1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows Media Player 11 beta nyt avoin kaikille!

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi Galactic 17.05.2006.

  1. Kremo

    Kremo Guest

    Kyllä se on pojat niin, että WMP:n ja Winampin välisessä kiistelyssä Winamppi vie voiton. Tartteeko edes perustella?
     
  2.  
  3. Iisalmi

    Iisalmi Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvin toimii ja ulkonäkö miellyttää ainakin minua..

    Joskus aikoinaan katsoin leffat BsPlayerillä ja musiikin kuuntelin Winampilla, mut nyt koneella ei ole mitään muuta kuin tämä Media Player 11 beta ja voin sanoa että olen enemmän kuin tyytyväinen.. Vielä kun Suomen kielinen versio ilmestyisi..
     
  4. BulkHead

    BulkHead Member

    Liittynyt:
    18.09.2004
    Viestejä:
    54
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nooh, aikas pelaat MCE:n kanssa ja kyllä huomaat miten hommat ryssitään pelkästään yhdellä ruksilla väärässä paikassa asetuksissa.

    WMP itse varmasti näyttää hakemansa tiedon kuten pitää, mutta vaikka onkin engine MCE:lle, niin joku bugi on aiemmissa versioissa ollut kun ei MCE:een kanssa toimi (10) suunnitellusti. Itse en viitsi edes tuolle MCE koneelle 11:tä asentaa, juuri tuon takia. Voihan se toki olla, että 11:ssä on tuo vika korjattu --> vistan joissakin versioissa kun on tuo MCE jo valmiiksi mukana. saa nähdä.


     
  5. dOnki

    dOnki Regular member

    Liittynyt:
    07.09.2005
    Viestejä:
    138
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. Iisalmi

    Iisalmi Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuon ohjelman minä viimeiseksi lataisin.. Olen "susikasin" alkeellisesta ulkonäöstä päässyt eroon jo aikoja sitten, ja takaisin en mene vaikka henki menisi..

    Ps.Siksi odottelenkin malttamattomana Vistan julkaisua.. Ja Media Playerin virallista julkaisua..
     
    Viimeksi muokattu: 18.06.2006
  7. PcTommi

    PcTommi Regular member

    Liittynyt:
    07.09.2004
    Viestejä:
    306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen ehdottomasti iTunesin puolella mediakäytössä. Jotkut sanovat että turhan raskas ohjelma, mutta itselläni pelittää varsin hyvin ja tykkään tuon käyttöliittymästä. Selkeä ja hyvä :)
     
  8. Siku

    Siku Regular member

    Liittynyt:
    05.10.2002
    Viestejä:
    822
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Turha kiistellä siitä, mikä on "paras" ohjelma audion tai videon toistoon. Tässäkin viestiketjussa on mainittu eri ohjelmia, kuten Winamp, fb2k ja iTunes. Kannattaa huomioida, että kyseiset ohjelmat on suunnattu täysin erityyppisille käyttäjille. iTunes ja WMP lienevät suunnattu lähinnä "Pertti-peruskäyttäjälle", jota kiinnostaa ominaisuuksien ja kustomoitavuuden sijaan hieno ulkonäkö ja muut visuaaliset kikat. fb2k on taas suunnattu ihmisille, jotka haluavat kustomoida audiosoitintaan mahdollisimmman paljon ja odottavat ohjelmalta paljon erilaisia ominaisuuksia. Winamp taitanee mennä johonkin WMP:n ja fb2k:n välimaastoon.

    Ei ole siis universaalisti parasta vaihtoehtoa. Jokainen käyttäjä päättäkööt itse mikä on omaan käyttöön sopivin.
     
  9. Iisalmi

    Iisalmi Regular member

    Liittynyt:
    12.09.2004
    Viestejä:
    563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

    En ole "Pertti Peruskäyttäjä" vaikka WMP:ä suosinkin. Enkä myöskään ohjelmassa kaipaa mitään visuaalisia kikkoja, ainoastaa hyvin ja nopasti toimivaa media playeriä joka toimii kuin junan vessa, ja omalta kohdaltani sellainen on Media Player.
    Ja kuten sanottu, ei näistä kinata kannata.
     
