1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows vista + Fujitsu siemens (ongelmia)

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Duudadaa 14.03.2007.

  1. Duudadaa

    Duudadaa Member

    Liittynyt:
    14.03.2007
    Viestejä:
    73
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs olen tässä vähän aikaa sitten tilannut kannettavan jonka mukana tuli tämä "hieno ja mahtava" Windows Vista Home Basic. Ihme juttu mutta tällä ei pysty kattoon edes videoita koko näytöltä, hyvä jos pystyy edes
    kattoo elokuvia ollenkaan. Olen kokeillut näillä soittimilla toistaa videoita:

    Vlc Player
    Bsplayer
    Windows Media Player
    GOM Player

    Ja Codekki paketteja oon kokeillu asennella iha mahoton.

    Teknisiä tietoja kannettavasta:

    FUJITSU SIEMENS COMPUTERS AMILO Li 1705-10B: • Intel Celeron M 430 / 1,73 GHz • 1024 Mt:n DDR II RAM (Max 2 Gt) • Kiintolevy 80 Gt SATA • 15,4” WXGA Crystal View -laajakuvanäyttö (1280 x 800) • Integr. S3 Unichr. Pro -näytönohjain, jopa 256 Mt jaettua näyttömuistia • Polttava Double Layer DVD+/-R+/- RW/CD -asema • 56k, V.92 -modeemi • 10/100-verkkosovitin • 802,11 b/g -langaton WLAN-sovitin (jopa 54 mtps) • Liitännät: 3 x USB 2.0, VGA, kuulokkeet, mikrofoni (mono) • Litiumioniakku 2200 mAh, käyttöaika noin 1 h • Windows® Vista Home Basic

    Voiko sitten olla ettei tämän kannettavan tehoilla katsota elokuvia!?
    Vai mikä tässä on hätänä...
    Ois hienoa jos ratkaisu löytyy.
    Kiitos jo etukäteen :)
     
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu