1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows XP toimii hitaasti, ohjelmat normaalisti - HJT logi

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit -osiossa. Ketjun avasi uile 24.08.2008.

  1. uile

    uile Member

    Liittynyt:
    27.12.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen tehnyt tuon jo kolme päivää sitten, ei ainakaan silloin mitään vaikutusta. Se oli juuri silloin kun kone oli kaikkein hitaammalla. Onhan sitä räpätty sen jälkeen, että vois siinä olla jotain taikaakin, kun ei ole noita palautuspisteitäkään, kokeilin niitäkin silloin ennen tuota korjausajoa. Taitaa loppua nuo mahdollisuudet, voi olla että on varauduttava taas useamman viikon asenteluun. No täytynee kokeilla vielä kerran korjausta, mutta huomenna.
     
  2.  
  3. Hujo

    Hujo Guest

    Jep sitten viimisenä se Formatointi.
    Jos tuosta ei ole apua.
     
  4. uile

    uile Member

    Liittynyt:
    27.12.2006
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuten epäilin ei homma tehnyt mitään, vaan jäi täysin jumiin lopussa. Ajon aikana löytyi parisenkymmentä tiedostoa mitä ei pystytty lukemaan CD:ltä joten syötin niitä eräältä vanhemmalta levyltä ja ainakin puolet löytyi tätä kautta, mutta ei kuitenkaan onnistunut. No en ihan ala formatoimaan vaan nimeän tuon Windows hakemiston toiseksi ja asennan uuden Windowsin ja siirtelen sitten tarvittavia palikoita tähän toivottavasti toimivaan tyhjään UUTEEN Windowsiin. Kiitoksia sinulle viitseliäisyydestä, oli ihan kiva kokeilla näin tuota pelastusoperaatiota, vaikka se ei onnistunutkaan. En vaan ole ehtinyt syventyä tuon Windowsin saloihin noin pitkälle, eikä aihe ole hirvittävästi kiinnostanutkaan. Oletko kauan tehnyt tällaista neuvoa antavaa työtä, kun taidat olla aika perillä asioista. Itse olen jo yli 30 vuotta tehnyt ammatikseni erilaisia ATK-hommeleita, mutta tuo Windowsiin tutustuminen on jäänyt hieman sivummalle. Olen aina asentanut sen uudelleen kun on ollut tarve ja saan sen tehdä taas. Kiitos vielä kerran ja tapaamisiin! Lenni.
     

Jaa tämä sivu