1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows uudelleen asentamisen jälkeen windows update ei toimi

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi Nupperi 28.04.2014.

  1. Nupperi

    Nupperi Newbie

    Liittynyt:
    28.04.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Moro ! Minulla on asus n73j ja olen asentanut windowsin useampaan otteeseen uudelleen ja jokaisen kerran jälkeen windows update ei toimi. Muutenkin kone toimii takkuilevasti ja osaa ohjelmista ei voi asentaa tai ne eivät toimi. Windowsin olen asentanut koneen omalla asennus työkalulla mikä on koneessa valmiina, johon ei tarvitse cd:eitä. Avatessani updaten ikkuna vain jäätyy eikä tapahdu mitään. Windows 7. Esimerkiksi microsoft frameworkia en pysty asentamaan. Käynnistys ja sammuttaminen kestää ikuisuuden. Olen aiemminkin asentanut windowsin uudestaan mutta silloin toiminut normaalisti, muttei enää.
     
  2.  
  3. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
  4. Nupperi

    Nupperi Newbie

    Liittynyt:
    28.04.2014
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Kiitokset pikaisesta vastauksesta ! Kunnon kohdalle tuli varoitus[05]Uudelleensijoitettuja sektoreita : 38, [c5] Uudelleensijoitusta odottavia sektoreita :1 [c6] Korjauskelvottomia sektoreita : 1. Kyseista muistin testaus ohjelmaa en saanut toimimaan.
     
  5. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Kiintolevy ensin vaihtoon. Muistia kannattaa testata jos uuden levyn kanssa tulee ongelmia vastaan.

    Jos ei ole palautuslevyjä tai niitä ei ole mahdollista käyttää (esim. ei DVD-asemaa/asema ei lue levyjä), voit pistää asennuslevyn USB-tikulle ja asentaa käyttöjärjestelmän sitä kautta:
    http://fin.afterdawn.com/miten/vastaus.cfm/windows_7_iso_version_lataaminen

    Boottaavan tikun voi tehdä esim. Rufus -nimisellä softalla:
    http://rufus.akeo.ie/

    Helpompi käyttää kun nuo Microsoftin omat työkalut.
     

Jaa tämä sivu