1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Winfast DTV Dongle Gold

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi majuri92 10.08.2008.

  1. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko kellään kokemuksia kyseisestä digi tikusta ?
    Oli helppo asentaa mutta mukana tullut softa ei löydä kanavia ?
    Mutta Prod DTV löytää kaikki kanavat hyvällä singnaalilla.
    Mikäs ihme siihen softaan on mennyt ?
     
  2.  
  3. core2

    core2 Regular member

    Liittynyt:
    30.05.2007
    Viestejä:
    1,116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu on uusimmat ajurit...
     
  5. weski

    weski Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2008
    Viestejä:
    212
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saitkos kyseisen sovittimen toimimaan kunnolla? Itse oon vähän himoinnut tuota kun ei tunnu paha hintakaan olevan Multitronicilla ja oli MikroBitin testissäkin menestynyt ihan hyvin.
     
  6. rmCowboy

    rmCowboy Regular member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    1,168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itselläni tuo Winfast PVR2 toimii loistavasti. Oletko varmasti hakenut kotisivuilta uusimman version tuosta softasta?

    Edit: typo
     
    Viimeksi muokattu: 13.10.2008
  7. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On uusimmat ajuri ja progDVB llä toimii loistavasti mutta omalla softalla ei..
     
  8. weski

    weski Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2008
    Viestejä:
    212
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja on vissiin muuten ihan hintansa arvoinen? Ei oo mun mielestä ainakaan paha maksaa ~19 euroo + postikulut siitä.:) Taitaa mennä kohta tilaukseen.:) Ja toi softa mikä sulla siinä on niin on varmaan saatavilla netistä ilmaiseksi tai jotain?
     
  9. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    On hintansa arvoinen jos ei omassa softalla toimi niin ha ProgDVB ohjelma n tiettyyn pisteeseen ilmainen ja sitten alkaa vieriä alapalkissa teksti mutta se ei haittaa =)
     
  10. Jequ

    Jequ Member

    Liittynyt:
    04.11.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osta vain parempi antenni. itse ostin jonkun philipsin antennin makso jtn 20e luokkaa ja kaikki peruskanavat löytyy. mukana tuleella antennilla ei löytynyt mtn kanavia.
     
  11. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla on normi antenni katolla jo vahvistin kyljes eli kyllä pitäis näkyä.. ja tolla proDVBllä näkyy singnaali ja channel 100%
     
  12. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Formatoin koneen ja nyt en saa tota tikkua enää toimimaan millään ohjelmalla ? olisko kellään ohjeita kun mutta on se boxikin hukassa..
     
  13. weski

    weski Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2008
    Viestejä:
    212
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täältä saat ainakin Leadtekin omat ajurit siihen, niillä vois toimii. Itse käytän tuota Winfast PVR2 -ohjelmaa joka tuli tuon paketin mukana. Kai senkin saa tuolta sivuilta, kenties noiden ajureiden mukana?
     
  14. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo tuolta oon ajurit ladannu muta ei llydä kanavia. ja sitä valoa ei syty siihen.
     
  15. Reuban

    Reuban Member

    Liittynyt:
    29.10.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse olen taistellut samaisen tikun kanssa pari iltaa. Ostin paremman (?) antenninkin, ainakin siinä on vahvistin ja toimii erillisellä virtalähteellä. Vista Pro 32:n media center eikä progDVB eikä Winfast PVR2 mikään löydä kanavia. Missä lie vika?
    Kiinnitin huomion tuohon, että "valoa ei syty siihen", pitäiskö siinä tikussa olla joku valo, onkse mun tikku risa?
     
  16. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niinkuin ennemmin sanoin itse formatoin koneen eikä vieläkään pelitä ajurit asennettu kaikkialta monta kertaa level on 100% ja signal on 0 sinänsä jännä koska enne formatointia ja sen jälkeen tikkuun ei ole koskettu. luulis kanavia löytyvän kun on anteeni katolla ja kyljesä vahvistin.

    oma teoria on että nyt tikku ei mene jotenkin päälle kun se valo ei rupea palamaan (ennen kun aukaisi katseluohjelman niin sininen valo rupes palaa) ihme paskaa sitää myydään no 25e.....
     
  17. weski

    weski Regular member

    Liittynyt:
    06.06.2008
    Viestejä:
    212
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse huomasin tuossa ku laitoin tuon PVR2 ohjelman käyntiin, niin silloin tikkuun syttyy sininen valo, joka myös heikkenee signaalin heiketessä. Valo siis palaa silloin kun on signaalia. Kuulostaa kyllä oudolta ettei se lähde enää toimimaan teillä.:/
     
  18. Reuban

    Reuban Member

    Liittynyt:
    29.10.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eilen illalla rimpuilin tunnin taas tuon kanssa. Löysin sen sinisen valonkin, vilahti pari kertaa kanavahaun aikana :)
    Luulen tosiaan että juuri tuossa kohtaa, kyseisessä huoneessa tai korttelin nurkassa ei vaan ole signaalia. Täytyy viikonloppuna kokeilla siirrellä antennia.
     
  19. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    testailua tänneppäin. HULLU teoria mutta sitlä tuntuu kun ei tukisi xp prota. Nimittäin ennen formatointia oli xp home pelas ihan hyvin sitten oli pro ja ei pelannu ja nyt on 64bit pro uues konees et johtuisko tosta winxp pro ? no selviää sillä että nakkaan tikun home editionin perseeseen ja sitte jännätään. Tarttis vaan pci -> usb 2.0 kortin. Ei kell'' sattuis pyöriin nurkas ? voisin vaikka parieukkoa maksaa !
     
  20. vesa359

    vesa359 Member

    Liittynyt:
    08.04.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sininen valo ei ole syttynyt kertaakaan, eikä winfast pvr2 löydä kanavia. Ajurit on asennettu. progdvb ei myöskään löydä mitään.
     
  21. majuri92

    majuri92 Regular member

    Liittynyt:
    28.11.2005
    Viestejä:
    339
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo täälläkin koiteltu monella eri koneella ja käyttiksellä monessa eri paikassa monessa eri anteenissa ja nyt ei löydy kanavan kanavaa. DVBdream kertoo että laite on offline tilassa.. jännä kun toimi ihan hyvin kesän sitten kun formatoin niin ei toimi enää missään koneessa !?
     

Jaa tämä sivu