1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows XP:n Service Pack 2 suomeksi?

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Dude84 12.09.2004.

  1. Tuff

    Tuff Active member

    Liittynyt:
    10.10.2003
    Viestejä:
    3,621
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    XP sp2 asennuslevyn tekeminen onnistuu helpommin tällä softalla:http://www.autopatcher.com/autostreamer.html
     
  2.  
  3. Rumpu66

    Rumpu66 Guest

    Mulle kävi nyt taaskin niin että asensin sp2:den toisen kerran koneeseen ja samalla kaikki mahd. sp2:den yhteensopivuus päivitykset mitä Microsoftin sivuilta löytyi. Tarkistin myös yhteensopivuuden jo koneessa olevien ohjelmien kanssa. no... viikon verran meni hyvin ja kaikki toimi, mutta eilen illalla yhtäkkiä nettiyhteys katosi ja tuli ilmoitus että se yhteys on vajaa eikä toimi. Tein omasta mielestä kaiken mahdollisen ja onnistuin kuluttamaan n.2 tuntia ongelman selvittämiseen. Kun en sitten lopulta keksiny muuta niin poistin taas kerran sp2:den ja kuinkas ollakkaan... Nettiyhteys alkoi taas toimia. Sp2 on yhteensopiva Nis:sän kanssa joten vika ei ollut siinäkään. sp2 temppuilee mulla aina siihen malliin etten kyllä voi edelleenkään sitä suositella. Aina ilmenee jotain uutta ja ihmeellistä. Jos ei heti, niin myöhemmin kyllä. oon kyl kuullu että siihen tehdään jossain vaiheessa sellaiset korjaukset että se alkais toimia moitteetta kuten tämä tuttu ja turvallinen sp1. täytyy jäädä odottelemaan näitä uudistuksia ja sit vois taas kokeilla. Mun käyttis muuten on Windows xp pro Fin ja kaikki muut päivitykset on tehty niinkuin pitää.
     

Jaa tämä sivu