Windows SP2, oletko asentanut?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi jpekkam 10.09.2005.

1. Limasika

Limasika Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Aina olen asentanut kaikki päivitykset heti kun on ollut saatavilla. Viimeisen vuoden aikana kolme konetta ollut käytössä joissa kaikissa XP ja SP2 asennettu, eikä ikinä ole minkäänlaista häiriötä windowsin kanssa ollut joka SP:hen liittyisi, eikä kyllä pahemmin mitään muutakaan joka winukasta johtuisi, jotain roskaa vain päässyt livahtamaan koneelle sekoittamaan filuja. Pahin on tainnut olla "explorer.exe on suorittanut laittoman virheen ja se lopetetaan" :D

2.  
  3. hihhuli90

hihhuli90 Guest

kone sekos ku asensin ton...

luin jostai että toi päivitys on sitä varte että microsoft sais karsittua laittomat versiot pois

ja mulla on tietenkin piraatti käyttis

joutu sitte tyhjentään koneen ja asentaan käyttiksen uudestaan

4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    @hihhuli90

Höpö höpö juttua. Koneesi sekosi varmasti ihan jostain muusta syystä.

5. jpekkam

jpekkam Guest

Joo, ei se siitä johdu, että on piraatti winukka. Sekos munki kaverilla kone tuon jäläkeen, mutta sitte ku se asensi puhtaalle SP2:sen niin kaikki toimi.

6. Hakkeri*

Hakkeri* Guest

Joo Sp2 on mutta ei muita xp päivityksiä mitä on tullu.Viimeksi kun pistin automaattiset päivitykset päälle,niin kone meni solmuun rupes kaatuileen.. päivityksiä oli jotain 30 uutta.. mitkä xp automaattisesti asensi. Joita en aijo enään asentaa.. eikä pahemmin ollutkaan ongelmia ilman niitä..

7. Anga

Anga Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä löydy enkä aiokkaan laittaa. Voi ehkä toimia hyvin puhtaassa asennuksessa, mutta vanhan päälle en laita. Ei huvita sekottaa konetta turhaan. Kaikki muut päivitykset löytyy kyllä.

Ilmankin olen hyvin pärjännyt.

Viimeksi muokattu: 13.10.2005
  8. jorkkeli

jorkkeli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä on SP2 eikä ole ollut ongelmia.

9. Osku87

Osku87 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    SP2 tuli asennettua heti kun se julkaistiin. Alussa pari peliä ei toiminut, mutta niihin tuli salamannopeasti päivitys, joka korjasi ongelman.

Jos on liikaa turhaa tavaraa koneella, se voi mennä päivityksessä sekaisin. Parasta olisi asentaa se puhtaan Windowssin päälle.

10. nrautava

nrautava Guest

Tohon toimivuuteen vielä että mulla se on kaikissa koneissani ja ei mikään ole kaatunut tai mennyt sekaisin sen takia.

Ja se paras ratkaisu tosiaan on että laittaa sen "puhtaalle pöydälle".

Jaa tämä sivu