Windows Update -sivustosta ei saa ladattua päivityksiä

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi p2pman 07.09.2009.

1. Z0MB13

Z0MB13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aaa joo sulla Update toimii, mutta sivusto ei. Hmm.. Mä en tiedä toimiiko mulla kumpikaan.

Ite en ainakaa oo saanu mitää päivityksiä asennettua kun tulee aina "päivitys ei koske järjestelmääsi." En tiiä...

Mutta kuitenkin sama virhekoodi.. Siis sulla toimii Update ihan normaalisti että se hakee päivitykset ja sitten asentaa? Kun mä yritän hakea päivityksiä, tulee "Windows ei voinut hakea uusia päivityksiä" Löytyneet virheet: Koodi 80070002.

Joo luulen vähän et tää tulee pysyy tämmösenä ainaki jonku aikaa..

2.  
  3. p2pman

p2pman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä käytän F-securea. Tässä koneessa oli kyllä valmiiksi asennettuna McAfee.. Ei kai se vaikuta?...

4. Hurlumhei

Hurlumhei Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sigukoneen Vista-päivitys alkoi tökkiä urakalla, liekö johtunut siitä että kesällä vaihdoin oman F-Securen Elisan vastaavaan? Kone imuroi päivitykset normaalisti mutta sitten alkoi tulle ilmoituksia että asennus epäonnistui.

Illalla kun asensi päivityksiä niin koe jumittui "määrittämään asetuksia-älä sammuta konetta"- vaiheeseen ja sitä jumittumista jatkui aamuun saakka jolloin oli pakko väkivalloin sammuttaa koko paska.

Uudelleenkäynnistyksessä aina sitten kaupitteli vikasietotilaa, ja kun normaalin sellaisen sitten valitsi niin "määritys 1-" alkaa mutta ei näy prosentteja, ja heti perään heitti normaaliin sisäänkirjautumisruutuun ilman 2- tai 3- vaiheiden määritysilmoituksia.

No niin, tämä korjausohjelma ainakin tuntuu tehneen jotakin koska tänä aamuna kaikki asentui kerralla, ja uudelleenkäynnistysoperaatio sujui kuin rasvattu.

Kiitoksia ongelmaisille ja neuvojille, taas meni asiat eteenpäin.

5. Z0MB13

Z0MB13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo kyl ton Fixin pitäs jotai saada aikaa.. Ite oon varmaa parii kertaa jo vetäny ton aggressive optionis mutta ei se mitää oo vaikuttanu.

Kaikki mahollinen kiva regsvr32 kirjotettu komentorivii mut jotku ei toimi.

Tämmöseks tää varmaa sit jää.. :D Vista 4-ever<3 -,- Joo en todellakaaa oo koko käyttist vetämässä uudestaan et jos siitä lähetää. k mo

6. p2pman

p2pman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muuten Autopatcher-ohjelmalla voi latailla päivityksiä ilman Windows Updatea.

7. Z0MB13

Z0MB13 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia vihjeestä mutta koko AutoPatcheria en saa asennettua koneelle.

"Application Error". Application-defined or object-defined error in prjUpdater.mdlEnvironmentDetection.fetOfficeComponentVersion at line (100- eteepäi numeroita).

Koko aja tulee toi vaik painaa ok ja jossai vaihees menee vast pois :D Mitäääääää

Jaa tämä sivu