1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows XP:hen lisää teemoja?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi ryuuou 18.11.2006.

  1. Netti

    Netti Regular member

    Liittynyt:
    23.03.2003
    Viestejä:
    723
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itselläni jämähti kuvakkeet kun käytin style xp:tä nyt en saa niitä pois mistään vaikka ohjelma on jo poissa en suosittele kenellekään tollasia ohjelmia
     
  2.  
  3. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    niin käytit ohjelmaa. muttei sellaisia vikoja taida tulla jos laittaa tonne windows/sources/themes kansioon itse ladatut teemat ja ton patchin asentaa mistä tossa puhuttiin. mää latasin tähän eri teemoja eilen eikä nyt ole tullut mitään vikaa :) ja ei välttämättä ole style XP:n vika jos kuvakkeet on jämännyt. mun kaverilla on aina joskus sellanen vika että jos laittaa virtanapista kiinni ku on vaikka jämähtänyt niin sitten kun käynnistää tulee AD awareen sellanen joku vakava virhe ilmotus. kun seuraavan kerran käynnistää koneen niin kaikki .exe päätteiset tiedostot on täysin tuhoutunut eikä kirjaimellisesti enään mikään toimi, mikään ei käynnisty eikä mitään löydy.

    tai no tohon, ei ne .exe päätteiset tiedostot ole tuhoutunut. niitä käynnistäessä windows valittaa että niitä ei voi avata ja vaikka tekis mitä niin ei voi mitään ja ne on muuttanut tiedostotyyppinsäkin sitten joksu .l... tiedostoksi en muista mihin, ja jos vaikka pistää muistitikulta jonkun .exe tiedoston siihen niin se tietokone muuttaa sen saman tien toimimattomaksi. eli kaikki mahdollinen mitä kone pitää sisällään windows lukuunottamatta ei toimi. meni vähän offtopic mutta selitin vain ettei se välttämättä ole ohjelman vika jos kaikki menee vikaan :)
     
    Viimeksi muokattu: 03.01.2007
  4. atholn

    atholn Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2006
    Viestejä:
    1,079
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Siis miten noita teemoja ladataan???
     
  5. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    http://browse.deviantart.com/customizati...lstyle/?order=5
    tuo linkkihän oli tuolta ylenpää ddgd:ltä. ja kiitti siitä. latasin itsellekin pari hyvää vista teemaa :p eli tosta vaan painat jotain teemaa minkä haluat ladata ja sitten painat sieltä download. sitten kun se on valmis niin asennetaan vaan. ainakin mulla meni niin :D
     
  6. atholn

    atholn Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2006
    Viestejä:
    1,079
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kun painan download niin se heittää sen kuvan siihen eikä tee mtn=( mitä pitäisi tehdä jottaa saa sen?? vai teenkö jotain väärin?
     
  7. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no kyllä ne mulla ainakin lähti lataamaan kun kokeilin nyt...oletko kokeillut useammankin kerran et vaikka jos sieltä ei just sillon saanutkaan mitään?. tai jos on internet asetuksissa jotain vikaa.
     
  8. atholn

    atholn Regular member

    Liittynyt:
    16.12.2006
    Viestejä:
    1,079
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ei auta vaikka kuinka monta kertaa koitan:( ja minulla on mozillan uusin versio ja en usko että olisi asetuksissa mitään vikaa.....?!?
     
  9. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    niin mullakin mozillan uusin versio. no eikä joku suoja anna ladata siltä sivulta vai?
     
  10. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2004
    Viestejä:
    224
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oon tuolta deviantartista ladannu noita teemoja ja oon kattonu ohjeita ni siä on aina et laita se yks tiedosto tonne "C:\Program Files\Styler\TB\skins\Styler's". ei meikäisellä kyllä mitää tommosta styleria tuolta program filesistä löydy.. mikähän multa sitte puuttuu?
     
  11. pete22222

    pete22222 Member

    Liittynyt:
    20.09.2006
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko mahdollista saada erilaista bootskiniä ilman erillistä ohjelmaa?
     
  12. Dwnldz_5

    Dwnldz_5 Active member

    Liittynyt:
    01.06.2005
    Viestejä:
    1,866
    Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    On, C:\ -aseman juuressa on joku piilotiedosto jota voi muokata millä vain ohjelmalla. En vain muista nimeä, mutta pääte ei ole mikään tavallisimmista (.jpg, bmp, gif ja muut).
     