  10. Siku

    Siku Regular member

    Liittynyt:
    05.10.2002
    Viestejä:
    822
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En ole niin väittänytkään. WMP tulee vain lähes jokaisen Windows-version mukana, joten on päivän selvää, että se myös suunnattu "average Joelle".
     
  11. N1X3

    N1X3 Guest

    Mä tykkään kyl eniten Windows Media Playeristä. Taidampa ladata ton 11 betan..
     
  12. Jokkee

    Jokkee Regular member

    Liittynyt:
    09.09.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu kyllä WMP vie voiton ainakin mulla.
     
    Viimeksi muokattu: 30.07.2006
  13. TheArnold

    TheArnold Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2006
    Viestejä:
    170
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Latasin jo pari viikkoa sitten tän WMP 11:n ja täytyy sanoa että aika paskaa on. Onhan siinä "cool" ulkoasu mutta mitään muuta ei sitten olekaan. Tekstityksiä ei voi videoon lisätä muuta kuin samassa kansiossa olevia samannimisiä ja leffoja katsoessa prossukäyttö hyppää sataan. (AMD Athlon 64 3400+)

    Musiikit kuunnellaan Winampilla ja Leffat katsotaan BSPlayerilla WMP soveltuukin sitten parhaiten perseen pyyhitään.

    Musiikin kuuntelussa Winamp voittaa 100-0 äänenlaadussa, käytettävyydessä ja ominaisuuksissa.
     
    Viimeksi muokattu: 31.07.2006
  14. tossu

    tossu Member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä en tykkää lainkaan koko versio 11:stä toista, ja kun sen BETAN asentaa suomenkielisen Wintoosan päälle niin ei siitä enää pääse eroon vaikka poistaisi "käsin" kaikki osat ja päivitykset !!! Suoraan sanoen suosta koko ohjelma... Jos joku osaa neuvoa miten palata 10-versioon niin nyt olisi apu tarpeen ! :D
     
  15. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Oletko kokeillut asentaa sitä 10 versiota päälle?
     
  16. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Jep, eli betassa on vie paljon puutteita.
    VLC ja vanha toimiva WMP 10 riittää hyvin.
     
  17. tossu

    tossu Member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen yrittänyt mutta kone sanoo aina että sinulla on jo uudempi versio käytössäsi... DAMN!
     
  18. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Eikös sen saa poistettua Lisää ja Poista valikon "Lisää tai Poista Windows osia" lehdeltä?
     
  19. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    siitä ihan ensimmäiseksi aukeavalta välilehdeltä jossa on kaikki ohjelmat pitäisi löytyä, jos ei niin kannattaa klikata ylhäältä 'näytä päivitykset' niin sieltä voi sit poistaa, se palauttaa wanhan 10:n siihen tilalle tässä poisto -operaatiossa.
     
  20. tossu

    tossu Member

    Liittynyt:
    10.06.2013
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo, ei saa! Olen asentanut ja poistanut ohjelmia jo kohta 10 vuotta. Joten tässä on nyt käynyt joku käpy tai sitten harjoittelelu on mennyt ihan turhaan :(

    Olen yrittänyt kahdella eri koneella samaa, ja WIN XP PRO FIN + lisättynä WINDOWS MEDIA PLAYER 11 BETA + PÄIVITYS

    Ei poistu millään koneeltani/mme

    Olen ajanut RegClenerilla kaikki tiedostot/avaimet pois mutta joku jää. Ja väittää että koneessa on edelleen uudempi versio eli nro.11

     
    Viimeksi muokattu: 07.09.2006
  21. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    ..johan on, itseltä löytyi ton näytä päivitykset napin avulla se kyllä sieltä ja hyvin meni pois kun viikonloppuna tein niinkin..


    entäs järjestelmän palautus, asentaessahan luodaan palautuspiste..?
     

Jaa tämä sivu