1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows Vista & Wolfenstein: Enemy territory

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi redevatro 22.05.2007.

  1. Hande14

    Hande14 Guest

  2.  
  3. redevatro

    redevatro Member

    Liittynyt:
    16.05.2007
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jooh. Tuon ohjelman olen khyl ajanut läpi aivan samalla tavalla kuten tuossa saitilla neuvotaan.
     
  4. Hande14

    Hande14 Guest

    Ok. No mulla ainakin toimi mutta niin kuin aikaisemmassakin viestissä mainitaan just siitä, että kokoonpanokin vaikuttaa.
     
  5. ET_player

    ET_player Guest

    mulla on semmonen ongelma että versio 2,60 jumittuu alkufilmiin ja versiolla 2,60b mikään servu ei toimi
     
  6. gudafa

    gudafa Member

    Liittynyt:
    21.07.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hande ooks poistanu ton PbSetup sivus vai mikä on kun ei pääse? :S Ei löydä sitä. Ja nyt päivitin näytönajurin vai mikä onkaan. ET toimi jonkin aikaa mutta sitten kaatui virheeseen. Muutenkin jokainen servu mitä testaan lagittaa :S Tuntuu et pitäs ostaa XP ja säilyttää vista siihen asti että alkaa hommat toimiin ja päivityksii sateleen, vai mitä mieltä te ootte? :D
     
  7. Hande14

    Hande14 Guest

    Juu poistin koko sivuston mutta teen oppaan tonne opas alueelle jossain välissä. Odotelkaa rauhassa. Kun niistä sivustoista tulee Toys and rush bändin -kotisivut ehkä. Ja osoite vaihtuu jne.
     
  8. ET_player

    ET_player Guest

    eli ET:tä ei saa toimii vistalla
     
  9. Hande14

    Hande14 Guest

  10. wezzlin

    wezzlin Member

    Liittynyt:
    31.07.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on et:ssä sellainen ongelma että kun lopetan sen pelaamisen niin ruutu on todella valoisa miten sen saisi palautettua helposti takaisin normaaliksi
     
  11. Hande14

    Hande14 Guest

    Mikä näyttö sulla on?
     
  12. wezzlin

    wezzlin Member

    Liittynyt:
    31.07.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    philips 107 E
     
  13. Hande14

    Hande14 Guest

    Onko sulla windows vista?

    Jos on niin ominaisuudet--->yhteen sopivuus--->laita ruksi:poista näytön skaalaus käytöstä DPI-asetuksen ollessa korkea.
     
  14. ahtonen

    ahtonen Guest

    mul ois sellane ongelma ku meen johonki servulle ni punkbusteri potkii heti ulos. oon lukenu jostai et pb pitäs päivittää mut mistä esn saa päivitettyä?? kertokaa mitä mun pitäis tehä??
     
  15. Hande14

    Hande14 Guest

    Kokeile tätä opasta
    Olen ite tehy kyseisen oppaan ja se toimii :)
     
  16. ahtonen

    ahtonen Guest

    ei toiminut se opas. tein jo sen mukaan ja sen avulla pääsin kyllä servuille mutta pb potkii sieltä heti ulos. ni mitäs sille vois tehä??
     
  17. tepi87

    tepi87 Member

    Liittynyt:
    23.08.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    1. \pb_cl_enable (please check the version number)
    2. \pb_sv_enable (please check the version number)
    3. \pb_sv_update (this will send a request to the master server for the update. This process may take several minute depending on computer and connection speed.)
    4. After the download process is done the user will see a message stating "PunkBuster Server: PunkBuster Server (v1.xxx I axxxx c1.xxxx Enabled)"

    siin on helppo päivitys ohje pb:hen jos vähän ees ymmärtää englantii :D
    itelläni on sama ongelma et pb kaataa koko koneen joten tyydyin pelaamanan servuil jos ei tarvii pb:tä... ku nopeeta aukas konsolin alus nii siin luki jotain cvar issue jne...
     
  18. tepi87

    tepi87 Member

    Liittynyt:
    23.08.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    nii eli noi komennot kirjotetaan konsoliin jos joku ei ymmärtänyt :p
     
  19. ahtonen

    ahtonen Guest

    no mä en oikee ymmärrä englantii (se oli ylä asteel 6 :D )ni voisko joku kertoo ton suomeks et mitä pitäs tehdä?? :D
     
  20. tepi87

    tepi87 Member

    Liittynyt:
    23.08.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli tos on komennot konsoliin. muistakaa laittaa se \ merkki
    1. \pb_cl_enable (laittaa punkbusterin clientin päälle)
    2. \pb_sv_enable (laittaa jonkun pb:n jutun päälle. "en oo tost sv:stä nii varma")
    3. \pb_sv_update (lähettää pyynnön servulle päivitystä varten tämä voi kestää useita minuutteja riippuen koneesta ja internet yhteydestä.)

    4. kunhan lataus on suoritettu konsoliin tulee teksti "PunkBuster Server: PunkBuster Server (v1.xxx I axxxx c1.xxxx Enabled)"

    eli tos lukee sit pb: version numero. ja pb: on päivitetty
    iloisia peli herkiä kaikille :)
     
  21. Hande14

    Hande14 Guest

    [​IMG]

    Pelkkä punkbusterin päälle laitto varmaan auttaa. Oletko klikannut sellaista kohtaa kuin "Enable bunkbuster".
     

Jaa tämä sivu