1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows xp käynnistyy toooosi hitaasti....

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit -osiossa. Ketjun avasi peuhis 07.10.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Marku2

    Marku2 Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2005
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Fixaa tämä:
    [bold]R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =[/bold]

    Muuta lokissa ei näy. Maihtaisko toi sun vika olla rautapuolella?
     
  2.  
  3. peuhis

    peuhis Member

    Liittynyt:
    24.05.2006
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Millä puolella ;) ???

    Fixaan ton ja katotaan sit...
     
  4. peuhis

    peuhis Member

    Liittynyt:
    24.05.2006
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    :( ei auttanu....
     
  5. fixeri

    fixeri Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2006
    Viestejä:
    381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tekeekö se tuon jutun sillon kun kone on käyttämättä vähä aikaa? Aattelin vaan että jos siinä on lepotila toiminto päällä, eli kovalevy sammuu tietyn ajan kuluessa kun konetta ei käytetä, ja kun sitten esim liikuttaa hiirtä niin lähtee päälle.
     
  6. peuhis

    peuhis Member

    Liittynyt:
    24.05.2006
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyllähän se sitäki tietysti tekee,mut tää "vaiva" ilmenee vain ku käynnistää koneen...se niinku pimenee aika pitkäksi aikaa ja yhtäkkiä siihen tulee se kuva mistä sit pystyy kirjautuun sisään...
    Ja se vika tuli tähän ihan yhtäkkiä,ennen on toiminut ihan niinku on pitänykki....
    Oon kyl tosi huono selittään,hih...
     
  7. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Taitaa olla kyseessä näitä Windowsin perussekoiluja, itsellä on käynyt useammankin kerran aika samalla tavalla. Eli kone ei näytä käynnistyksessä lataavan yhtikäs mitään, mutta silti se vain odotuttaa, sitten se yhtäkkiä alkaa latailemaan.

    Asian helpoin korjaus on Windowsin asentaminen uudestaan, muuten tuota ongelmaa en ole koskaan saanut ratkaistuksi. Tuskin tuota mikään haittaohjelma aiheuttaa.
     
  8. peuhis

    peuhis Member

    Liittynyt:
    24.05.2006
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos mä asennan sen uudelleen niin häviääkö täältä koneelta sit kaikki valokuvat ja ohjelmat ja muut sydeemit?
    onko se uudelleenasennus vaikea homma?
     
  9. Drizzt^^

    Drizzt^^ Active member

    Liittynyt:
    20.09.2004
    Viestejä:
    1,599
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei se kovin kova homma ole, mutta ei se aivan aloittelijalta itse taida onnistua. Uudelleenasennuksen yhteydessä kannattaa formatoida C asema, jolloin sinne ei jää mitään. Kaikki siellä olevat tiedot menetetään ja joka tapauksessa kaikki ohjelmat on asennettava uudelleen.

    Itse kyllä kestän tuon käynnistyksen hitauden, sen verran kova homma on tuo Windowsin uudelleenasennus pelkästään tuohon vikaan.
     
  10. fixeri

    fixeri Regular member

    Liittynyt:
    06.10.2006
    Viestejä:
    381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sulla häviää kaikki mitä sulla on C: asemalla,(oletan siis että sulla on windows C: asemalla) mutta muilla asemilla olevat tiedostot ja ohjelmat säilyy.
    Jos et koskaan ole Windowsia asentanut niin suosittelen jättämään sen sellaiselle joka sen osaa tehä.
     
  11. peuhis

    peuhis Member

    Liittynyt:
    24.05.2006
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo,ehkä mä jätän sen semmoselle joka sen osaa tehdä :)
    Kiitos teille vaivannäöstä ja avusta!
    Hyvää syksyä ja mukavaa talven odotusta :)
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu