Siihen ei tarvitse laittaa mitään numeroita, eli valitsen "aktivoi internetin kautta", et halua rekisteröidä tuotetta ja näppäilet seuraavaa niin pitäisi aktivoitua internetin kautta automaattisesti, ilman mitään numeropelleilyä.
Sillon siinä ei toimi se nettiaktivointi, jolloin ainoaksi vaihtoehdoksi jää puhelinaktivointi, mutta sekään ei toimi, koska sinulla ei ole Windows XP:n lisenssiä. Taitaapi jäädä Windows asentamatta tuossa tapauksessa, ellet jostain saa lisenssiä (olen kuullut että saman lisenssin voi aktivoida puhelimitse kahteen koneeseen yhtäaikaa (en tiedä toimiiko), tämä on kuitenkin laitonta, sillä Windows XP:n lisenssit ovat tarkoitettu yhteen koneeseen).
Ei tuosta aktivoinnista pääse ohi millään muulla kuin aktivoimalla, en itse ainakaan tiedä muita keinoja. Voihan sitä Windosia aina käyttää sen 30 päivää mutta saattaa ottaa jo toisella kerralla aika pahasti aivoon ruveta tuota Windowsia uudelleen asentamaan.
En mä sitä 30 päivää otakkaan, vaan asentaisin toisen xp:n jossa on numerot tallella, ongelma on se miten saan asennettua sen uuden... Saako ton edellä ehdottamani avulla asentaa windowsin uudestaan kun se ei suostu cd:tä käynnistämään.
Jos katot tätä ketjua hieman taakse päin niin on ohjetta esim. tuon Win98:n käynnistyslevykkeen tekoon ja siihen käyttöohje, voihan olla että toimii tuokin, en ole koskaan ennen käyttänyt.