1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys windows tabletti hakusessa.

Viestiketju Uutta kannettavaa ostamassa -osiossa. Ketjun avasi mcmopo 11.08.2014.

  1. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eli hakusessa olisi taysverinen windows tabletti. Sanomattakin selvää että minulla ei ainakaan mihinkään tonnin surfaceen ole varaa. Tabletissa pitäisi olla ainakin 3G nettiä varten.

    Itse olen katellut tätä

    http://www.computeruniverse.net/en/products/90547660/acer-iconia-tablet-w4-821-z3740-3g.asp

    Hieman kyllä epäilyttää tuo 2gb ramia joka tuntuu windossiin hieman vähältä. Onkos tuo tuon hintaisella budjetilla järkevin vai onko olemassa jotain kiinalaista vastinetta vielä paremmilla hintalaatusuhteella?

    Käyttötarkoitus on lähinnä Netinselaus, Videoiden katselu, Office, Asemakuvien katosminen.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Kyseessä on 32-bittinen Windows 8 ja sille 2 Gt on oikeastaan se minimi määrä jolla se toimii kohtuu nopeasti.

    Enemmän miettisin onko suoritin ja näyttis riittävän tehokkaat Windowsin pyörittämiseen.
     
    mcmopo kiitti tästä.
  4. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Mitä arvioita olen lukenut niin prosessori ja näyttis on kohtalaisen tehokkaita. Huima parannus w3 malleihin. Ainut mitä on parjattu on muisti. Mutta missään ei ole mitään mainintaa että loppuuko muisti kesken. Tämä huolettaa sillä muistin kesken loppuminen on yhtäkuin jumittava tabletti.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Minini keskusmuistimäärä Windows 8 32 bit käyttikselle näyttäisi olevan 1 Gt. Oman kokemuksen mukaan 2 Gt muistilla pärjää mutta jos käyttää raskaita sovelluksia tai jos niitä jättää päälle niin takkuamista voi alkaa näkyä.
     
    mcmopo kiitti tästä.
  6. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Kaipa tuon sitten voisi ensi tilistä pistää tilaukseen. Mitään "raskasta" ei tosiaankaan ole tarkoitus tehdä. Kiitoksia vastauksista.
     

Jaa tämä sivu