1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

WindowsMacintosh

Viestiketju Videon muuntaminen toiseen formaattiin -osiossa. Ketjun avasi OlliJulle 07.02.2012.

  1. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Lähetin tuttavalleni muokkaamani videomainoksen WMV-muodossa, mutta hän ei tietenkään saanut sitä auki Macillaan. Mihin muotoon minun pitäisi nyt muokata tiedostoni, tai mikä katseluohjelma hänellä pitäisi olla, että postimme olisivat yhteismitallisia? Minulla on ProjectX, Muxman ja AS4You- muokkarit.
    OlliJulle
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Tällä ohjelmalla pitäisi näkyä melkein kaikki videoformaatit: www.videolan.org/vlc/
     
  4. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Sorry, että en ole kiittänyt linkistäsi! Saattaapi nimittäin olla niin, että tuttavani ei edes imuroi tarvittavaa ohjelmaa, sillä "hänen koneensa on kuulemma pyhitetty työkoneeksi". Itse en olisi keksinyt ohjelmavalikoimaa.

    Kiitos! OlliJulle
     
  5. Netti

    Netti Regular member

    Liittynyt:
    23.03.2003
    Viestejä:
    723
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. OlliJulle

    OlliJulle Regular member

    Liittynyt:
    14.09.2011
    Viestejä:
    246
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Kiitos ystävällisistä viesteistänne! Tuttavani tuntuu kuitenkin välttelevän imuroimasta työkoneelleen jopa näin hyödyllisiä ohjelmia! Niinpä tämä asia on loppuunkäsitelty. Kiitoksia avusta! OlliJulle
     

Jaa tämä sivu