittynyt:
    19.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaatko suositella jotain muuta katseluohjelmaa, joka suostuu näyttämään .ts formaatin? Tallentuuko .ts formaatissa teksti erillisenä vai "polttaako" ohjelma sen kuvaan?
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Tekstit tallentuvat erillisenä. Itse olen käyttänyt katseluun Media Player Classicia.
     
  6. jusip76

    jusip76 Member

    Liittynyt:
    19.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitäisikö tekstille tulla oma tiedosto? Ei ainakaan mulla tule. Voisko kyseessä olla jokin codec ongelma? Ei nimittäin näy tekstit WMP classicillakaan. DVBviewerin asetukset tarkistin (oli kunnossa, muistaakseni taannoin tekemäsi ohje).
     
  7. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
    Itse käytän K-Lite codek-packia. Valitse asetuksista Subtitles, nyt tarkkaan en muista kun en ole pitkään aikaan tehnyt sitä vai oliko Transport stream tuki, siis, ts.
    Auttakaa kenellä tämä kohta on paremmin muistissa, koska minulla tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta tutkia sitä.

    Täältä voit ladata codekin: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/
     
  8. jusip76

    jusip76 Member

    Liittynyt:
    19.08.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Vian täytyy olla codecissa, sillä nyt sain tekstin näkymään tallennetussa ohjelmassa, jos käytän katseluun DVBvieweriä. Mediaplayerillä ei näy vieläkään.
     
  9. lamsar

    lamsar Member

    Liittynyt:
    12.10.2007
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mikähän tuossa mulla samaisessa kortissa on kun ei edes kanavia löydä. Olen asentanut vista ajurit ja käytössä on mukana tullut winfast dtv ojelma.
     

Jaa tämä sivu