1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows update ei voi tarkistaa päivityksiä

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Fragile_ 11.01.2010.

  1. Fragile_

    Fragile_ Member

    Liittynyt:
    11.01.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen jo usean kuukauden ajan koittanut itse ratkaista tätä ongelmaa, tuloksetta, ja siksi toivoisinkin vastauksia tähän viestiin.

    Jostain syystä Windows Update ei suostu tarkistamaan päivityksiä vaikka mitä tekisin ja antaa virhekoodiksi 80070424. Muuten kone toimii normaalisti ja suostuu kyllä päivittämään muita ohjelmia ja Windows Defenderin...

    Luin ohjeen ja tein kuten siinä sanottiin, mutta ongelma ei poistunut.

    Minulla on käytössäni Windows Vistan Home Premium -versio.
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
  4. Fragile_

    Fragile_ Member

    Liittynyt:
    11.01.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeilin tuon ensimmäisen sivun juttuja, tuloksetta. Ilmeisesti toimivat vaan tuolla 32-bittisellä Vistan versiolla. Omani on 64-bittinen. Vilkaisen noita toisen sivun juttuja nyt.


    ... ja niistäkään ei ollut apua.
     
    Viimeksi muokattu: 11.01.2010
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Googlettamalla 80070424 löytyy aika paljon juttua, kannattaa lukea niitä. Mielestäni siellä joku onnistui ratkaisemaan tuon, mutta hävitin sen sivun, enkä jaksanut alkaa uudelleen etsiä sitä.
     
  6. rantula

    rantula Member

    Liittynyt:
    08.10.2009
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla oli sama ongelma. Jos sulla on nokia PC.Suite asennettu koneeseen niin se saattaa aiheuttaa kyseisen ongelman.Poista se koneelta ja kokeile updatea uudelleen.
     
  7. Fragile_

    Fragile_ Member

    Liittynyt:
    11.01.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ole asennettuna tuota ohjelmaa koneelle. Kiitos nyt teille näistä vinkeistä kuitenkin :) Kai täytyy sitten vain hyväksyä tappio ja viedä tämä kone johonkin vilkaistavaksi.
     

Jaa tämä sivu