1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows Update ei hae päivityksiä - HjT-logi

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit -osiossa. Ketjun avasi Z0MB13 01.09.2009.

  1. kalminen

    kalminen Regular member

    Liittynyt:
    04.05.2007
    Viestejä:
    3,915
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitä koneella tehtiin silloin kun se lakkasi päivittämästä ???
    Asennettiinko jokin ohjelma ???
    Auttaisko palautuspiste riittävän kaukaa ???
    .
     
  2.  
  3. Z0MB13

    Z0MB13 Member

    Liittynyt:
    23.05.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä en tarkkaa aikaa tiedä että milloin toi ongelma nyt alko mut on siitä jo pari viikkoa ainakin. Ei kyllä huvittais tota mennä palauttaa taakkepäinkää.

    Yhen pelin silloin asensin (tai no sitä ei asennettu kun ei ollut mitään asennustiedostoa)ja sillo taisin asentaa sen Microsoft .NET frameworkin, kun se vaati sen uusimman, (tais olla jo ennestäänkin se). Mulla on täs nyt toi .NET framework 3.5 SP1. Siihenki asensin jonku pienen päivityksen mutta eipä se mitään kait tehnyt.

    Voisko sillä olla jotain tekemistä?? Mun mielestä toi kyseinen framework on ollu jo jonku aikaa... Ainakin silloin kun vielä päivitykset toimi ihan normaalii tapaan.

    Pitäskö nyt sit koittaa palauttaa järjestelmää vai miten?
     
  4. Z0MB13

    Z0MB13 Member

    Liittynyt:
    23.05.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin ja miten kauas ton järjestelän pystyy palauttaa? Kun ite katoin siitä "näytä yli viisi päivää vanhat palautuspisteet" niin pääsin 29.8 asti. Ja toi ongelma alko jo paljo aikasemmi.. Tuskin ihan kuukautta mutta alle kuitenki..
     
  5. 79atanos

    79atanos Regular member

    Liittynyt:
    20.05.2008
    Viestejä:
    1,945
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Moro.

    Jos noi päivitykset ei ala toimimaan, ja kun käyttis vaikuttaisi muutenkin olevan vähän rikki, niin voit palauttaa koneen tehdasasetuksille suoraan kiintolevyn palautusosiolta ilman niitä asennuslevyjäkin. Ohjetta HP:lle löytyy tuosta:

    http://keskustelu.afterdawn.com/t.c...ilman_kayttiksen_menettamista-796448/#4821537

    Ja ne palautuslevyt kannattaa polttaa, joko ennen tuota operaatiota tai sitten heti sen jälkeen, mieluummin ennen.
     
  6. kalminen

    kalminen Regular member

    Liittynyt:
    04.05.2007
    Viestejä:
    3,915
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eipä minulla ole parempaa konstia, kuin mitä 79atanos ehdotti !!!

    Kyllä se FrameWorkki 3.5 SP1 kuuluu olla asennettuna.
    Toki sen asentaminen on tuottanut monelle vaikeuksia.

    Varmuuskopioit kaiken tarpeellisen ja sen lisäksi vielä
    SP osoitteet ja kirjanmerkit ymm. vastaavat.

    =>
    .
     
  7. Z0MB13

    Z0MB13 Member

    Liittynyt:
    23.05.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eiiih.. Tääkö nyt sit on se ainut ratkasu. Ai että menee taas kaikki niin vaikeeks. Mikkisofta<3 Tälläst tää on Vistan kanssa.. Tuttu ja turvallinen XP kun oli ni kaikki menin niin loistavasti.

    Muuta jooh.. Katellaa. Saa mun puolest updatet pysyä tommosina jos ei muu auta. Ja itse kun en oo näitä juttuja asentanu ni parempi etten mee koskee...
     

Jaa tämä sivu