Ajattelinpa vain laittaa tänne tämmösen kun huomasin.. Elikkä, miksi on: Mac -keskustelu Linux -keskustelu ja sitten Windows ongelmat Onko se windows niin huono, että siitä puhutaan vain ongelmista vai? Ei millään pahalla, mutta kunpa kysyin.
Nimi "Windwos-ongelmat" juontuu varmaankin siitä, ettei ko. alueella puhuta paljoakaan itse Windowsista ja sen kehityksestä vaan siellä on enemmänkin kyselyjä ongelmista.
Vois ehkä vähän hajauttaa Windows aluetta! Ajurit on jo, ongelmat on jo ja sitte vois olla Windows ohjelmat ja neljäntenä vaikka Windows yleensä tai joku vastaava missä pohditaan itse Windowsia ja sen ominaisuuksia kehitystä yms.
Käyttäjillä tuntuu muutenkin olevan vaikeuksia valita oikea alue. Ei lisää alueita varsinkaan samasta aiheesta.
Ai jaa?! Itelle se on vaa loogisempaa ku voi laittaa juttua just sinne mihin se kuuluu. Eikä esim. windows ohjelmille ole omaa osiota. Toi nimi on vähän huono. Pelkkä Windowskin olisi parempi jos ei haluta lisää osioita.
kyllähän monikin osio, digivideot, p2p, pelit ym liittyy windowsiin, joita macilla ja linuxilla ei erikseen ole, joten tuo ongelmat-osio on minusta ihan looginen
Munkin mielestä pitäisi olla ihan windows-keskustelu. Minne mä voin vuodattaa itteeni vistaan siirtymisestä; siiryä vaiko eikö?
Mielestäni toi TemeTeen esimerkki kuuluisi ehdottomasti Kaikki muut keskusteluaiheet -alueelle Omasta mielestäni ei lisää turhia alueita.
Kyllä minunkin mielestä Windows-osio olisi paikallaan. Katso nyt miten kovin kaunis: Windows -keskustelu Kaikki Windows -käyttöjärjestelmään viittaavat kysymykset, salaliittoteoriat, "Vista vai XP" -kysymykset tänne. Ei pelikonsoliin/Linux -propagandaa/digivideoon/PC:n rautaan/(etenkään) viruksiin/P2P/Kotiteatteriin liittyviä viestejä tälle alueelle, kiitos. Joo. Edit: evous. Edit 2: Ei kai siellä puhutakaan muista kun otsikko sanoo "ongelmat".. Päätin vain huomauttaa.