  13. pete22222

    pete22222 Member

    Liittynyt:
    20.09.2006
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ok. Miten noi piilotiedostot saikaan näkyviin? Ja kertokaa ihmeessä se tiedoston nimi jos joku muistaa :)
     
  14. Cridicor

    Cridicor Guest

    Itse latasi tuon windows xp teeman kun se on kadonnut koneesta ja jäljellä on vain perinteinen teema(kamala) Eli voisiko joku laittaa tarkat ohjeet miten saan käyttöön tuon uuden teeman kun itse en oikeen ole tajunnut.
     
  15. Cridicor

    Cridicor Guest

    Jeeeeee!!!! tuhannet ja taas tuhannet kiitokset hyvistä neuvoista sain xp teemani takaisin. Kiitos kiitos ja KIITOS!
     
  16. rantom

    rantom Regular member

    Liittynyt:
    30.07.2006
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on kyllä pakko vastata vanhaan topiciin. Älkää poistako sitä kansiota i386. Kaveri kerran meni poistamaan sen ja koska sitä ei voi palauttaa, niin alkoivat suuremman luokan ongelmat. Mm:

    - tulostimen asentaminen ei onnistunut, koska kansio puuttui
    - joitain ohjelmia ei voinut enää asentaa, koska kansio puuttui

    Itse käytän StyleXP:tä ja on se hyvin toiminut. WindowBlindsia tosin vihaan, koska se ei vain osaa toimia kaikilla oikein ja on muutenkin rasittava jatkuvillaan pop-upeillaan.
     
  17. bscd

    bscd Active member

    Liittynyt:
    02.03.2003
    Viestejä:
    1,947
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuolla kansiolla ei tee mitään jos omistaa Windowsin CD-levyn tai koneessa on erillinen ns. recovery partition (ainakin HP:n koneissa on). Tuo i386-kansio siis sisältää käytännössä windowsin asennustiedostot kovalevylle kopioituna, joten windows ei enää kysy levyä kun se kaipailee jotain asennusmedialtaan. XP kuitenkin tarvitsee jotain tiedostoja levyltään vain erittäin harvoin tai erikoistapauksissa, käytännössä ei koskaan. Tuossa kaverisikin tapauksessa olisi varmasti riittänyt kun olisit jostain hankkinut XP:n asennuslevyn asemaan.
     
    Viimeksi muokattu: 02.02.2007
  18. zeimo

    zeimo Member

    Liittynyt:
    03.02.2007
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    paina siitä mis on se (uk)
     
  19. nologig

    nologig Member

    Liittynyt:
    07.06.2007
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla meni se 5.0 uxtheme patch ihan päin v*ttua ja mulla toimii style xp mutta koska patch ei toiminut sain työkalurivini valkoiseksi ja en osaa tehdä sille mitään
    kaikki muu on hyvin mutta alhaalla oleva työkalurivi on mennyt aivan päin vittua koska uxtheme.dll patch ei toiminut joten toivoisin linkkiä sivulle josta saisin toimivan patchin ladattua jotta alhaalla oleva työkalurivi ei näyttäisi enään classicilta ja kaverit eivät nauraisi saamattomuudelleni
     
  20. _SLERBA_

    _SLERBA_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on sellanen ongelma, että kun mää lataan teeman asennan ja sitten
    yritän ottaa sitä käyttöön sitten siihen aukee se ulkoasu kohta mutta teema ei aukea. mikä vikana?...
     
  21. Jarska92

    Jarska92 Regular member

    Liittynyt:
    27.10.2006
    Viestejä:
    1,132
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    en tiedä mikä vikana, mutta sen teeman voi käynnistää myös toisesta paikasta. Oma tietokone > C > Windows > Resources > Themes > "Nimi". Nimi kohdalle tulee sen sun lataamas teeman nimi.

    sitten tuplaklikkaat sitä tiedostoa ja se pitäisi avautua siinä teeman valitsemis valikossa ja sitten naputtelet että ok. se tiedosto on joko "Windowsin teematiedosto" tai Windowsin visuaalinen tyyli" tyyppinen tiedosto. ainakin näin olen itse tehnyt. minkä teeman muuten latasit? voi olla että tarvitset siihen uxtheme patcerin, ei välttämättä.
     

Jaa tämä sivu