Jos painan tosta 3. kohdan disable-napista niin kaikki levyt siellä on taas valittavissa. Mielestäni sama juttu kun taavin tapauksessa, mut oli miten oli.
Onko sinulla nuo laitepaikat 4 ja 5 tyhjiä eli näyttääkö BIOS myös puuttuvan laitteen tilaksi Disabled? Taidan vähitellen alkaa ymmärtää... Tuo sinun näyttösi vastaa paremmin minun logiikkaani. Edit. Pahoitteluni Taaville tästä harhapolusta tässä ketjussa.
Ota HDD:n datajohto irti. - Käynnistä kone Windows asennumedialta käynnistyvalikon avulla. - Ikkunassa, jossa kysyy tuotelisenssiä, vastaa "Minulla ei ole tuoteavainta". - Hyväksy käyttöoikeussopimus. - Valitse asennustapa "Mukautettu". - Poista kaikki levyosiot ikkunassa "Mihin windows asennetaan" Laita hiirellä osio aktiiviseksi ja paina alavalikosta "Poista". Tee kaikille osioille sama, kunnes on yksi koko levyn kokoinen yhtenäinen varaamanton osio. - Paina "Seuraava", niin asennus alkaa.
Mikä toi windows asennusmedia on ja onko mahdollista että kovalevy kiinni kun on aikamoinen homma selvittää kumpi on kovalevyn kun ne on siellä boksissa
Unohtuiko USB Windows asennusmedia mielestä. Olet aikaisemmin asentanut sillä, muistelen. Mikähän versio siinä mahtaa olla, pitäisikö ladata uusi? Ei nyt aleta menemään mitään oikopolkuja, että homma onnistuu. HDD on sata 2 liittimessä kiinni, se johto irti. Tuolla aikaisemmin laitot pistokkeista kuvan, katso emolta pistike joka merkitty Sata 2. Eikö levyt muuten näy, jos otat toisen puolen kannen irti jos emolta et saa sitä irti? Haluathan, että homma tulee kunnolla nyt tehtyä, niin tehdään asiat oikein ja pitää nähdä pientä vaivaa onnistumisen eteen.
Ilman sitä ei käyttöjärjestelmän asennusta voi suorittaa. Sen voi ladata täältä uudelleen työpöydälle "Lataa työkalu nyt" ja tee sillä tikulle uusi käyttöjärjestelmämedia. https://www.microsoft.com/fi-fi/software-download/windows10
@1pertti siitä jo aikaisemmin huomautti. Luulin, että homman on hoidettu. Vanhalla versiolla ei todella kannata asentaa.
Ei kiirehtiminen täällä auta, jos paikalla ei ole saatavilla apuja. Hyvän ohjeen tikun tekemiseen löydät latauslinkin toisesta + merkin ohjekohdasta. Punainen ruutu. Et tainnut vilkaista lataussivuston ohjekohtia ollenkaan.
juu löysin sen mutta ongelma tuli vastaan kun laitan usb muisttikun konee sisään se niin toi windos työkalu sanoo että muistiikkua ei löydy. olen jo testannut kahdella eri muistikulla